Originally posted by dani030669
View Post
distributie logan
Collapse
X
-
La dci, care au pompa servo electrica, functionarea acesteia este conditionata de functionarea circuitului de incarcare; in momentul cand, din diferite motive, alternatorul nu genereaza curent, fulie cazuta, curea slaba, rupta, ECU nu mai autorizeaza functionarea pompei servo.Last edited by IancuMIC; 3 October 2012, 21:02.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
-
pompa electrica de servo are ecu propriu,este vizibila cu DDT si CanClip, functionarea ei este strict legata de tensiunea de alimentare. daca alternatorul nu incarca, pompa va functiona pana cand tensiunea pe care o primeste din baterie scade sub prag. este simplu de verificat, opresti motorul din pedale si ai sa constati ca "bazaitul specific" se aude in continuare de la cateva secunde la cateva minute,chiar daca alternatorul nu genereaza curent, in functie de cat de buna e bateriasigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
-
am apucat sa vad cele de mai sus asta vara cand m-a lasat bateria ... ca nu a murit din prima si am mai chinuit-o cateva zile, timp in care mi-am facut un pic de lucru cu DDT2000.
la ceea ce se scrie cu 13,5 v, e probabil din manual sau din teorie, practic pe tensiunile masurate si afisate in interfata, electromotorul pompei se oprea la 11,8Vsigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
-
In interfata nu sunt masurate si afisate tensiunile instalatiei electrice.Interfata(intre-fete),face posibila comunicarea intre calculatoarele masinii si laptop.Scopul declarat al deconectarii electropompei de servo,in situatia de neincarcare a alternatorului,este de a conferi soferului un timp cit mai mare(autonomie) pina ajunge la primul service.La pragul de 11,8v,nu stiu cit de grozav mai era acumulatorul sau ce autonomie mai putea conferi! De fapt, totul se rezuma la ce si-a dorit proiectantul,cind a fixat pragul de deconectare,la unele branduri simpla aprindere a becului in bord(probleme alternator) scoate automat electropompa de servo...Originally posted by dani030669 View Postla ceea ce se scrie cu 13,5 v, e probabil din manual sau din teorie, practic pe tensiunile masurate si afisate in interfata, electromotorul pompei se oprea la 11,8V
Comment
-
depinde cum privesti. daca o faci in regie proprie este de 2x mai ieftin ca la 1.6 in rerezentanta.Originally posted by andreyi View PostDe ce-i dublu la pret distributia de 1.6_16v fata de 1.4/1.6 mpi?
la 16v este atat de simplu de facut distributia...cu sculele potrivite o face si unu care a schimbat doar becuri la viata lui. trebuie doar cala cu care se blocheaza axele.
Comment
-
La particular e 80-120 lei, unii chiar fac o lucrare OK, altii...
Am fost in situatia asta si nu m-am riscat (nu aveam recomandari) am gasit intre 80 si 250 lei.
Am facut in reprezentanta cu 158 lei (strict manopera distributie si curea accesorii)
Comment











Comment