distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OEM ca sa n-ai batai de cap.

    Referitor la pretul manoperei, iti spun cum am procedat eu: m-am dus inainte si am intrebat cat costa manopera de schimb distributie, DOAR schimb distributie, fara alte operatiuni care sa ingrase factura ! Supriza - in reprezentanta mai ieftin ca la particular, 180 RON la vremea respectiva (acum vreo 4 ani) , a doua zi am si facut programare (kit-ul cumparat de la ei din reprez din magazin).
    Cand am lasat cheile le-am reamintit ca o zi inainte mi s-a confirmat un cost de ~180 RON strict pt aceasta operatiune.
    A strans un pic din umeri ingineru, s-a facut ca tasteaza ceva pe calculator si mi-a confirmat ca e ok.
    La plata am dat 167,5 RON si nu le-am lasat nici rest de la 170 ca voiam sa-mi iau o cafea )

    Zilele urmatoare un amic tot cu 1.4 a facut aceeasi operatiune in aceeasi reprezentanta si l-a costa 250 RON...de ce ? cine stie...probabil s-au uitat daca merg becurile sau daca mai are placute de frana...treburie astea ingrasa automat factura.

    Comment


    • 11 Ani

      Logan 1.4 Ambiance, fara servodirectie
      fabricat si cumparat in februarie 2007, primul propietar
      34 000 Km
      distributia originala - fara probleme

      Comment


      • Doar sa plesneasca in garaj cureaua, la cat circuli cu ea.
        Sper sa nu se ia cineva dupa tine.

        Comment


        • Este adevarat ca Logan II are distributia pe lant?

          Daca da, ce se schimba la ea?

          Din cate stiu de la "defuncta" Opel, tot cu distributie pe lant, mecanicul doar il mai regla / intindea un pic (sau poate nu am inteles eu bine).

          Asadar... stiti mai multe despre?
          La dealer mi-au spus ca sa stau linistit ca masinile pe lant nu au moarte.
          Dar totusi...

          Multumesc.
          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

          Comment


          • 1.0 SCe are distrinutia pe lant.
            Ramane de vazut daca nu are moarte, vezi cazurile aparute la 0.9 TCe cu bataia lantului de distributie.

            Comment


            • Multumesc, robbie_ro!
              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

              Comment


              • Adica numa' al tau e Logan 2, nu?
                Este adevarat ca Logan II are distributia pe lant?
                Logan 2 1.2 16V-nu
                Logan 2 0.9 tce-da
                Logan 2 1.0 sce-da
                Logan 2 1.5 dci-nu
                La dealer mi-au spus ca sa stau linistit ca masinile pe lant nu au moarte.
                Lumea stie ca au mai si murit. Lanturile, nu masinile.

                Comment


                • Poate se trece si la tce pe curea cum a facut-o vw la tsi dupa nenumaratele probleme.

                  S-a dovedit ca nu e lifetime, am vazut ca sunt cazuri unde pe la 100000 km a inceput distractia si la tce.
                  Eu atunci ce sa fac ? sa il schimb preventiv sau il las pana ia naiba motoru ??
                  Deci aiurea

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Adica numa' al tau e Logan 2, nu?

                    Logan 2 1.2 16V-nu
                    Logan 2 0.9 tce-da
                    Logan 2 1.0 sce-da
                    Logan 2 1.5 dci-nu

                    Lumea stie ca au mai si murit. Lanturile, nu masinile.
                    Multumesc pentru lamuriri!
                    La Opel aveam pe lant si am mers ceva cu ea fara griji, dar nah, vobim de altceva.

                    Originally posted by Octavian View Post
                    Poate se trece si la tce pe curea cum a facut-o vw la tsi dupa nenumaratele probleme.

                    S-a dovedit ca nu e lifetime, am vazut ca sunt cazuri unde pe la 100000 km a inceput distractia si la tce.
                    Eu atunci ce sa fac ? sa il schimb preventiv sau il las pana ia naiba motoru ??
                    Deci aiurea
                    Pana la 100.000 km sper sa n-o mai am...

