Schimb Ulei Dacia Logan 1.0 SCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oBED
    replied
    intre minim si maxim, verificat periodic deoarece sunt masini care consuma. eu ultima data am pus 3 litri si era la 3/4 din marcaj. acum dupa 10k de km este la 1/2. consuma putin, dar imi si lacrimeaza f putin pe la defazor (motorul meu a fost cu probleme de etansare la garnitura capacului de distributie, problema rezolvata pe garantie).

    Leave a comment:


  • RaduWra
    replied
    Am și eu o întrebare până la urmă cum e mai bine sa fie nivelul la maxim sau între minim și maxim ? Am făcut și eu recent revizia și nivelul este puțin sub maxim și au intrat 3,6 l

    Leave a comment:


  • mirceammd
    replied
    3 litri
    3 litri

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Pana la urma cu ce cantitate de ulei se face schimbul la 1.0 sce? In cartea de servisare scrie capacitate medie 3 litri, aici si pe net vad 3.7 litri, unde e adevarul? daca bagi prea mult nu strici catalizatorul prematur? Plus ca tot in carte scrie ca nivelul de ulei se va stabiliza undeva intre marcajul de minim si cel de maxim. Acum dupa 16 schimburi de ulei facute cu 3 litri 3.2 maxim, nivelul pe joja acolo este undeva la jumate intre minim si maxim.

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    eu am avut aceeasi problema cu scurgerea pe la capacul distributiei, a inceput pe la 30k km, am rezolvat-o pe garantie. Acolo nu este garnitura, ai ca si la capacul chiulasei, silicon. Mie mi-au refacut etansarea, atat la capacul dusitributiei cat si la capacul chiulasei, Nu le spune ca ai schimbat tu uleiul, mergi la ei si intreaba-i de problema, nu au de unde sa stie ca ai schimbat tu uleiul.

    defapt fiind la nivel, cred ca o sa li se para ciudat ).

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Originally posted by mirceammd View Post
    pistritu unde se gaseste uleiul ala de cumparat?

    cbota uite filtru schimbat dupa 1 an <10.000 km
    Asta arata bine...v-am spus, pacat ca n-am facut si eu poza....parca am turna lei pe el, asa era culoarea....

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Eu am luat de la dacoserv, am cerut eu pentru revizie.
    Dar vezi ca au și aici
    Renault-Castrol RN-SPEC 5W40 RN710 7711943689 1L RN710 : un ulei sintetic conceput pentru a asigura intervale prelungite de revizie pentru motoarele diesel si benzina Avantaje : ➢ Contribuie la protectia superioara a motorului, in toate conditiile de drum ➢ Asigura mentinerea curateniei motorului ➢ Asigura o protectie avansata impotriva depunerilor si supraincalzirii motorului ➢ Contin uleiuri de baza premium si aditivi anti-uzura care contribuie la prelungirea duratei de viata a motorului ➢ Contribuie la reducerea consumului de ulei ➢ O lubrifiere rapida la pornire, indiferent de conditiile meteo ➢ Reduc consumul de carburant ➢ Contribuie la reducerea emisilor poluante, fiind compatibile cu motoarele prevazute cu filtre de particule It’s more than just oil. It’s liquid engineering !

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Hai sanatete si virtute ( ... stiti voi continuarea ... ) in 2021, eu intru la tura pe taxi, va pup scump colegii si prietenii, ne auzim la anu 2021, hai sa ne fie bine la anu ! Voi sa a fie

    Leave a comment:


  • mirceammd
    replied
    pistritu unde se gaseste uleiul ala de cumparat?

    cbota uite filtru schimbat dupa 1 an <10.000 km
    Attached Files

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Multumesc de raspuns. Eu nu m-am dus asa de departe sa identific si semeringul....ma gandesc ca poate fi si de la garnitura de la capacul de distributie...nu stiu...ideea e daca ma duc la ei o repara chestia asta pe garantie...eu dacă nu schimbam uleiul nu vedeam...sper sa verifice ce le spun...precis o sa ma intrebe cum am vazut, sper sa nu faca urât ca am schimbat uleiul..apropo masina are 40.000 km si la ei uleiul l-am schimbat la 29.800km...si am vrut sa nu-l mai duc 20.000 pentru ca m-i se pare mult de aceea l-am schimbat singur si oricum avea o culoare de vin negru...am spus mai sus amanunte...
    Ma duc in 4 ianuarie si vad ce zic....eu zic ca vinovati sunt ei pentru ca au bagat ulei peste maxim si eu ca n-am vazut decat dupa vreo 500 de km si am scos surplusul...daca baga benzina sau antigel in baie trebuia sa creasca din nou, dar pe 18.000 de km parcursi nivelul a ramas acelasi.(de asta mi-a fost frica....dar nu a fost cazul)...
    Last edited by 77sky; 31 December 2020, 00:36.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Era problema cu pinionul Sinterom, de aceea picau simeringuri de distribuție la motoarele 1,4-1,6mpi
    Ma mir ca si 1,0sce are probleme cu acel simering. Urat cei de la Renault care pun piese de proasta calitate din fabrica.
    ​​​​​Adica dupa ce ca ne da gunoaiele lor de motoare(vechi, ramase prin depozit de la masinile Renault) , cum a făcut mereu pe Dacia vezi Dacia 1300, loganele toate , mai pun și ciurucuri de piese

