distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @vitriol, la anpc te întreabă dacă ai făcut o reclamație la comerciant și ești obligat sa prezinți un număr de identificare. Acu câțiva ani, prietenei (actuala sotie) i s-au stricat niște ghetuțe, având garanție la ele 30 de zile. Ne-am dus la ei și ne-au refuzat. Am făcut reclamație la anpc și ne-au trimis din nou la vânzător sa ne dea un PV ca refuza înlocuirea. Ne-am dus cu scrisoarea de la ANPC și de frica controlului, vânzătoarea a cedat și ne-a dat banii înapoi. Când am reclamat dacia la ANPC, prima data m-au întrebat dacă am reclamat în service și le-am dat numărul de înregistrare. În cazul produselor alimentare, poți face reclamație direct la ei.

    În toamna trebuie sa fac distribuția la motor. Ma gândeam sa merg în reprezentanta în Alexandria, sa nu mai am apoi dureri de cap sau sa cumpăr kitul (curea de distributie/accesorii/alternator și role intinzatoare) separat?
    Last edited by aris86; 25 March 2017, 14:36. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Aha. Deci daca proprietarul service-ului este un d-ala cu ceafa lata si spune ca nu-mi da niciun numar de inregistrare, inseamna ca m-am dat dreacu' si nu mai am dreptul la reclamatie. Tare!
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Originally posted by vitriol View Post
        M-am cam saturat sa stau sa-ti explic. Scrie undeva ca esti obligat sa te duci sa te intelegi amiabil
        Mult mai trebuie sa-ti explic.
        Daca te duci la anpc, aia te vor intreba daca ai facut toate demersurile sa te intelegi amiabil cu pagubosii. Intreaba si tu daca nu ma crezi.

        Comment


        • Originally posted by vitriol View Post
          Hirayama, la partea cu curelele Gates m-ai cam pus pe ganduri... La distributia trecuta am pus (in sensul ca m-am dus cu ele in sacosa la service) intinzator + role OEM si curea accesorii Gates - pe care am dat-o afara prin toamna anului trecut pentru ca sareau bucati din ea, asa ca am fost la service (tot la baietii de care va povesteam) unde mi-au pus OEM Hutchinson.

          Hmm....ganduri zici?


          Iata piticii mei :


          - gates - printre cele mai piratate....daca nu e made in Belgium/UK e cam 60-70% made pe vapor.....


          - conti : cauciucuri modeste, prea tari - procent mare de plastic.....nu-mi plac cauciucurile, extrapolez si la curele.....si mai au parca fabrici si pe la noi deci....


          - Koyo....da, e foarte ok....dar sa fie made in japan, nu Romania.....daca e Romania....pas, la fel ca la conti


          -INA ...foarte ok, dar made in Germany/slovacia cel mult.....restul....pas

          -Dayco : firma ff buna, dar ce e in Europa nu e made in USA.....am reserve.....in plus sunt ultra cunoscute ca suiera/scot zgomot la cea mai mica ne-aliniere a pinioanelor.....si loganu e low cost, abaterile sunt la ele acasa


          - SKF : am folosit pana acum mereu, recomandata de cei care "trag" de masini, folosita si de unii in cupa Logan......cureaua nu stiu ce natie e, SKF face rulmenti nu curele insa rola e de calitate....si cureaua cred, pana acum cu 3 distributii nu a avut nimic de comentat....kituri facute in italia sau suedia....


          Stau in dubii.....la accesori ma doare la basca, pot sa pun si Gates ( nu ma dat pe spate goodyear gatorback) insa la distributie nu am timp sa o fac mereu...sau sa ma apuc de set motor......

          Iar despre utilizarea la mine.....e departe de normal

          Comment


          • Originally posted by Hirayama View Post
            - SKF : am folosit pana acum mereu, recomandata de cei care "trag" de masini, folosita si de unii in cupa Logan......cureaua nu stiu ce natie e, SKF face rulmenti nu curele insa rola e de calitate....si cureaua cred, pana acum cu 3 distributii nu a avut nimic de comentat....kituri facute in italia sau suedia....

            SKF-ul se face in Germania sau Argentina. Asta de-l am eu pe masina acum, e facut in Argentina. Am pus cureua SKF langa una Gates (aftermarket, nu din kit-ul OEM) si am observat ca cea din kit-ul SKF este mult mai calitativa.

            Cred ca o sa-i rog pe baietii de la service sa inlocuiasa kit-ul OEM din oferta, cu unul SKF, chiar daca este mai scump.

            L.E. Am gasit niste poze cu rola si cureaua de pe masina.
            Attached Files
            Last edited by vitriol; 25 March 2017, 16:50.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Originally posted by aris86 View Post
              Ma gândeam sa merg în reprezentanta în Alexandria, sa nu mai am apoi dureri de cap sau sa cumpr kitul (curea de distributie/accesorii/alternator i role intinzatoare) separat?
              Da. Pai vezi si tu cum iesi mai ieftin. Dau daca vrei ceva anume si ei nu au, cumpara separat (eu as merge pe skf).
              Zici ca sunt meseriasi aia de acolo, sau doar amabili?
              Am auzit ca treaba aia cu scrisul nu stiu unde ca ai venit cu piesele tale, in afara de garantie (care nu se mai acorda la piese) este ca sa justifice de ce nu au scos ei din magazie produsele respective. Ceva de genul: cum le-au inlocuit daca nu le-au avut. [emoji6]

              Originally posted by vitriol View Post
              Aha. Deci daca proprietarul service-ului este un d-ala cu ceafa lata si spune ca nu-mi da niciun numar de inregistrare, inseamna ca m-am dat dreacu' si nu mai am dreptul la reclamatie. Tare!
              Le zici ca n-a vrut cefosu' sa-ti dea un numar.