                    Adica dupa ce iese din garantie, ma mai gandesc. Poate i-o dau lui fii-meu care va face 18 ani peste 3 ani. Sau poate iau alta. De pilda imi place la nebunie modelul nou care o sa apara chipurile in 2019, asta daca o fi pe bune zvonul...

                    Bine, mai jos este un Sandero care se vinde in draci pe afara, dar in mod normal cred ca si Loganul va arata la fel.
                    Attached Files
                    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                    Comment


                    • Originally posted by Catalin S. View Post
                      Multumesc pentru lamuriri!
                      La Opel aveam pe lant si am mers ceva cu ea fara griji, dar nah, ...
                      Am avut Skoda 120 GLS fabricata in 1978 cu lantul "de origine" sau "din fabrica" daca preferi. In 2004 am vandut-o ca "piese de schimb", dar nah, vorbim despre altceva. Avea vreo 400.000 de km.

                      Comment


                      • Salutare tuturor!

                        In sfarsit a primit si masina mea o distributie noua... La 6 ani si 3 luni si 75.000 km... (Nu trageti in pianist...please!)
                        La reprezentanta:
                        - Kit distributie DAYCO (curea + rola) = 349 lei
                        - colectie accesorii (curea + doua role intinzatoare) = 351 lei
                        - curea alternator = 81 lei
                        - manopera = 301 lei
                        TOTAL = 1 139 lei (cu TVA)
                        Cureaua de distributie era aceeasi marca (Dayco). Nu se mai vede niciun semn, iar inscrisurile abia se mai zaresc...
                        Au fost ceva probleme cu cureaua de la alternator care, desi avea acelasi cod, era un pic mai scurta decat cea originala. S-a gasit una de aceeasi lungime, pana la urma...
                        Nasol... as zice! Mai ales daca vrei sa ti-o cumperi in regim propriu..
                        Nu au acceptat piese "din afara". Imi cumparasem anul trecut un kit de la Gates pe care il trec la "investitii nerentabile"... ca m-am certat cu "nea mecanicul meu" dupa ce mi-a spart vaporizatorul. Si m-a convins pe deplin de "priceperea" lui!
                        Inaintea mea a schimbat distributia un senior (70 ani)... la 9 ani! Loganul 1.4 mpi avea 33 000 km.
                        Am fost surprins ca motorul 1.2 16v are curea separata pentru alternator...
                        Attached Files
                        Last edited by unicu; 22 August 2018, 19:48.
                        Logan 1.2 16v 2012

                        Comment


                        • Asa-i cu rasnita de 1.2 , cica politica low-cost cu a treia curea la alternator , in opinia mea nu vad ce costuri de reducere s-au facut pentru ei ca pana la urma trebuie facuta fulie dubla pentru vilborken + 2 curele , se putea foarte lejer pune o singura curea pentru toate accesoriile si sa fie si cu intindere dinamica nu fixa care in opinia mea este o mare mizerie marca Renault.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Cam scump..mai ales ca distractia nu a inclus si pompa de apa..
                            Legat de piese "din afara", sigur se poate..eu anul trecut am intrebat dinainte pretul manoperei, am cerut preturi,le poeselor de la ei, apoi le-am spus ca vin cu piesele mele.
                            Au acceptat chiar si sa merg langa mecanic..nu mai stiu toate preturile, dar kitul de distributie de origine a fost cam 250 ron..iar manopera pana in 200 ron. Iar garantie am de la magazinul de piese, intrucat manopera a fost in service autorizat..
                            Am mers pe kit distributie de origine si curele accesorii Continental, s-au potrivit toate..de la magazinul de piese ay mers pe seria din certifucat, s-au oferit chiar sa le schimbe daca e necesar..
                            PS: masina mea avea 7 ani, cam 50.000 km, tor ce am dat jos arata impecabil (curea si rola distributie, cursle accesorii) dar nu am vrut sa risc sa le mai las..

