Originally posted by B997NDL
View Post
Intretinere vopsea
Collapse
X
-
Scuze pentru interventie, dar ce va spun poate cantari atunci cand discutati despre vopseaua de pe Logan; MPI cumparat in oct. 2004, primele loturi, metalizata, rosu toreador, timp de ~1 an la fiecare spalare, apa din vas si laveta, tip "piele de caprioara", se colorau usor in nuanta vopselei.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
-
Nu acum nu e asa. La 16v pe care o am acum nu mai e asa; a fost printre primele curiozitati satisfacute, dupa ce am cumparat-o.Originally posted by B997NDL View Postsi acum e la fel dar probabil au gasit pigmenti mai buni sau intaritorul e mai bun.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Vorbesti balarii, cu tot respectul. Intr-o operatie de vopsire, mai ales din fabrica, se urmareste eficientizarea, deci e ilogic sa folosesti vopsea pt exterior si pentru interior. Se vopseste intreaga caroserie, apoi se aplica lacul intaritor, de acolo si luciul care ramane dupa uscarea completa. Tu n-ai decat s-o tii pe a ta, doar de dragul subiectului, insa nu are nici o legatura cu realitatea. Cat timp Dacia ofera kit de reparatie cu vopsea si lac, separate, cat timp te duci la DuPoint, Policolor, Standox, etc si-ti ofera vopsea+lac, separate, lucrurile sunt evidente. Iarba e verde, cerul albastru, dar facem polemica pe lucruri EVIDENTE.Originally posted by B997NDL View Posteu vorbeam de doua conteinere. intr-unul e vopsea amestecata cu lac pt exterior si in celalalt fara lac in amestec pt exterir. serios, uita-te atent cum arata vopseaua pe una metalizata si cum arata pe un blu navy, de exIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
o sa revin cu probe beton in ceea ce priveste lacul in amestec. chit ca ma duc la mioveni pt asta.
iar intaritorul e una iar lacul e altceva. fara intaritor vopseaua nu se usuca. cel putin nu cum trebuie. de aia se vinde separat intaritorul pt ca in amestec "strica" vopseaua din "conserva". se intareste repede si nu prea mai ai ce face cu ea.
Comment
-
e metalizata sau nemetalizata ? eu vorbeam strict de cele cu vopsea nemetalizata la care s-a ramas la acelasi sistem.Originally posted by IancuMIC View PostNu acum nu e asa. La 16v pe care o am acum nu mai e asa; a fost printre primele curiozitati satisfacute, dupa ce am cumparat-o.
adica tu sustii ca lacul si intaritorul sunt unul si acelasi lucru ?Originally posted by darksid3 View PostS-a gasit cine sa explice


Drum bun!
ca sa ne lamurim. "apoi se aplica lacul intaritor" ?
Comment
-
Da, este denumirea generica lac-intaritor. Exista si intaritor separat, pentru lac. Vopseaua + intaritor, se numeste vopsea bicomponenta. Si la aia se da cu lac peste. Vorbim despre vopseluri auto, nu despre lavabile sau garduri.
Nu inteleg ce vrei sa dovedesti? Cat de pe langa esti sau ce?In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Rosu Passion 2005, timp de trei ani spalata si polisata (Prevent, destul de abraziv!! si folosita pasla!) si ceruita, niciodata nu a iesit urma de rosu pe carpa.Originally posted by IancuMIC View Post.............. Logan; MPI cumparat in oct. 2004, primele loturi, metalizata, rosu toreador, timp de ~1 an la fiecare spalare, apa din vas si laveta, tip "piele de caprioara", se colorau usor in nuanta vopselei.Attached Files
Comment
-
Nici o vopsea pe baza de apa dupa intarire NU se dizolva la agentii externi (ploaie, spalare, etc).Originally posted by darksid3 View Post.................................vopseaua de Logan e pe baza de apa (se foloseste si la alte marci din ratiuni ecologice). Daca nu-i dai cu lac dupa, se spala la prima ploaie.
Pe interior capote poti sa dai cat vrei tu cu apa (cu jet!) si nu se duce nimic.
Poarta de la casa e vopsita tot cu vopsea pe baza de apa, nci poveste sa se duca de la intemperiiLast edited by Octavian; 22 June 2012, 10:25.
Comment

















ce imi place culoarea asta rosu passion
Comment