R A R - I T P

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Multumesc dan.gutu. O sa incerc asa, sa vad daca trece. Nu mi se pare ca nu am frana, mi-e o sila sa ma duc in service-uri, nici nu i-am mai schimbat uleiu in service.Inca o data mii de respecte dan.gutu
    zoom-zoom

    Comment


    • #77
      Silviu si eu o turez poate de 10 ori / luna (in sarcina), la turat in gol e cu totul altceva. Dar da, nu are voie sa pice nimic. La diesel nu-l tureaza pana in 3800, il tureza pana la limitare (~5000 rot/min) timp de ~ 2 secunde (daca totul e ok, am inteles ca numai o sg. data se face treaba asta).
      Psihologic vorbind, e ''nasol'' si pentru un benzinar, dar mai pt. un diesel.

      Comment


      • #78
        Eu ma uit cateodata la americanii aia de pe Discovery care "fac" masini Hot Rod si ma mir ca la ei nu se ia nimeni nici de ce modificari fac aia pe la frane, nici de motor nu-i intreaba nimeni de gaze(care fie vorba intre noi au carburator si scot ca locomotiva), nici de ce flacari si capuri de morti mai picteaza pe masini, etc. La ei numerele de inmatriculare au peisaje si tot felul de simboluri ale statelor de unde provin....La noi te xxx astia pt toate nimicurile.Mi s-a cam urat cu legislatiile astea romano-europene

        Comment


        • #79
          da,dar in caz ca nu stiai la ei se poate omologa orice,dar omologarile alea costa $$$,si nu doar in state...ci si in Germania,poti omologa cam orice...sau cam orice cumperi are o omologare,omologare care ar trebui sa fie valabila in toate statele uniunii...
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #80
            Asa e. Plus ca e destul de greu sa omologhezi ceva ce nu a mai fost omologat (la noi).
            Daca exista precedent, lucrurile decurg mai usor (oricum la noi iti trebuie acte fara nr fara nr fara nr...)

            Comment


            • #81
              intrebare adresata celor care au facut itp-u si au pleoape la masina.
              Chiar trebuie date jos nu se poate rezolva nici cu o mica atentie? pentru ca eu chiar nu vreau sa le dau jos , mi sa nu le rup sau ceva de genu porma trebuie sa iau altele iarasi sa le vopsesc etc...
              Bart: I am through with working. Working is for chumps.
              Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.

              Comment


              • #82
                nu vad de ce sa dai jos pleoapele
                Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                Comment


                • #83
                  Eu nu ma leg de chestii penibile la I.T.P.,legal nu ai voie,dar sunt unii care fac exces de zel.Macar sa fie masina buna din punct de vedere tehnic si poluare si sa ramana pleoapele o problema.
                  LOGAN--> <--TOYOTA

                  Comment


                  • #84
                    asa e
                    dar ...............traim in romania
                    sigpic Alexandria

                    Comment


                    • #85
                      Sa zicem ca pici ITP-ul, spre ex: frana pe spate, pleoape, etc si iti dau revenire. Esti obligat sa te intorci la acelasi service sau te poti duce la alt service?
                      zoom-zoom

                      Comment


                      • #86
                        pai daca te duci la alt service o iei de la capat( si poate iti dau si aia revenire )cand iti da cu revenire trebuie sa platesi o mica suma,cred k jumate,si dupa ce remediezi problemele platesti si restul.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by csebalyn View Post
                          apropo, dan, am citit in ceva specificatii ISO referitoare la testarea normelor de poluare ca testul se executa in doua etape, la ralanti si in ture, la 75% din turatia de putere maxima. De ce "meseriasii" de la r.A.R. Tureaza "blana" motoarele in gol si te pun sa semnezi ca esti de acord sa nu faci garagata daca se sparge motorul? Aia au citit vreunul normele de testare sau fac dupa ureche, ca muzicantii? Poti sa ne faci si noua celor "necredinciosi" o referire la documentele voastre de testare a normelor de poluare? Pt ca eu i-am zis unuia ca-i rup mana daca mai tureaza motorul "blana" la vechea dacie si mi-a spus ca asa e procedura. Atunci nu citisem normele ISO...Mersi anticipat
                          De unde pot face si eu rost de aceste norme ? Nu de alta dar cand ma duc sa fac itp-u vreau sa ma duc pregatit in caz de are tendinte nenea ala sa-mi tureze masina la maxim.

                          Si a-si vre sa stiu daca farurile angel eyes sunt prevazute din fabrica cu pleoapele alea...
                          Bart: I am through with working. Working is for chumps.
                          Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.

                          Comment


                          • #88
                            Maine ma chinui sa pun aceste norme aici,se numesc R.N.T.R. 1.Daca ai fost respins din anumite motive si vrei sa te duci la alta statie in momentul cand se face IDENTIFICAREA apare ca masina este in curs de a face I.T.P. La alta statie.Astepti 30 de zile sa expire raportul si te duci la alta statie,platesti iarasi si asa mai departe,raportul este valabil pt. Circulatie pana la poarta statiei I.T.P. Prin lege fiecare posesor de autovehicul este obligat cu 30 zile innainte de expirare,sa se prezinte sa-si faca I.T.P. Ul. Cel mai bine este sa cauti o statie care nu percepe taxa reverificare,iti face raport tehnic cu ce trebuie remediat, remediezi si te duci iarasi in termen de 30 zile,repet este bine sa se faca totul pana expira I.T.P. Ul sa poti circula cu masina.
                            LOGAN--> <--TOYOTA

                            Comment


                            • #89
                              Ajutati-ma sa pun R.N.T.R. 1 aici ca nu stiu cum ?:Wave:
                              LOGAN--> <--TOYOTA

                              Comment


                              • #90
                                Un mic ajutor pentru Dan...
                                Attached Files
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google