Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt reglate asa cum trebuie. La o bujie iridium daca te pune necuratul sa masori, ai 99,99% sanse sa rupi pastila de iridium din varful electrodului.

    @SYL: 200 de lei, daca mai tin bine minte.
    sigpic

    Comment


    • Ei uite ca pe mine m-a pus necuratul sa le masor. Si nu am rupt nimic, nici macar dupa 2 reglaje. :P
      Si masina functioneaza mai bine dupa reglaje.

      Daca era sa stau dupa teoria drobului de sare stricam masina, in special catalizator si tobe (le afumam toate). In plus nici nu tragea dupa 4000rpm. Uleiul in motor dupa 7000km era negru. Acum dupa aceeasi 7000km e maroniu cum trebuie sa fie.

      Si toate astea pentru ca bujiile "de logan" de la denso vin "cum trebuie" reglate la 1,1mm.

      Comment


      • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
        Ei uite ca pe mine m-a pus necuratul sa le masor. Si nu am rupt nimic, nici macar dupa 2 reglaje.
        Si eu le-am verificat, masurat distanta inrtre electrozi, dupa 15.000.
        Si toate astea pentru ca bujiile "de logan" de la denso vin "cum trebuie" reglate la 1,1mm.
        La mine au venit "cum trebuie", dar erau cu reglajul la 0.8 ; le-am facut la 0.9 (asa e la Logan, indiferent de bujie) si n-am rupt nimic la ele.

        Pentru unii e un subiect tabu reglatul bujiilor cu iridium, desi am pus cateva link-ri, chiar de pe pagina producatorului in care spune clar cum si de ce trebuie ajustate.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • La urmatorul schimb de bujii ce sa aleg pt. 1.6_16v strict dintre astea: NGK V-Line 38 sau Renault de origine cod 7700500155?

          Comment


          • mai degraba ngk
            [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

            Comment


            • bai fratilor dar cu ce le masurati ? cu toporul ? sau nu ati auzit de lere

              Comment


              • Originally posted by andreyi View Post
                La urmatorul schimb de bujii ce sa aleg pt. 1.6_16v strict dintre astea: NGK V-Line 38 sau Renault de origine cod 7700500155?
                Pune Denso TT, mai precis K20TT şi-ai să-mi mulţumeşti.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • Originally posted by andreyi View Post
                  La urmatorul schimb de bujii ce sa aleg pt. 1.6_16v strict dintre astea: NGK V-Line 38 sau Renault de origine cod 7700500155?
                  Eu le-as alege pe cele de origine; or fi mai scumpe dar, in general, nu dai gres niciodata.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Da, mersi pentru sugestii, ma cam gandesc deoarece am deja aproape 36000 km cu vechile NGK BKR6EZ(chipurile V-line) si nu pot sa zic ca porneste la sfert masina dimineata(dar porneste la prima cheie un pic mai lunga), plus ca e un pic de tremurat la rece.

                    Comment


                    • Poate sa fie si de la senzoru de turatie, mai degraba (sau poate ai si facut asta) curata senzoru si vezi daca mai e necesar sa iei un set nou de bujii.

                      Comment


                      • k20tt am avut eu pe masina. nimic spectaculos. bosch-urile fr6dc+ mi s-au parut mai bune. doar ca am deja 15.000 si cred ca urmeaza sa ma lase.

                        Comment


                        • Iridium de la NGK, Denso, Beru.

                          The end.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by andreyi View Post
                            Da, mersi pentru sugestii, ma cam gandesc deoarece am deja aproape 36000 km cu vechile NGK BKR6EZ(chipurile V-line) si nu pot sa zic ca porneste la sfert masina dimineata(dar porneste la prima cheie un pic mai lunga), plus ca e un pic de tremurat la rece.
                            Nu cred ca de la bujii, e ceea ce percepi tu.
                            Daca nu esti dispus sa pui niste bujii de top, atunci mai lasa-le, cel putin, pana pe la 60.000.
                            Daca le inlocuiesti mai devreme, cu altele din aceiasi clasa o faci, sa stii, doar pentru ...confortul psihic; in rest nu vei observa nicio diferenta.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Intâi era schimbarea la 30.000, apoi brusc, aceiași bujie rezistă 60.000 km.

                              Primele semne de oboseală apar sub 10.000 km la bujiile ”de origine„ .
                              sigpic

                              Comment


                              • Eu le-am inlocuit la 46.000 parca, doar ca sa-mi pun din alea cu iridium; nu ma intereseaza semnele lor de oboseala atata timp cat nu sesizez nimic anormal, in comportamentul motorului pe orice regim de putere. Depinde foarte mult de subiectivismul fiecaruia in a interpreta functionarea corecta a unor bujii; nu orice probleme pleaca doar de la bujii.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google