NU CUMPARATI LOGAN MCV DIESEL!, Probleme Mari,piese Scumpe,cel Mai Prost Service

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NU CUMPARATI LOGAN MCV DIESEL!, Probleme Mari,piese Scumpe,cel Mai Prost Service

    am cumparat un logan diesel mcv in decembrie 2007.de la inceput am avut probleme cu franele,ma rog s-au rezolvat dar si in ziua de azi tot scartaie.acum 2 ani am fost nevoit sa schimb radiatorul.la service dacia Bistrita mi-au cerut undeva intre 5000-6000 euro,la care eu am zis:'domnule esti nebun?un logan nou ambience costa undeva in jur de 5000 euro.in fine astea au fost cele mai 'mici'probleme ca sa nu mai amintesc de vopseaua care a inceput sa sara deja .zilele trecute mi-a pornit din ce in ce mai greu.intr-un final am dus-o la service remorcata.acolo mi-au spus ca trebuie schimbate 2 injectoare si filtrul de motorina si asta dupa numai 56000 km.intr-un final am fost de acord si chiar in aceeasi zi dupa masa am mers dupa masina.am achitat toate costurile acestea ajungand la aprox 2300lei.am plecat cu masina si amm facut cateva drumuri scurte in oras.cu fiecare pornire pornea din ce in ce mai greu.am dus-o in garaj iar a doua zi dimineata am pornit-o foarte foarte greu.masina avea exact aceleasi simptome ca si inainte de reparatii.am dus-o din nou la service, am lasat-o acolo deoarece era spre sfarsitul programului de lucru.a doua zi m-am dus sa vad care este situatia si mi s-a spus ca de fapt ar fi alte 2 injectoare de vina.am inceput demersurile pt a gasi o solutie rezonabila apeland la OPC si RAR.momentan astept un raspuns din partea acestor institutii urmand ca in cazul unui raspuns nefavorabil sa fac demersurile pt actiune in instanta.
    daca ar continua reparatiile asa un simplu calcul ar arata ca in mai puti de 2 saptamani ar trebui sa cumpar o masina noua in schimbul contravalorii reparatiilor

  • #2
    ii dai in judecata pentru ce? ca s-au stricat injectoarele???inseamna ca ai bani de cheltuit aiurea!motorina de unde cumperi?pot sa te intreb care este turatia maxima unde schimbi vitezele?cat despre radiatorul ala imi este greu sa cred ca un service autorizat dacia ti-a cerut 6000 de euro pe el!

    Comment


    • #3
      Nici macar nu am citit tot postul si am o intrebare: de ce spui asta dupa 3 ani de zile?
      Al meu este din 2008 si nu am avut probleme...

      Comment


      • #4
        Asa pot sa zic si eu "nu cumparati golf 6 ca ,al meu are probleme" Nu te supara,dar poti nimeri si un audi q5 cu probleme ,daca ai ghinion.

        Comment


        • #5
          pai se stie ca dieselele au probleme cu injectoarele , si problema nu apare doar la logan , ci si pe la forduri din cate am inteles .
          Problema cu alea 2 injectoare imi pare foarte ciudata , ca ai schimbat doua si imediat dupa , s-au defectat altele 2 , ma gandesc sa nu fie aceleasi 2 de la inceput si ca doar ti le-au curatat suflat si pus la loc .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Buna ziua.Imi pare rau ca ati avut ghinion cu masina.Pentru a ma lamuri si eu mai bine de ce sa nu imi iau mcv diesel,poate sunteti dragut sa mai oferiti cateva completari la problemele pe care le-at avut:
            1.placutele care scartaie sunt de origine?
            2.radiatorul probabil v-ati grabit cand ati postat,este 500-600E la alea cu aer.Oricum nu inteleg de ce v-au cerut bani,ca acum doi ani era noua,in garantie.
            3.Injectoarele se schimba toate odata,la care se adauga filtrul,conductele,curatirea instalatiei(inclusiv a rezervorului),trimiterea la laborator a unor probe de motorina,in cel mai rau caz inlocuirea pompei de inalta presiune.Asa scrie pe toate forumurile si asa recomanda toti inginerii din service-uri agreate Dacia.Oricum pentru lucrarea facuta de mantuiala trebuiesc reclamati pentru ca aduc mari prejudicii atat noua ca si consumatori cat si firmei producatoare.Stima.

            Comment


            • #7
              da,bine ai pus problema cristi!cand au "schimbat" cele 2 injectoare tu ai vazut pe cele vechi?poate doar le-au curatat de "mantuiala" si tu ai platit 2 injectoare noi!nu doar reno si ford au probleme cu injectoarele la diesel,am auzit si la passat si la octavia,sa fie motorina de la noi asa de proasta?

