Nu e mai bine sa cumperi bujii cu eletrodul deja reglat la ce distanta vrei? In cazul in care vrei alt gap decat cel recomandat de producator.
Bujii Logan
Collapse
X
-
Mi-am pregatit si eu un set de bujii, iar la urmatorul sch de ulei si filtre, ca tot umblu pe acolo mi-am propus sa le schimb. Masina are ceva peste 64.000km cu bujiile din fabrica. Am verificat distanta si este la 0.9 (codul lor: 224018760R, 12 lei /buc). Am mai cumparat si o cheie de bujii, 15 lei + un furtun si pistol de aer pe care sa-l folosesc acolo unde trebuie..., alimentat de la o roata (sper sa fie ceva de capul lui).ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostLa BKR6EIX gap ul este de 0,8.
La motorul meu si in general la benzinarele de pe Logan, reglajul recomandat e 0.95.
Eu am ales sa le reglez; cine nu, nu.
Am 20.000km cu ele si zilele astea le scot sa vad in ce stare sunt. Producatorul le da un interval de schimb de 120.000 km, dar nu stiu daca si pe gpl.
1.6 16v euro5, k4m838, 82kw.
kornelus : nu conteaza ca ai 1,2,3 sau 4 electrozi, nu acolo sta eficienta unei bujii. La tine merge pur si simplu mai bine pentru ca ai inlocuit piesa cu una noua. Consum redus de o bujie nu prea exista, doar daca cele vechi erau distruse.Last edited by 827sam; 6 February 2018, 14:56.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
De ce nu e bine?
NGK urile au venit cu 8,0; reno spune 0,95.
Producatorul bujiilor spune ca trebuie individualizat reglajul pentru fiecare tip de motor.
DO I NEED TO SET THE GAP WHEN INSTALLING A NEW SET OF PLUGS?
A: Maybe. A spark plug part number might fit hundreds of different engines from many different manufacturers. Although the NGK factory will set the gap to a preselected setting, this may not be the right gap for your particular engine. The incorrect plug gap for your engine can contribute to a high rate of misfires, loss of power, plug fouling, poor fuel economy and accelerated plug wear. It is always best to check the gap against the manufacturer's specifications. If adjusting the gap on fine wire or precious metal plugs such as platinum or iridium, be very careful not to apply any pressure or prying force to the fine wire center electrode or insulator as they can be damaged. The gap should be adjusted by only moving the ground electrode.
Another consideration that should be taken into account is the extent of any modifications that you may have made to the engine. As an example, when you raise compression or add forced induction (a turbo system, nitrous or supercharger kit) you must reduce the gap (about .004" for every 50 hp you add). However, when you add a high power ignition system (such as those offered by MSD, Crane, Nology) you can open the gap from .002-.005".
If you have any questions, please contact the NGK Spark Plugs Tech Staff:
Tech Support - Click here
The manufacturer of your vehicle, the company that produced the aftermarket products you've used and/or your service technician are all additional sources of gapping information if you've modified your vehicle.
...
Eu m-am documentat la vremea respectiva si am procedat in consecinta; le-am adus la 0,95.
...
In momentul de fata am peste 80 de mii cu ele; inca mai merg.Last edited by IancuMIC; 6 February 2018, 16:08.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Pentru ca scanteia e diferita, din ce am experimentat si eu, nimic nu a mers mai bine decat reglajul cu care a venit bujia de noua. Indiferent ca a fost beru normale, ik20, ik20tt sau k20tt, toate au mers mai bine daca nu le-am modificat gapul.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View Post...
NGK urile au venit cu 8,0; reno spune 0,95.
...am procedat in consecinta; le-am adus la 0,95.
...
In momentul de fata am peste 80 de mii cu ele; inca mai merg.
80.000 avea un coleg care zicea ca "daca merg, de ce sa le schimb?"
Corect si asa. Le schimbi doar daca te lasa-n drum.
Comment
-
Ngk alea nu erau pentru renault. Foarte bine ai facut dar eu as fi luat unele cu 0.9-0.95 direct.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Pentru 1.6_16v, ce bujii cu iridium mai recomandati? NKG sau Denso? Ma tenteaza Denso IK20TT din prisma pretului. Acum am Champion Copper Plus cu care masina porneste la sfert si merge ok, doar ca fiind pe GPL mi-am propus sa le schimb mai des(max 30.000 km).
De fapt, am de ales intre IK20TT si IK20, vad ca au preturi asemanatoare.Last edited by andreyi; 28 February 2018, 09:22.
Comment
-
Intre cele 2 ia IK20.
IK20TT sunt long life, cu electrod din ceva aliaj platina-iridium.
IK20 sunt full iridium la electrod, au durata de viață mai redusa însă sunt mai performante decat IK20TT.
Am avut ambele tipuri însă rămân fidel IK20.
Comment
-
Da!
Dupa ce le-am avut io pe a mea i le-am dat lui samy. Flatulence 1.6 16v cu gaz.
E adevarat ca deja aveau peste 20mii km de exploatare cand le-a pus el...asa ca s-au consumat ca lumanarile , de-aia nici nu le-a tinut mult nu le-a tinut mult, insa cat timp le-a avut, iti poate confirma cat de bine, chiar agresiv, urca in ture.
Comment
Comment