daca va uitati bine, prima bujie e de origine , scrie pe ea made in france iar cele 3 sunt NGk
							
						
					Bujii Logan
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Alea 3 poate is de pe ceva matiz sau ceva in 3 pistoane si prima mie imi arata ca scoasa din vaselina, e lucioasa - unsa, parerea mea...
 
 Eu am facut sapaturi si am gasit asa: codul de Ngk pt 1.2 16v este: LZKAR7B, conform site-ului: http://www.ngk.de/nc/en/product-find.../LZKAR7B/7594/
 Iar echivalentul NGK Iridium este: ILZKAR7B11 conform: http://www.clubplug.net/ngk_ngk_iridium.html
 Pentru cine vrea iridium pt polizor.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Repet ....Aceste buji au fost pe masina si asa le-am scos....Aceste bujii au functionat 175.000 km....Evident ca masina a mers in 3 si cateodata chiar in 2 pistoane pana se incalzea .....Revenind la pompa de apa inca functioneaza perfect pe masina si a trecut si ea de acesti km....Originally posted by IancuMIC View PostSigur ca am vazut si asta, dar astept mai multe lamuriri din partea utilizatorului. "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere." "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 De ce crezi tu ca eu bat campi si n-am bun simt? Ti se pare tie ca tu le stii pe toate!? Am jignit pe cineva daca am zis la cati km poti schimba o pompa de apa ,o distributie si-un set de bujii? Fiecare isi poate schimba piesele pe masina atunci cand vrea sau cand poate....Originally posted by mr.K View PostEu m-am lamurit ca unii bat campii peste limita admisa de bunul simt.
 Din cate stiu, si pompa de apa pe masina respectivului a fost schimbata aproape de 200k.
 
 Parerea mea vizavi de aceasta discutie a fi ca, tu , sa fii mai cu bun simt si mai putin atotstiutor !
 
 Evident ca atunci cand a pornit in 3 si nu a mai vrut sa mearga nici in 3 pistoane ,decat ca un tractor, s-a oprit si am dus-o direct in service remorcata ....Originally posted by 827sam View PostCum adica evident ?
 O benzinara care functioneaza in 3 pistoane nu poate fi utilizabila, n-ai cum sa rulezi cu ea asa .... sa nu mai zic ca in 2 bujii e deja SF.
 Daca masina porneste in 3 pistoane si disfunctionalitatea bujiilor te prinde in turatie mare peste 3000/3500 rot/min poti sa mergi cativa zeci de km in caz de avarie chiar si in 2 buji cu conditia sa nu intalnesti o panta sau sa schimbi in treapta inferioara..."Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Deci a pornit ca tractorul, a-i dus-o pe la service remorcata!?!!!! ( de ce sa risti, nu stiu), dar asa, de-a naibii, n-ai dat 80 de lei pe un set de bujii. 
 
 Tu crezi ca daca unii tac, inseamna ca te si cred?
 
 Dumneata sfidezi regulile minime ale soferiei, imi e greu sa te cred.Parerea mea vizavi de aceasta discutie a fi ca, tu , sa fii mai cu bun simt si mai putin atotstiutor !
 
 Totusi, de ce avea 2 feluri de bujii? La precedentul schimb, una din cele vechi parea inca buna si ai cumparat doar 3 noi?Last edited by mr.K; 20 October 2013, 21:39.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu imi doresc ca cineva sa ma creada in mod special si nici macar n-am pretentia ca altcineva sa imi urmeze exemplu ,aici, fiecare isi impartaseste parerea ,experienta si intamplarile prin care a trecut vizavi de acest tip de masina !Originally posted by mr.K View PostDeci a pornit ca tractorul, a-i dus-o pe la service remorcata!?!!!! ( de ce sa risti, nu stiu), dar asa, de-a naibii, n-ai dat 80 de lei pe un set de bujii. 
 
 Tu crezi ca daca unii tac, inseamna ca te si cred?
 
 
 Dumneata sfidezi regulile minime ale soferiei, imi e greu sa te cred.
 
 Totusi, de ce avea 2 feluri de bujii? La precedentul schimb, una din cele vechi parea inca buna si ai cumparat doar 3 noi?
 
 Nici eu nu cred toate prostiile scrise si povestite pe acest forum dar ,....de la a nu crede ,pana la a jigni pe cineva doar din dorinta prezumtiva ca tu esti mai destept si le stii pe toate , este o cale foarte luuuuuuuuuuuuuungaaaaaaaaaaaa....de bun simt !
 
 Revenind la discutia noastra ,fara ranchiuna si polemica inutila, trebuie sa va zic ca in cei 175000 km n-am umblat nici macar odata la aceste bujii !
 
 Le-am schimbat doar in ziua in care nu am mai reusit sa ma deplasez cu masina, motorul functionand ca un tractor ....cu trepidatii si intreruperi."Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 N-am numai una ci 5 Logan MCV 3 pe firma (distributie) 2 PF....ce-a mai noua din 2011...cea mai veche din 2007 este cea care a fost cu dauna totala si din care am scapat cu viata....
 
 Asa ca stiu si eu cate ceva legat de mecanica si consumabilele acestei masini !"Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pentru o clipă am crezut că nu ești primul proprietar dar din ce ai spus în ultimul post văd că ești. Așadar, explicația plauzibilă este că în cei 175000km cineva, cândva ți-a șparlit o bujie. În altă ordine de idei, deduc că nici la reviziile periodice în garanție nu ți-au schimbat bujiile vreodată iar tu cu atât mai puțin te-ai învrednicit să faci asta. La rulajul ăsta trebuia să fi schimbat deja de cel puțin 3 ori bujiile.
 Offtopic: Nu-mi spune că nu ai schimbat nici distribuția încă că nu te cred.sigpic
 Comment














 ))) sau un test de anduranta ??
))) sau un test de anduranta ??



Comment