Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am si eu o intrebare. Am aproape 41.000 km si n-am umblat la bujii pana azi. Le-am scos cu gandul sa vad ce coduri apar scrise pe ele. Sunt Champion RC87YCL dar cu un singur electrod, si din ce vad pe thread 16v-ul ar trebui sa aiba cu 2 electrozi. Oricum, ma gandesc ca ar cam trebui sa le schimb, mai ales ca mi se pare ca nu mai urca asa lin in turatii si parca are ca un tremur atunci cand accelerez mai lin asa.
    Intrebarea mea ar fi daca poate posta cineva o echivalenta pt NGK-urile alea cu iridium... Care ar merge la 16v.

    Comment


    • DACIA ➞NGK Typ V-LINE
      7700500168 BKR6E luat direct din catalog, da vezi ca merge si BERU si dupa parerea mea sunt mai ok, BERU ultra X titanium 25 lei /buc

      Comment


      • Originally posted by prae2orian View Post
        Am si eu o intrebare. Am aproape 41.000 km si n-am umblat la bujii pana azi. Le-am scos cu gandul sa vad ce coduri apar scrise pe ele. Sunt Champion RC87YCL dar cu un singur electrod, si din ce vad pe thread 16v-ul ar trebui sa aiba cu 2 electrozi. Oricum, ma gandesc ca ar cam trebui sa le schimb, mai ales ca mi se pare ca nu mai urca asa lin in turatii si parca are ca un tremur atunci cand accelerez mai lin asa.
        Intrebarea mea ar fi daca poate posta cineva o echivalenta pt NGK-urile alea cu iridium... Care ar merge la 16v.
        Am scris cateva posturi mai sus, daca vrei NGK Iridium, codul este BKR6EIX.
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • Multumesc pentru explicatii. Ce nu am inteles inca este cum sta treaba cu acea cifra a temperaturii. In cazul NGK-urilor cu iridiu este 6, ceea ce ar fi cam la mijlocul scalei intre rece si cald, dupa cum spun ei pe site. Este potrivita pt motoarele noastre? Champioanele mele stock RC87YCL ce coeficient aveau?

          Comment


          • In toate cataloagele am vazut ca recomanda clasa 6 la NGK Iridium, probabil sunt ~ echivalente cu cele stock cu care vine motorul din fabrica. Cu 5 cred ca ar fi prea calde, nu stiu dar mai bine mai reci decat mai calde.
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • bujiile bkr6eix le am eu. credeam, si parea, ceva mai reci decat cele stock. sa caut bkr7eix?

              Comment


              • bkr5eix sunt alea mai care se recomanda la 1.4 si 1.6 8v .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Originally posted by razvanamza View Post
                  bujiile bkr6eix le am eu. credeam, si parea, ceva mai reci decat cele stock. sa caut bkr7eix?
                  Cifra mai mare = mai reci, deci daca vrei mai calde cauta cu 5. Pentru 1.6 16V se recomanda BKR6EIX, Cristi spune ca pentru 8V BKR5EIX desi merg si cele cu 6.
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • aha, deci cele cu 6 sunt putin mai reci decat ce trebuie, nu? adica perfecte pentru gpl. mersi mult, mi-ai confirmat ce am simtit

                    Comment


                    • Vezi ca asta cu clasa de temperatura, cu cifra mai mare = mai reci este valabil la NGK (posibil si la alti producatori), nu este ceva STAS/standard, fiecare isi imparte in cate clase vrea si pot sa faca numaratoarea a.i. un numar mai mare sa insemne bujie mai calda, depinde, asa ca daca e valabil la NGK (clasa mai mare = bujie mai rece) nu e garantat valabil acelasi sistem si la ceilalti producatori, mentioneaz asta pentru a evita confurziile.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • Originally posted by razvanamza View Post
                        aha, deci cele cu 6 sunt putin mai reci decat ce trebuie, nu? adica perfecte pentru gpl. mersi mult, mi-ai confirmat ce am simtit
                        pentru gepele ai bujii speciale de la NGK pentru gaz .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • dar costa cat nu face....

                          Comment


                          • pe mine m-a mancat pur si simplu prin locurile pe unde nu bate soarele si in iarna mi-am cumparat de la norauto distributie , bujii , placute, ferodouri, ulei si filtru aer.Dupa schimbarea acestor piese, masina mergea ca un dos, parca era infranata, da in nas.Va spun sincer a fost cea mai mare greseala.Undeva intre 2000 si 2300 rpm dadea in nas de parca era dacie 1300 si avea gunoaie in carburator.Am schimbat bujiile cu cele originale de renault (cu 2 electrozi) concluzie masina si-a revenit.Nu as mai pune niciodata o piesa aftermarket pe masina....

                            Comment


                            • Piesele ar fi fost bune, acum depinde si ce ai ales tu.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • erau la pachet (ulei, filtru aer, filtru ulei, distributie), bujiile, placutele si ferodourile le-am cerut pt logan, acum nu stiu daca existau mai multe modele la ei, dar cert este ca nu au piese "made by renault", au doar piese facute de ....habar n-am dar numai de reanult nu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google