distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 14 ani
    Logan 1.4 Ambiance (fara servodirectie)
    fabricat si cumparat in februarie 2007, primul propietar
    42 500 Km
    distributia originala

    Comment


    • 15 ani
      Logan 1.4 Ambiance
      fabricat si cumparat in februarie 2007, primul propietar
      49 300 Km
      distributia originala

      Comment


      • Te mai joci mult? Urmatorea postare poate fi de genul:
        "15 si ceva ani
        Logan 1.4 Ambiance
        fabricat si cumparat in februarie 2007, primul propietar
        53500Km
        distributia rupta"

        Comment


        • In mod sigur este platit de producator
          Asadar, riscul este acoperit
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • 15 ani si o luna
            Logan 1.4 Ambiance
            fabricat si cumparat in februarie 2007, primul propietar
            49 861 Km
            am schimbat distributia originala la Dacoserv Bucuresti Militari
            cureaua de la alternator nu avea crapaturi, mecanicul a spus ca este japoneza si mai tinea
            cureaua de la distributie nu avea crapaturi dar era murdara de ulei, mecanicul a spus ca uleiul distruge cauciucul (stiam asta) si ca am avut noroc ca nu s-a rupt
            erau scurgeri de ulei pe la simeringul de la arborele cotit (auzisem de problema asta la mai multe masini cu motor de 1.4 l fabricate in perioada 2005-2007 dar speram ca la mine sa nu fie cazul si imi place sa cred ca motorul de la masina mea este inca nou!)
            am inlocuit kitul de distributie (curea+rola - de origine) cumparat de la Dacoserv
            am inlocuit cureaua de la alternator
            am inlocuit simeringul de la arborele cotit
            spre surprinderea mea Dacoserv nu avea pe stoc curea de alternator (pentru Logan fara sevodirectie si fara aer conditionat) desi am facut programare cu o zi inainte, am spus ce masina am si ce vreau sa schimb, am facut programare inclusiv pe MyDacia - puteau sa ma anunte ca nu au piese si mai asteptam cateva zile, nu era nicio problema - o bila neagra pentru Dacoserv
            nu aveau nici simeringul pentru arborele cotit dar macar aici nu anuntasem ca vreau sa-l schimb si probabil majoritatea din cei care au masini din lotul cu probleme au schimbat demult
            mecanicul mi-a recomandat un magazin din apropiere (Autoslim SV - unixauto.ro) de unde am cumparat curea si simering cu 74 lei in total
            sper sa fie piese bune, voi ce parere aveti?
            la Dacoserv am platit 583 lei
            Attached Files

            Comment


            • Deci până la urmă ai schimbat și tu distribuția..., gata cu recordul.
              Piesele sunt O.K, așa că să fie într-un ceas bun și să te bucuri de mașină în continuare.

              Comment


              • Trebuie urmarite totusi scurgerile de ulei pe la semering ardore cotit parte distributie. Cei care au avut probleme cu ulei pe la distributie( motoare 1.4 ) a fost din vina pinionului pompa ulei. Era facut de Sinterom , pinionul avea pori , e facut din material sinterizat. Nu stiu cat de mare era pata de ulei in zona, in principiu la acesti ani s-ar putea sa fie doar semeringul.

                Comment


                • Ampc Nu am vrut sa stabilesc niciun record. Pur si simplu am incercat sa minimizez costurile de intretinere, evident cu un risc (redus in opinia mea - nu turez motorul in exploatare iar masina este pastrata in conditii bune, iarna la caldura, vara la racoare). Asa cum am scris mai sus curelele nu sunt crapate chiar daca au peste 15 ani. Si din pacate nu am avut niciun premiu la fapta asta, de la nimeni. Eu am o teorie: cele mai bune piese si cea mai buna manopera sunt in uzina, ce se face ulterior indiferet unde si de catre cine, este mai rau.

                  madi Nu am remarcat niciodata surgeri de ulei sub masina. Mecanicul mi-a aratat rola dintata pe care mergea cureaua de distributie, inainte sa scoata cureaua (cureaua se ducea spre partea superioara a motorului - ca sa ma exprim asa). Era unsuroasa. Ea este acoperita cu un capac. La fel unsuroasa era si cureaua dupa ce a scos-o. La fel si zona din jurului rolei dintate pe care a scos-o ca sa poata schimba simeringul. Cred ca am scris corect. Nu am stat tot timpul langa masina. Nu ma pricep la mecanica. Nu era o scurgere propriu-zisa, picaturi sau asa ceva. Dar toata zona era unsuroasa - acoperita cu o pelicula foarte fina de ulei. Pana nu a desfacut capacul nu a vazut nimic in neregula.
                  Last edited by abc; 13 April 2022, 16:31.

                  Comment


                  • Originally posted by abc View Post
                    Ampc Eu am o teorie: cele mai bune piese si cea mai buna manopera sunt in uzina, ce se face ulterior indiferet unde si de catre cine, este mai rau.
                    Practica a demonstrat de foarte multe ori această teorie, astfel încât aceasta a devenit cu siguranță o certitudine.

