Originally posted by hspinache
View Post
Intretinere vopsea
Collapse
X
-
Ati zapacit omul fie cu polish, fie cu ceara.
@hspinache cumpara un tub de prevent, costa undeva la 25 lei pui pe acea zona unde este atinsa bara si freci prin apasare cu o carpa de bumbac daca ai si o sa fii multumit. Aceeiasi treaba i-am facut unu-i prieten si a iesit foarte bine. Spor!
Comment
-
1.Nu are nici o legatura problema asta cu anvelopele .
2.PREVENT se pare ca este firma ; am gasit :
-pasta pentru lustruit caroseria
-solutie lustruit caroseria Rosu ???
-solutie lustruit caroseria Premium ???
In principiu chiar ca sint ametit ; problema este comuna la toate culorile si masinile , pentru ca toate principial sint la fel . Deci :
a. la ce este bun un polish ???
b. la ce este buna ceara ???
c. cum au facut alti in astfel de cazuri , concret .
Un exemplu de FYI :
"eu , xxxxx, am avut aceasta situatie si am dat cu PREVENT Premium AutoPolir Car Polish " ; dupa ce am facut cam asa .... , am avut rezultatele , adica acolo unde se vedea mai clar chitul alb , a ramas totusi urma" .
Comment
-
Salut, fara suparare, dar eu cred ca nu stii ce vrei, sau poate ai vrea sa vina cineva si sa-ti rezolve problema? Uite cum vad eu lucrurile: du-te in Cora, Carrefour, Dedeman, sau orice benzinarie si cumpara-ti o ceara, de ex. Sonax, Mafra sau comanda Silicon Glaze de la Amway. Incearca produsul repectiv, daca da roade foarte bine, daca nu, incerci si cu Prevent, oricum nu-i un capat de lume, ceara e buna sa o dai la fiecare spalare. Nu mai cauta raspunsuri, ca ai deja, treci la fapte. Asteptam rezultate. Bafta!
Comment
-
daca masina e relativ noua si vopseaua e buna cu exceptia unor zgarieturi...etc, in niciun caz sa nu-i faci polish, ca distruge vopseaua si nici nu va mai arata ca din fabrica. pt un logan nu pre se recomanda mai mult de 4 polishuri in "viata" lui pt ca dupa astea polishezu grundul ca vopsea nu va mai exista,Originally posted by hspinache View Post1.Nu are nici o legatura problema asta cu anvelopele .
2.PREVENT se pare ca este firma ; am gasit :
-pasta pentru lustruit caroseria
-solutie lustruit caroseria Rosu ???
-solutie lustruit caroseria Premium ???
In principiu chiar ca sint ametit ; problema este comuna la toate culorile si masinile , pentru ca toate principial sint la fel . Deci :
a. la ce este bun un polish ???
b. la ce este buna ceara ???
c. cum au facut alti in astfel de cazuri , concret .
Un exemplu de FYI :
"eu , xxxxx, am avut aceasta situatie si am dat cu PREVENT Premium AutoPolir Car Polish " ; dupa ce am facut cam asa .... , am avut rezultatele , adica acolo unde se vedea mai clar chitul alb , a ramas totusi urma" .
un polish ia f mult din grosumea vopselei. te sfatuiesc sa folosesti NUMAI ceara solida si regulat ceara lichida dupa spalare. exista diverse firme. recomand Astonish (UK) din cora ca ceara lichida. si cei de la spalatorie ma intrebau cu ce o dau de luceste asa.
preventul e o firma ungureasca care face tot felul de cosmetice auto. nu stiu de ce recomanda unii prevent fara sa spuna despre ce e vorba. dupa mine, nici macar nu e prea buna. daca vreu calitate ia TurtleLast edited by B997NDL; 11 June 2012, 04:14.
Comment
-
Ce ai tu acolo nu rezolvi nici cu 7 ore de polishat, pe plastic zgarieturile nu par prea importante dar de multe ori sunt mai profunde si imposibil de scos. (am avut si eu atinsa bara de cate o alta masina si degeaba am incercat, am revopsit-o pe CASCO).Originally posted by hspinache View PostCum si cu ce se poate elimina/aplana stersatura de pe bara ?
Ori o lasi asa ori revopsesti bara. Nu incerca cu spray cu vopsea, vopseaua e pentru metal si prinde prost pe plasticul ala.
Comment
-
NDL-ule, de unde le scoti ca vad stoluri, stoluri de porumbei. Daca vopseaua e nemetalizata, nu exista lac protector sau cum ? Daca da (si chiar exista), explica tu cum se ia din vopsea iar lacul ramane intact, ca deja e subiect de Dosarele X.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
la vopseaua nemetalizata lacul e in compozitia ei. nu se da deasupra. asta o stiu sigur de la dacoserv cand am fost cu ea sa ma interesez de vopsire. atunci voiam si eu un polish si mi-au zis exact ce-ti spun. asta poate s-o confime orice vopsitor. la logan nemetalizat nu se mai da nimic deasupra. de aia se si duce mai repede vopseaua. se zgarie imediat si capota e plina de ciupituri de la pietricele.Originally posted by darksid3 View PostNDL-ule, de unde le scoti ca vad stoluri, stoluri de porumbei. Daca vopseaua e nemetalizata, nu exista lac protector sau cum ? Daca da (si chiar exista), explica tu cum se ia din vopsea iar lacul ramane intact, ca deja e subiect de Dosarele X.
Comment
-
ia intereseaza-te tu inainte sa razi
vedem dup'aia cine rade
de ce crezi tu ca optiunea de vopsea metalizata e 500 euro? toata vopseaua metalizata nu costa atata, ce sa mai vorbim de diferenta. costa atata pt ca e manopera mai putina si scitesc si lacul. un logan nemetalizat il poti zgaria cu unghia daca vrei
plus ca sunt destui pe aici care s-au plans ca s-a matuit in secunda doi.
Comment











Comment