              Comment


              • #8
                Da,motorina de la noi e dracie!

                Au testat dci-ul de pe mcv nemtii 100.000 km si nu a avut nimic absolut motorul ,la noi daca facea testul era posibil sa se defecteze vreun injector,"dracu" sa o ia de neseriozitatea ......
                Last edited by fanrenault; 20 October 2010, 15:28. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  probabil cele 2 injectoare schimbate scapau pe retur mai mult decat era normal , iar cele ramase pe masina erau in parametri. Acum aceeasi presiune de injectie se imparte la 2 injectoare noi si 2 vechi , e normal ca presiunea sa scape pe returul celor 2 vechi. Daca le schimbau de la inceput pe tpate 4 nu se ajungea aici dar si pretul era dublu. De pus sigur le-au pus noi ca nu cred ca se risca cineva sa-ti dea factura si sa faca magarii de felul asta.
                  Pain brings out the truth in us all...
                  ...how much truth can you stand?

                  Comment


                  • #10
                    NU este neaparat nevoie sa se inlocuiasca toate injectoarele depinde de gradul de uzura al fiecaruia.

                    Ideea este sa nu ai pilitura in instalatie pentru ca daca ai asa ceva e cam nasol pentru ca ai schimbat degeaba injectoarele pentru ca probabil s-au stricat cele noi sau cele vechi.

                    Era asa de greu sa desfaca filtru de motorina si sa vada daca exista pilitura ?

                    Si ai bagat cumva motorina de la galeata ? Si a mea are 56 000 si nu am nici o problema la injectoare dar am pus numai motorina de la pompa si in general de aia buna.
                    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                    Comment


                    • #11
                      Nu era deloc greu,dar service-urile din Romania sau mare lor majoritate sunt la pamant!!!!Si nu ma refer deloc doar la Dacia!

                      Comment


                      • #12
                        Si eu sunt din Bistrita,precum si userul cu probleme.Pot sa confirm ca au preturi exagerat de mari astia de la Dacia probabil pt ca avem o singura reprezentanta.
                        E inadmisibil sa-mi ceara 4 milioane pe o cheie fara butoane,iar la brasov mi-am facut 2 chei cu butoane cu 2.5 milioane lei(am factura daca nu credeti).Asa ca nu ma mir ca i-au cerut asa suma.

                        Si inca ceva,s-ar putea sa aiba dreptate Cristi,se fac manevre de genu: vine o masina la revizie,ii inlocuieste roata de rezerva cu alta,mai proasta bineinteles,mai vin inca 3 masini si au un set complet baietii.Sa nu mai zic de butoane cu impuls,sau cum le conduc prin curtea firmei.

                        De injectoare nu stiu ce sa zic,ma apropii de 90 000 si inca n-am avut probleme.A bagat tata de vreo 3 ori de la niste camionagii,din rezervoarele lor,si a inceput sa tremure la relanti,desi camioanele erau Euro5 si bagau numai motorina buna.De atunci m-am lasat de sportul asta.

                        Du-te fa-le scandal,nu se poate asa ceva.Dupa ce ca dai o gramada de bani,nici nu te rezolva.Is niste pocaiti spurcati Sigartau astia.
                        Cumpar volan de Duster

                        Comment


                        • #13
                          nu trebuie scandal,pur si simplu,iti iei banii si cumperi din alt oras daca spuneti ca este singurul dealar dacia.....cred ca niste reclamatii facute direct la dacia de mai multi i-ar rezolva oarecum....sper!

                          Comment


                          • #14
                            mi se pare ciudat ca reclamantul si-a facut cont pe acest forum la trei ani dupa ce si-a cumparat masina si abia acum are primul post cu o ditamai nemultumire. tind sa cred ca realitatea este cu totul alta
                            tema, ideea si morala este banii
                            banii este fericire restu' tot e amagire

                            Comment


                            • #15
                              Se fac multe magarii a toate service-urile, dar voi cand va duceti la revizii nu va duceti la acelasi "meserias"? E bine sa tineti de unul singur si sa fie si unul bun, ii mai dati si voi ceva acolo in plus, va mai dati bine si pe langa cel care lucreaza la departamentul GARANTII si o sa va rezolvati toate problemele pe care le aveti intr-un mod mai ieftin. Si daca aveti o problema ca cea de genul colegului care a deschis acest subiect nu va duceti direct sa schimbati o piesa sau alta banuind ca aia ar fi buba. Mergeti la un tester si luati masina la bani marunti, eu asa am scutit 12 milioane crezand ca e pompa de benzina sau bobina de inductie si cand am pus-o pe tester i-am gasit buba, un singur reset si 50 lei manopera pt test si gata, ca noua masina.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google