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Originally posted by george.sce View Post
    la daciaservice au scule pneumatice nu scot la muschi suruburile, asta e jmecheria ... cine poate .. oase roade ... daca nu va place mecanica mergeti la service Renault. platiti revizia cit face > 300 ron ... asta e, dacia ati vrut dacia aveti, ...

    data viitoare fiti atenti unde dati banii vostrii munciti ... cine ia muncit..
    OK M-am lamurit de capacitatile dv de a raspunde la niste intrebari....daca nu sunteti in politica, aveti foarte mari sanse cred acolo.....De misto toti suntem buni...era vorba acolo de acel semering de la cutia de distributie...nimic nu ati raspuns acolo....eu v-am intrebat cat e ceasul, dv raspundeti...azi e joi. am inteles.....si scuze de deranj....
    Apropo sculele acelea pneumatice le folosesc si la spargerea asfaltului?

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Pe viitor când nu s-o mai găsi elf, poti pune fara probleme Castrol 5w40 Rn710, foarte bun uleiul lor,făcut pentru Renault.
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 30 December 2020, 17:28.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    la daciaservice au scule pneumatice nu scot la muschi suruburile, asta e jmecheria ... cine poate .. oase roade ... daca nu va place mecanica mergeti la service Renault. platiti revizia cit face > 300 ron ... asta e, dacia ati vrut dacia aveti, ...

    data viitoare fiti atenti unde dati banii vostrii munciti ... cine ia muncit..

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Buna,

    Dupa cum am spus cu doua postari mai sus, azi mi-am facut curaj si m-am apucat sa schimb eu singur uleiul si filtru de ulei. Ce am observat :
    1. Am dat jos foarte greu scutul aici mă refer la suruburi, iar busonul de la baia de ulei l-am desfacut extrem de greu...a trebuit sa prelungesc bratul chei sa am un moment al fortei mai mare (asta stiu de la fizica - cu cat bratul e mai mare cu atat forta poate fi mai mica...de aceea nu deschizi usa impingand de langa balamale...).
    2. Am observat ulei (nu neparat scurgere) pe la cutia de la distributie - cred ca de la primul schimb de ulei care l-am facut la DACIA SERVICE in care motorul a primit mai mult ulei decat trebuie - peste maxim si am observat numai dupa vreo 500 de km cand am verificat si am scos surplusul, am scris mai sus cum. Deci cred un semering....le multumesc pentru asta.
    3. Au intrat in motor (am umplut si filtrul de ulei) cu totul exact 2.9 l cu joja la mijloc intre minim si maxim
    4. Ulei folosit elf 5w40. Acum pe joja e transparent (cam ca un ceai de TEI) nu ca atunci cand am fost la DACIA si era spre maro deschis.
    5. Am schimbat si filtru de aer cu aceasta ocazie desi dupa cum arata cel vechi cred ca mai putea merge inca 10.000km
    6. Surpriza mare a fost la filtru de habitaclu (polen cum spun unii). Domnilor era negru...nu exagerez, cred ca nu l-au schimbat niciodata (masina are 2 ani jumate - teoretic a fost schimbat in vara 2020). Nici nu ma mir ca imi cam abureau geamurile in ultima perioada. Si cu el m-am chinuit ceva (la clemele acelea doua - mi-a fost frica sa nu le rup. Dar daca nu a fost desfacut niciodata nu ma mir). Dar las asta pe seama pozitiei incomode unde se afla. O sa vad cum stau cu aburirea geamurilor acum.

    Intrebari :

    1. Daca ma duc la SERVICE DACIA si le spun de uleiul aparut pe la cutia de distributie rezolva problema pe garantie (expira pe 24 iulie 2021). Aveam deja 10.000 de km cu uleiul schimbat in vara (revizia de 2 ani) si de aceea l-am schimbat nu am vrut sa mai fac 20 000 si pe urma sa il schimb...m-i se pare mult....
    2. Oare ei cum schimba uleiul la SERVICE? intreb pentru ca, dupa cat de greu am dat scutul jos si ce greu am desfacut busonul de la baie nu cred ca l-au scos conform legilor gravitatiei. Cred ca au aspirat cu o pompa pe sus, si din aceasta cauza cred ca nu l-au scos pe jos si a mai ramas in motor, ceea ce explica si culoarea uleiului schimbat si surplusul existent....
    3. Nu vreau sa acuz de rea credinta pe cei din SERICE (pentru ca nu am dovezi) dar nu ar trebui ca clientul sa vada ceea ce i se face la masina, nu stiu, poate prin supraveghere video ca la BACALAUREAT, pentru ca eu am fost invitat sa iau loc si sa privesc prin geam, dar nu am putut vedea ce a facut pentru ca masina era pe ”ultimul rand” si n-am vazut decat ca e ridicata....La ei totul a durat sub 30 de minute....la mine cu totul cam 1 ora...sa zicem dar eu n-am dexteritatea lor (si mijloacele lor). Ei au elevator, eu am avut ”groapa”....
    Last edited by cbota; 30 December 2020, 13:55.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google