                            Comment


                            • Originally posted by vali2008 View Post
                              Cam scump..mai ales ca distractia nu a inclus si pompa de apa..
                              Mi-e si jena sa va spun ca am "beneficiat" (conform zicerii domnului inginer) de o reducere de 20%...
                              Ne jumulesc la reprezentanta de ne rup... Pana si mesterul care mi-a schimbat distributia a recunuscut ca se exagereaza! Dar... nu prea ai ce face... Cica e vorba de garantie...
                              Originally posted by vali2008 View Post
                              PS: masina mea avea 7 ani, cam 50.000 km, tor ce am dat jos arata impecabil (curea si rola distributie, cursle accesorii) dar nu am vrut sa risc sa le mai las..
                              Nici cureaua mea de distributie nu arata rau... Dupa aspect cred ca mergea lejer cel putin pana in iarna, dar este clar ca intra in discutie si numarul de km.
                              Cea de la alternator avea fisuri...
                              Am constatat cu amaraciunee ca sunt slabe sansele sa mai pui ciorapii nevestei daca se rupe (cum era la vechea Dacie)si sa pleci mai departe... dar nu imposibil!
                              Una peste alta sunt bucuros ca am schimbat-o sa nu ma trezesc cu alta "bucurie". Vorba romanesca: dai un ban, dar... nu-l mai ai!

                              Originally posted by prometheus View Post
                              Asa-i cu rasnita de 1.2 , cica politica low-cost cu a treia curea la alternator , in opinia mea nu vad ce costuri de reducere s-au facut pentru ei ca pana la urma trebuie facuta fulie dubla pentru vilborken + 2 curele , se putea foarte lejer pune o singura curea pentru toate accesoriile si sa fie si cu intindere dinamica nu fixa care in opinia mea este o mare mizerie marca Renault.
                              Pana la urma, cum ii spunea si amicului vali2008, in tot raul e si un bine... Cureaua de la alternator arata destul de nasol... Daca am avea nenorocul sa se rupa chiar se poate improviza, desi e destul de dificil pentru ca vine pusa pe fulia mare. Dar fiind in partea de jos, cred ca nu e imposibil, pentru ca accesul e simplu: trebuie desfacuta doar o mica portiune din carenaj.
                              Cealalta curea de accesorii se prezenta foarte bine...
                              Last edited by unicu; 23 August 2018, 23:09. Reason: Automerged Doublepost
                              Logan 1.2 16v 2012

                              Comment


                              • Originally posted by unicu View Post
                                Salutare tuturor!

                                In sfarsit a primit si masina mea o distributie noua... La 6 ani si 3 luni si 75.000 km... (Nu trageti in pianist...please!)
                                La reprezentanta:
                                - Kit distributie DAYCO (curea + rola) = 349 lei
                                - colectie accesorii (curea + doua role intinzatoare) = 351 lei
                                - curea alternator = 81 lei
                                - manopera = 301 lei
                                TOTAL = 1 139 lei (cu TVA)
                                Cureaua de distributie era aceeasi marca (Dayco). Nu se mai vede niciun semn, iar inscrisurile abia se mai zaresc...
                                Au fost ceva probleme cu cureaua de la alternator care, desi avea acelasi cod, era un pic mai scurta decat cea originala. S-a gasit una de aceeasi lungime, pana la urma...
                                Nasol... as zice! Mai ales daca vrei sa ti-o cumperi in regim propriu..
                                Nu au acceptat piese "din afara". Imi cumparasem anul trecut un kit de la Gates pe care il trec la "investitii nerentabile"... ca m-am certat cu "nea mecanicul meu" dupa ce mi-a spart vaporizatorul. Si m-a convins pe deplin de "priceperea" lui!
                                Inaintea mea a schimbat distributia un senior (70 ani)... la 9 ani! Loganul 1.4 mpi avea 33 000 km.
                                Am fost surprins ca motorul 1.2 16v are curea separata pentru alternator...
                                Anul trecut, in reprezentanta am schimbat kit distributie, kit accesorii si curea plus manopera schimbat antigel la 850 de lei. Cam scumpa distractia la tine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google