Ce nu mi place la Loganul meu(MCV)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • o intrebare stupida...de ce nu dati intai zapada de pe marginea plafonului jos, unde se inchid si usile, si apoi sa intrati in masina si sa o porniti?
    la mine cand e zapada afara pe masina si gheata si etc si e frig fac asa :
    -intai dau zapada de unde am zis mai sus, sa pot deschide usa, mai cade un firicel dar nu cade s-o dau cu forasul afara
    -apoi intru in masina si pornesc motorul, dau la aeroterma pe 3 sau 4 ( depinde cat e gheata si cat de frig e ), pozitionez sa dea aer numai pe parbriz la maxim de caldura si dau drumul la dezaburire spate
    - cat se dezgheata luneta si parbrizul dau zapada de pe masina ( toata zapada, inclusiv de pe plafon toata, nu imi place sa plec cu plafonul incarcat de 10 cm de zapada ! )
    - exact cat imi ia sa dau zapada jos se dezgheata ambele geamuri inclusiv putin cele de pe laterala, de le iau pe toate cu un d-ala de sters geamuri de cauciuc ( niciodata nu am dat si nu o sa dau cu d-ala de plastic pe geam pentru gheata !!! )
    -apoi plec lasand aeroterma pe 2 si sa dea aer la picioare si parbriz, merge perfect si nu am geamuri aburite chit ca am 5 persoane in masina
    intotdeauna am pe aer din-afara masinii, nu pe recirculare, si la fel aerul pe parbriz si picioare intotdeauna
    mentionez ca nu am AC

    iar acum on topic, fiind mai sus un pic off
    la mine pana acum in 5 ani de utilizare, luata de noua masina, nu am gasit ceva la ea sa ma deranjeze. de ce? cum asa?
    e simplu, nu am avut mari asteptari de la ea, stiam ce cumpar, io si tata, cel putin era noua fata de una la mana a 2-a in aceeasi bani, si nici nu am stat sa-i caut nod in papura...
    scartaie ceva, caut, gasesc si rezolv, fara taifas sau tamtam, e o masina low cost, si asa o sa ramana. e bine cu noi, in comunitatea noastra, ca invatam unii de la altii, avem probleme diferite, si stim la ce sa ne uitam cand apare un greieras sau ceva de genul
    la urma urmei, e o masina care stim cu totii ce probleme si cate a avut in primii 2-3 ani de la aparitie pe piata, era o masina noua in 2005, abea aparuta, era logic sa apara defecte si tampenii dupa cumparare uite asa au invatat si cei din fabrica, ma refer DACIA ce sa le faca si unde sa imbunatateasca un pic si etc, de la noi

    PS nu am MCV dar am incercat iarna chestia cu aburitul geamurilor si a mers ca la mine, tot fara AC era respectiva masina
    Last edited by bolo; 19 January 2010, 19:43.
    Life is short...play more!
    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

    Comment


    • cand o avem pe batrana dacie din 1978 si badeam drumul la caldura la picoare nu aveam treba sa-mi anghete picioarele dar la noul loganel drept sa va zic ami angheta picoarele ear cel din dreapta are caldura ce pot sai fac sa am si eu caldura la picioare mentionez ca nu am ac sii model ambiens

      Comment


      • vezi poate obtureaza ceva fanta de aer de la picioare de la sofer...nu stiu, zic si eu, daca la pasager baga si la tine nu, la altceva nu ma pot gandi
        Life is short...play more!
        http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

        Comment


        • pe gerul asta in cei cati-va km 2/3 pana la servici ,nici nu pot sa incalzesc atatia mc de aer .apropo de dobre stefan ,incearca pe toate pozitile aerotermei , poate isi da drumul dar la un drum mai lung.
          http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

          Comment


          • adevarul ca si eu am probleme ra aerul din masina nu vine la sofer la picioare si se aburesc geamurile nu imi place serios.cred ca nu este ok distribuitoarele de aer in habitaclu.masina este noua ce sa fie ca nu stiu.
            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

            Comment


            • sal,am si eu cateva neplaceri la mcv meu,dupa 8000km usil fata scartie ,am spus la service au dat cu vaselina dupa 3 ziel a inceput iar,in viteze in a 1 si a 2 intra agatat,oglinga la usa soferului nu se mai regleaza sa rupt cablu nu intra in garantie si ma costa 3,5mil, si consuma mult.

              Comment


              • Explicatie reporezentanta

                Originally posted by dobre stefan View Post
                cand o avem pe batrana dacie din 1978 si badeam drumul la caldura la picoare nu aveam treba sa-mi anghete picioarele dar la noul loganel drept sa va zic ami angheta picoarele ear cel din dreapta are caldura ce pot sai fac sa am si eu caldura la picioare mentionez ca nu am ac sii model ambiens
                Am constatat si eu ca in stanga fata baga mai putin decat in dreapta fata.Explicatia reprezentanta? In stanga trebuie sa bage mai putin deoarece nu poti sa ti picioarele pe pedale???????!!!!!!!!!!Nu glumesc......