                    Comment


                    • abc, te-ai riscat. Dacă se rupea cureaua de distrubutie avariai niste supape și trebuia sa dai chiulasa jos ;)
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • Da, m-am riscat Dar:
                        1. masina a costat in februarie 2007 6400 euro, vreo 22000 lei - nu mai stiu exact si nu vreau sa verifc factura; cati bani credeti ca valoreaza masina acum? (fara AC, fara servodirectie etc);
                        2. dupa cum aratau ambele curele (fara nicio crapatura) aproape ca imi pare rau ca am umblat la motor asa repede; nimeni nu-mi garanteaza ca piesele montate sunt la fel de bune ca cele din fabrica (sa fie mai bune ca cele din fabrica nu cred ca se poate) si nimeni nu-mi garanteaza ca minima scurgere de ulei detectata nu se va produce si dupa schimbarea simeringului (poate chiar intr-o cantitate mai mare - evident fara ca eu sa stiu, cum n-am stiut nici pana cand s-a umblat la distributie).

                        Spre exemplu:
                        1. bateria originala Rombat de 40 Ah m-a tinut 8 ani si a dat semne de oboseala (am incarcat-o la redresor de cateva ori);
                        2. bateria montata ulterior tot Rombat cumparata de la reprezentanta Rombat si de capacitate mai mare (55Ah) a tinut 6 ani, a murit subit si nu a mai pornit masina nici dupa ce am tinut-o o noapte la redresor.
                        Last edited by abc; 25 April 2022, 23:06.

                        Comment


                        • Originally posted by abc View Post
                          nimeni nu-mi garanteaza ca piesele montate sunt la fel de bune ca cele din fabrica (sa fie mai bune ca cele din fabrica nu cred ca se poate)
                          Da si nu. De exemplu, rulment spate de fabrica a tinut 60.000 km iar inlocuitorul (tot pe original) are peste 100.000 km si inca tine.

                          Comment


                          • Am schimbat pentru prima data cureaua pe cont propriu la loganul meu 1.6 mpi din 2008 insa am urmatoarea nedumerire la care va rog sa ma lamuriti: sunt sigur ca am pus cureaua de distributie la punctul corect atat pe pinionul vobrochenului dar si pe axa cu came.
                            dupa ce am montat cureaua am rotit manul distributia si am observat ca dupa un ciclu complet de rotire semnele de pe curea nu mai pica pe semnele de pe axul vibrochenului si cel al rotii axei cu came. Ma gandeam ca la fiecare rotatie completa semnele de pe curea trebuie sa cada fix pe semnele de pe axa cu came si pinionul vibrochenului. Ma gandeam ca poate cureaua de distributie are yn defect de fabricatie cu dinti in plus sau minus si ca as putea distruge motorul, insa masina porneste si merge perfect, doar ca la 1500 turatii apare un zornait care dupa ceva investigatii aici pe forum se pare ca au aparut aparutloganuri noi.
                            va rog sa ma lamuriti in aceasta dilema, daca la fiecare rotatie completa semnele de pe cureaua de distributie trebuie sa pice sau nu fix pe semnele pinionului de pe vibrochen si axei cu came.
                            DE asemenea cum as putea sa scap de acel zornait la 1500 rot/min in sarcina.
                            Multumesc

                            Comment


                            • Schimbul pieselor aferente distributiei se realizeaza obligatoriu cu acele cale de blocaj (sper ca le-ai utilizat!). Ele ajuta la fixarea precisa a unor arbori un puncte cheie!
                              Apoi...dupa ce se aseaza cureaua pe roti la semnele premarcate de catre fabricant, coroborat cu punctul de mai sus, inseamna distributia aliniata.
                              Apoi... dupa ce se roteste manual ansamblu, se repozitioneaza iar la semne rotile dintate si se fixeaza iar calele. Daca sunt OK, motorul este corect reglat.
                              Un punct suplimentar: corect este sa ai schita distributiei, unde sunt precizati numarul de dinti (spatii libere) pe curea, intre rotile dintate. Acolo este cheia!
                              Sper ca este mult mai clar acum!
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • Originally posted by galeo View Post
                                Am schimbat pentru prima data cureaua pe cont propriu la loganul meu 1.6 mpi din 2008 insa am urmatoarea nedumerire la care va rog sa ma lamuriti: sunt sigur ca am pus cureaua de distributie la punctul corect atat pe pinionul vobrochenului dar si pe axa cu came.
                                dupa ce am montat cureaua am rotit manul distributia si am observat ca dupa un ciclu complet de rotire semnele de pe curea nu mai pica pe semnele de pe axul vibrochenului si cel al rotii axei cu came. Ma gandeam ca la fiecare rotatie completa semnele de pe curea trebuie sa cada fix pe semnele de pe axa cu came si pinionul vibrochenului. Ma gandeam ca poate cureaua de distributie are yn defect de fabricatie cu dinti in plus sau minus si ca as putea distruge motorul, insa masina porneste si merge perfect, doar ca la 1500 turatii apare un zornait care dupa ceva investigatii aici pe forum se pare ca au aparut aparutloganuri noi.
                                va rog sa ma lamuriti in aceasta dilema, daca la fiecare rotatie completa semnele de pe cureaua de distributie trebuie sa pice sau nu fix pe semnele pinionului de pe vibrochen si axei cu came.
                                DE asemenea cum as putea sa scap de acel zornait la 1500 rot/min in sarcina.
                                Multumesc
                                Colegul are 1,6 8v, nu cel de 16v cu 2 axe cu came. Deci nu trebuie nici o cala.
                                ​​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google