              Tocmai te-ai ales tu cu un numar... de zile de stat pe bara.
              Last edited by vitriol; 25 March 2017, 15:36. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Originally posted by vitriol View Post
                Aha. Deci daca proprietarul service-ului este un d-ala cu ceafa lata si spune ca nu-mi da niciun numar de inregistrare, inseamna ca m-am dat dreacu' si nu mai am dreptul la reclamatie. Tare!
                Dacă nu vrea sa îți dea număr, în mod normal vei menționa la ANPC ziua ora și locul unde ai fost, dar e mai greu de demonstrat, dar e de preferat sa insiști sa ceri o hârtie în care refuză, deobicei sunt receptivi cand aud de o posibila reclamație la ANPC.

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  Pentru unii colegi: chitul e ala care se pune pe tabla indoita.
                  Piesele pentru distributie se vand ca si kit.
                  Daaaa, mai ales că s-a inventat și un cuvânt românesc pentru „kit”. Se cheamă „set”.
                  Mama ei de „englezire” cu orice preț a limbii române!
                  Cum naiba să ne respecte alții, când noi nu ne mai respectăm nici măcar limba?

                  Scuze pentru mesajul în afara subiectului (adică „off-topic”) ca să fiu pe înțelesul tuturor „englezitorilor” limbii române.
                  M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                  Comment


                  • Partial p-aproape.
                    "Set", cum spui tu, se refera mai mult la "pereche".
                    E ca-n engleza, daca vrei, cand zici "a couple of hours", care poate insemna "doua ore" sau "cateva ore" (diferit de doua).
                    Par examplu: "set de rachete de tenis".
                    Aici oricat ne-am stradui, nu putem zice "kit de rachete de tenis".
                    Cu alte cuvinte, "set" este in g-ral pt. produsul dublat si "kit-ul" alcatuieste toate subansamblele de elemente (diferite intre ele) care in intregimea lor formeaza un mecanism, sa zicem.

                    Ou' kinder, ce contine, un set jucarie sau un kit jucarie?

                    Am uitat sa specific, in limbajul uzual nu cf. Dexonline, unde: KIT, kituri, s. n. 1. Set de instrumente, unelte, materiale necesare pentru un anumit scop. 2. Ansamblul pieselor detașabile componente ale unui obiect, însoțite de o schemă de montaj. – Din engl. kit.

                    Ca sa nu se supere nimeni, putem cere la magazin: colectie antenare distributie
                    Last edited by Kojak; 25 March 2017, 17:26. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Hmm.....cred ca tot SKF pun si de data asta......al 4 kit/set/ce vreti voi al masinii....

                      Ma uit mai stramb la ala de Argentina....am avut unul din suedia, stiam de la cineva ca SKF este marca suedeza....

                      In fine, cand o schimb voi pune si cateva poze aici.....pompa de apa o las in pace daca nu da semne de oboseala

                      Comment


                      • Cureaua de accesorii(Contitech) care nu are nici 500 de km a inceput sa se destrame pe marginea din interior.Astia pana la urma trebuie sa merg la anpc !
                        Ce teapa am putut sa-mi iau, incredibil.Sunt tufa, nu stiu nimic stimabillii.

                        Mecanicul : Tensionez cureaua de accesorii la valorea la care am masurat cureaua veche . Pai da dar tensiunea din cureaua veche de-a lungul timpului s-a modificat! banuiesc ca el trebuia sa tensioneze la valorea scrisa in manualul Renault nu ?
                        Eu nu am intinzator automat pe accesorii , este unul fix , daca nu tensionezi cat trebuie e nasol.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Poti pune cateva foto?

                          Rationamentul tau cu strangerea e corect

                          Totusi daca o "toaca" e posibil sa nu calce corect pe santurile din pinioane...daca aveti asa ceva....

                          Oricat de tare ar fi stransa, in 500km daca se rup parti din ea ori e pusa prost pe caneluri ori cureaua e proasta....

                          Comment


                          • Si M1 impreuna cu Castrol, sunt printre cele mei contrafacute uleiuri; nu mai punem Gates ca sunt contrafacute.
                            In mod clar, conteaza foarte mult locul de unde iti cumperi piesele.
                            Acum 5 ani, odata cu inlocuirea distributiei in reprezentanta, se tot vorbea ca oferta de la acea data de care am beneficiat si eu (~950 lei distributie si accesorii cu manopera inclusa) ar contine piese contrafacute sau de calitate indoielnica. In cutii am gasit curea Gates, rola Ina la distributie si PK1199 la accesorii.
                            Pentru ca peste ~1500km se fac cei 60 de mii de la ultimul schimb, in mod sigur voi opta pentru varianta aceasta.
                            Nu tin neaparat la termenul de 60 de mii;cel recomandat de 4 ani a trecut deja. Voi schimba pe la sfarsitul verii cred, indiferent cati km. se vor acumula.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • sa nu uitam si de astea de origine... am curea de accesorii la logan 1.4 contrafacuta... are o taietura de 0.5 cm plus jumulita pe o margine...
                              atentie si la rola de la alternator daca e in regula ca daca pleaca nu cred ca mai sta cureaua bine.

                              la 1.2 se monteaza fix pe caneluri sau are posibilitatea sa fie pusa stanga/dreapta un sant ca la 1.4?

                              Comment


                              • Are caneluri , o sa incerc sa fac o poza , posibil sa fi fost pusa gresit , ideea e ca pe o latura incepe sa nu arate prea bine .
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google