distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dac e montat invers nu cred ca se mai potrivesc semnele.

    Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

    Comment


    • Ba da era la semne , motorul porneste ca inainte , merge bine , fara zgomote suspecte sau altceva.

      L-am sunat pe mecanicul sef i-am explicat situatia si mi-a spus ca e totul in regula si sa nu-mi fac probleme!! oare ??
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Daca ai observat treaba asta, de ce nu i-ai atras atentia sa o pozitioneze corect, cat erau toate alea desfacute pe acolo?

        Originally posted by prometheus View Post
        L-am sunat pe mecanicul sef i-am explicat situatia si mi-a spus ca e totul in regula si sa nu-mi fac probleme!! oare ??
        Si daca o punea pe cant, ala fix acelasi lucru ti-ar fi spus.
        Last edited by Kojak; 22 March 2017, 16:25. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Stai bre calm, dintii curelei sunt simetrici.
          Daca a asezat-o bine, nu e nicio problema.

          Comment


          • Kojak nu i-am spus pentru ca nici eu nu eram sigur de treaba asta cu pozitionarea acelor sageti pana cand am ajuns acasa si am cautat pe net o poza la motorul meu cu o curea nou instalata , stiam eu ceva si stiam bine! insa vorba lui mr.K nu are treaba acele sageti , cureaua a fost asezata bine(a fost destul de meticulos mecanicul).Acele sageti :
            "Timing belts are not directional. Although some belts are marked with arrows, they are only there to ensure that any timing marks on the belt will line up with any timing marks on some drive systems." dupa cum "spune" netul.

            Am intrat si pe site la Contitech in sectiunea "Instructiuni tehnice" si nu se pomeneste absolut nimic de acele sageti.

            Am schimbat kit distributie (fara pompa apa - nu prezenta absolut nici o scurgere - curat lacrima in jurul ei fara joc la rulment sau alte ciudatenii) + curea accesorii(rolele au ramas tot cele vechi - idem uzura minimala si nu avea rost inlocuirea lor) + cureaua de la alternator.Total = 549 lei.

            Mecanicul a ramas cam mirat la acest rulaj (55.000) sa am rolele in stare foarte buna , era ferm convins c-am alergat mai mult extra-urban si nu s-a inselat .

            S-au verificat si placutele de frana care din nou...mi s-a comunicat ca ma mai tin pe putin 25.000 de km , fara alte probleme.
            Last edited by prometheus; 22 March 2017, 16:54.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Originally posted by prometheus View Post
              Am schimbat distributia la un service maricel din Braila , Curea Contitech cu rola Ina .

              O nedumerire , mecanicul a montat cureaua de distributie invers , adica cu sagetile pozitionate invers fata de cum se invarte motorul !!! exista vreun risc montand cureaua in acest fel ?


              Intrebare : crezi ca producatorul a pus degeaba sagetile de sens?


              Intrebare ajutatoare : ce se intampla la cauciucuri cand le pui invers sensului de rotatie?



              Daca nu foloseau acele sageti, nu erau puse.....punand cureaua cu sensul correct de rotatie theoretic lucreaza mai bine si rezista mai bine la stress nervurile din ea.....

              Nu este vorba numai de dinti, este vorba de nervurile longitudinale din ea care sunt facute sa reziste mai bine in contra sensului de rulare ( nu ma pricep sa explic mai bine), pinionul si intinzatorul practic trag doar intro directie si cureaua opune sau trebuie sa opuna o anumita rezistenta.....


              Practic nu cred ca se intampla nimic, la fel ca la cauciucuri ( cati nu merg cu sens invers de rotatie), cel mult ceva uzura mai rapida si accentuata, eventual se "alungeste" un pic mai repede si catre finalul duratei de 60 000 ( sau la cat o schimbi) constati ceva lipsa (neinsemnata) de putere, poate ceva mers neregulat......

              Este chestie de finete, 90% din cei care nu-si cunosc masina nu o sa observe nimic....

              Desi e chestie de finete, pt mecanicul care a lucrat e o pata - dupa mine e "carpaci" pt ca nu acorda importanta detaliilor......précis a zis ca e dacie, las-o ca merge si asa.....

