R A R - I T P

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    50%,in general au folosit benzina cu plumb 50%,catalizatoare lovite30% si restul l-au dat jos ca au crezut ca trage mai bine,si l-au aruncat.
    LOGAN--> <--TOYOTA

    Comment


    • #47
      Adica dai semnatura ca daca imi xxx aia motorul, nu au nici o vina..., el trebuie sa tina la turatiile alea aberante, care probabil la mers in gol nu le vede nici un diesel...interesant.
      Interesant ca se stiu cazuri cu masini cu sub 100k km la bord si le-a luat naiba motorul la testele astea.
      Spun cu tarie, pentru motoarele diesel, e un test greu...un test foarte greu d.p.d.v. mecanic, care daca-l trece, oricum i-a scurtat (deci e f posibil) viata cu cativa km.

      Pe ce normative sunt bazate testele astea?

      Si intreb inca o data, e cineva care poate sa raspunda cu dovezi (daca nu, nu-i nici o suparare): la fel se procedeaza si in alte tari? Germania, Franta...

      Comment


      • #48
        Eu zic ca daca motorul e la temperatura optima si are ulei ok nu-l va afecta cu nimic.
        numar secundele

        Comment


        • #49
          Originally posted by Octavian___28 View Post
          Adica dai semnatura ca daca imi xxx aia motorul, nu au nici o vina..., el trebuie sa tina la turatiile alea aberante, care probabil la mers in gol nu le vede nici un diesel...interesant.
          Interesant ca se stiu cazuri cu masini cu sub 100k km la bord si le-a luat naiba motorul la testele astea.
          Spun cu tarie, pentru motoarele diesel, e un test greu...un test foarte greu d.p.d.v. mecanic, care daca-l trece, oricum i-a scurtat (deci e f posibil) viata cu cativa km.

          Pe ce normative sunt bazate testele astea?

          Si intreb inca o data, e cineva care poate sa raspunda cu dovezi (daca nu, nu-i nici o suparare): la fel se procedeaza si in alte tari? Germania, Franta...
          In toate tarile civilizate din lume se procedeaza la fel,nu stiu in Irak cu se face.I.T.P. ul se face comform REGLEMENTARI SI NORME TEHNICE IN TRANSPORTURILE RUTIERE 1, mai pe scurt R.N.T.R. 1.Il am in computer dar nu stiu cum sa fac sa il pun aici,este pus de astia de la R.A.R. pe desktop,se deschide cu WordPad.
          LOGAN--> <--TOYOTA

          Comment


          • #50
            ce extensie are? fa-l .zip si cred ca mere atasat
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #51
              Atunci ce sa mai spun, bafta in continuare la spart motoare.
              Fiind roman si traind in RO, e normal sa am impresia ca faceti voi ceva la ITP nu tocmai conform normelor, nu stiu ce, dar e ceva normal sa cred asta. Nu toti, dar destui.

              Comment


              • #52
                Stii ce NU se face la ITP conform normelor,mai trecem cu vederea unele neconformitati,da numai la prieteni.
                LOGAN--> <--TOYOTA

                Comment


                • #53
                  chiar daca o tureaza el eu zic ca ar fi bine sa te uiti si tu pe monitor de afiseaza la un prieten io zis ca scoate prea mult fum , si cand so uitat pe ecran era in grafic , vroia si omu de o ciorba
                  Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                  Comment


                  • #54
                    Dar martorul OBD din bord pentru ce mai e? Eu stiam ca se aprinde atunci cand masina nu mai respecta normele de poluare, deci daca nu se aprinde, noxele sunt ok. Sau ma insel??
                    zoom-zoom

                    Comment


                    • #55
                      ai drepttate, laur_cos, dar la fel de bine acel martor OBD poate indica o defectiune a sondelor lambda, ceea ce nu inseamna neaparat ca motorul nu mai respecta norma de poluare. oricum aprinderea respectivului martor implica o vizita la service pt diagnoza.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by csebalyn View Post
                        ai drepttate, laur_cos, dar la fel de bine acel martor OBD poate indica o defectiune a sondelor lambda, ceea ce nu inseamna neaparat ca motorul nu mai respecta norma de poluare. oricum aprinderea respectivului martor implica o vizita la service pt diagnoza.
                        Cand se defecteaza sonda lambda nu mai corespund nici parametrii normei de poluare pe care trebuie s-ai respecte acel autovehicul ,pt. ca aceasta transmite date eronate computerului.Una dintre probele de poluare este si functionarea parametrilor lambda,care se obtin numai la turatie de peste 2000r/min si o temperatura de peste 80 grade celsius.
                        LOGAN--> <--TOYOTA

                        Comment


                        • #57
                          nu se poate sa se arda doar incalzitorul si totusi sonda sa functioneze bine?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #58
                            Nu ma bag prea tare in mecanica unde ma depaseste,dar am intalnit cazuri in care CO corectat era in parametri si factorul lambda era ori prea mic ori prea mare, a schimbat sonda si a iesit la poluare.
                            LOGAN--> <--TOYOTA

                            Comment


                            • #59
                              ...doar am intrebat, n-am dat cu parul...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #60
                                Deci, in concluzie nu se aprinde, inseamna ca sunt corecte. Cam peste o luna vine itp-ul si sa stiu sa ma cert cu aia de acolo daca or sa-mi spuna ca nu corespund noxele.Am o mica problema, frana de mana nu prea mai tine jos, trebuie sa o trag mult ca sa nu plece usor de pe loc. La cat "dinti" trebuie sa tina frana de mana?
                                zoom-zoom

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google