                Sper sa nu supar pe cineva,dar la pretul care l-am dat pe MCV 1,5 dci......Am schimbat un injector,bordul scartaie,in usa din dreapta fata se aud zgomote(am schimbat bolturile de la usi)acum s-a aprins martorul de la buji,acumulatorul m-a lasat,bucsile bara stabilizatoare s-au dus,e prost izolata termic si fonic,stergatoarele scartaie,unul s-a desfacut si mi-a cazut................,total nemultumit.Masina e din 2007 si am doar 33000 km.Ce ma" incanta" totusi la el e consumul.Nu sare de 5,2 indiferent de cum merg cu el.
                Last edited by mariusvil; 7 March 2010, 20:33. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • primul defect pe care il vad eu la un MCV diesel este ca puterea motorului este cam mica. doar 70 de cp sau 85 cp in condtiile in care masina e destul de grea. sa nu mai zic daca e cu 7 locuri si e si incarcata.
                  al doilea defect e ca nu au AC de serie. in plus cost foarte multe sa il pui, vreo 750 de euro la ei la reprezentanta.

                  Comment


                  • eu sunt foarte multumit contrar denumirii acestui thread
                    Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                    Comment


                    • Am citit toate postarile acestui thread,am fost atent la toate deoarece doresc sa achizitionez un MCV.1.5 85 CP.SH.,si vroiam sa cunosc ce nemultumeste pe actualii detinatori de MCV-uri.

                      Problemele care sunt expuse aici nu ma decurajeaza sa imi doresc in continuare aceasta masina.Mai ales ca mai invatam unul de la altul cum a rezolvat problema x sau y.
                      Nu vad probleme grave( mecanice),doar zgomote ,cd-ul,stergatoare etc.
                      Totusi ar fi bine cand se spune despre o anumita problema la mcv. sa se spuna exact ce fel de MCV.
                      Din postarea aceasta nu-mi dau seama despre care MCV. e vorba:
                      ROBERTO sal,am si eu cateva neplaceri la mcv meu,dupa 8000km usil fata scartie ,am spus la service au dat cu vaselina dupa 3 ziel a inceput iar,in viteze in a 1 si a 2 intra agatat,oglinga la usa soferului nu se mai regleaza sa rupt cablu nu intra in garantie si ma costa 3,5mil, si consuma mult.

                      Daca ma puteti ajuta cu orice informatie credeti voi in achizitionarea unui mcv.orice model va urmaresc cu drag sfaturile si opiniile

                      Eu mi-as dori 1,5,85 cp.deoarece are un consum mai mic fata de celelalte modele,pot alege cu 5 sau 7 locuri,este o masina pot spune chiar pe gustul meu.
                      Pana la 1 iunie sper sa gasesc masina potrivita deoarece cand o iei de noua e mai usor faci comanda si gata,asa trebuie sa gasesc si culoarea si motortizarea si optiunile etc.ca sa fiu multumit pe deplin.

                      O intrebare va rog: care este diferenta intre DCI si DCI?

                      Comment


                      • DCI normal are 70 de cai, iar DCI cu I rosu are 85
                        laureate 1.5l, albastru marin

                        Comment


                        • Ti-as recomanda 1.5 dCi de 85 cai, daca ai putea sa-l iei full, ca sa nu-ti para rau dupa.
                          AC, Airbag-uri laterale, etc.
                          Ce spun unii colegi, despre consum, e fals.Ori nu fac reviziile la timp, filtru de aer murdar-> consum mai mare, sau cine stie, din diferite cauze, dar la o exploatare normala n-are voie sa consume mult.

                          Eu am 1.5 dCi 65 cai, pana la 40 000km, nu tragea asa bine, dupa acesti km si-a mai dat drumu, si pe la 60 000 i-am facut remapare, care merita si ultimul leu, si acum am 100 000 si nu are nici cea mai mica problema, la motor ma refer.

                          Reviziile le-am facut toate la 10 000km, schimbat ulei, filtre, tot ce trebuie.(Castrol EDGE Turbo Diesel 5w40).

                          Eu sunt foarte multumit de masina.Ce-i drept, am bagat bani in ea, asta pentru ca am vrut eu, adica xenon, muzica, izolare fonica etc, iar de consum, toti prietenii mei se mira, ca ma plimb o seara intreaga prin oras cu 1 liniuta (5L), rar cand scad doua. E foarte ieftin de intretinut.
                          Cumpar volan de Duster

                          Comment


                          • Multumesc de raspunsuri-ten si sobon- o sa caut 1.5 dci de 85 full.
                            Atunci o sa postez si eu nemultumiri daca or exista.

                            Cu rugina la MCV cum stati? La berlinele pana in 2007 am vazut ca au la greu?

                            Comment


                            • La fel si eu am un MCV 1.5 de 85 cp Laureate ( full)de aproape 3 ani si in afara de un sensor ABS si un furtun de alimentare cu lichid de parbriz la usa din spate schimbate pe garantie nu am schimbat nimic si sant f multumit de ea ( asta si in functie de ce asteptari ai de la o masina ) , deci ca si soboBN iti recomand cel de 85 cai , cat despre rugina cele de dupa 2007 sant din tabla galvanizata deci fara rugina

                              Comment


                              • Originally posted by ginodino View Post
                                Multumesc de raspunsuri-ten si sobon- o sa caut 1.5 dci de 85 full.
                                Atunci o sa postez si eu nemultumiri daca or exista.

                                Cu rugina la MCV cum stati? La berlinele pana in 2007 am vazut ca au la greu?
                                Si te mai mira de au rugina? Varza drumurile,masina mea e plina de indoituri de la pietre Bineiteles ,ca mai sunt cazuri care au si probleme din "nastere" ca oricare alta masina de tabla clasica.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google