              Comment


              • Cartile tehnice pe care le-am studiat, inainte de schimbarea distributiei, precizau clar montajul, in legatura cu acele sageti.
                Ma refer la cele emise de producator. Si la cele in lb romana dar si cele in lb engleza.
                Intr-adevar, nu este o tragedie, insa nu e corect.
                Poate s-ar impune verificari vizuale la un anumit rulaj: 10 kkm (prima treapta)
                Last edited by 77sky; 22 March 2017, 20:07.
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • Multumesc de raspuns , o sa ma mai documentez sa vad cum sta treaba cu celebrele sageti , desii Contitech pe site-ul lor nu pomeneste nimic de ele , ciudat.

                  Am inteles ca nu sunt directionale curelele de distributie , acele sageti sunt pentru a usura mecanicul pentru a pune la repere .

                  Acum fie vorba intre noi si eu cred ca este un carpaci dar asta e , nu tot timpul iti poti alege mecanicul.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Lasa-le naiba de sageti si bucura-te de masina.....punei chestii de calitate in continuare, da-I benzina si "da-I sa sara".....

                    Care e mechanic, nu are nevoie de repere, le poate insemna singur....pe vremuri curelele nu aveau asa ceva si oricum fata de alte masini, distributia la logan este parfum.....

                    Singurele chestii care ajuta un pic mecanicul este semnul superior si eventual cel inferior...si cam atat....

                    Prin comparative, sa vedeti la motoarele boxer ce fain e la distributie.....sau la alea in V

                    Comment


                    • Atunci cand ai vazut ca ceva nu e in regula, scoteai aifonul din buzunar si vedeai daca stiai bine sau nu. Avem in buzunar un divais care ne poate spune tot ce vrem sa aflam din lumea asta, dar noi il folosim ca sa ne uitam la poze cu pisici pe feisbuc.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • Pai n-am telefon smecher...ghinionul meu!!

                        Asta e...am aruncat 550 de lei , cand am parte de toti cretinii care se dau mecanici , si mai activeaza si la un service mare!!
                        Last edited by prometheus; 22 March 2017, 20:17. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Lucrurile nu sunt f. grave, insa acum depinde si de felul tau de a fi si de "cum iti sta pe creier" treaba asta.
                          Io unu, recunosc ca m-as intoarce sa mi-o pozitioneze ala cum trebuie si mai mult decat atat sa-mi inlocuiasca si cureaua pe banii lui, ptr, ca in manual scrie ca o curea odata detensionata si demontata se schimba obigatoriu. Dar, repet, asta-s io, mai maniac. Mai mult, as fi schimbat totodata si pompa de apa si kitul de accesorii, chiar daca rolele si pompa aratau ca noi.
                          Un mecanic care-ti aseaza gresit cureaua, dar pe de alta parte iti zice ca rolele si pompa nu trebuie schimbate acum ci la peste alti 60 mii, nu prezinta incredere...parerea mea. Mecanicu' ala e un fusherist!

                          Pe de alta parte, mergi fara stres si ia doar in calcul un eventual schimb mai rapid al curelei, 40-50 mii km cred ca sunt ok in loc de 60.

                          Comparatia lui Hyraiama cu gumele si sensurile de rotatie mi se pare foarte buna.

                          Spor la km!
                          Last edited by Kojak; 22 March 2017, 20:47.

                          Comment


                          • n-are nimic...cureaua nu stie cum au desenat-o astia oricum distributia se aliniaza din semnele de pe pinioane nu din desenele de pe curea...

                            Comment


                            • Am trimis un mesaj catre Contitech privind problema mea , daca dansii imi vor comunica ca nu este ok cum a fost montata cureaua , asta e , schimb din nou tot kitul , pentru 550 lei nu risc inutil .
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Pai n-ar mai trebui sa platesti inca o data banii aia. Printezi mail-ul in care iti spune Contitech ca nu e ok (daca ei spun treaba asta), apoi te duci inapoi la service si le arati hartia.
                                "Cred ca ati gresit pe undeva, va rog sa remediati". Atat! Nu "ca eu nu mai platesc" sau mai rau "platesc eu". Si, bineinteles, nu ii lasi sa-ti monteze tot cureaua actuala.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google