NU CUMPARATI LOGAN MCV DIESEL!, Probleme Mari,piese Scumpe,cel Mai Prost Service

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    culmea ca toate defectiunile posibile ce ar putea aparea la un logan au aparut la el si de noua nu zic ca nu ar mai aparea posibil cate ceva probleme da parca prea sau adunat toate numai la el
    Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

    Comment


    • #47
      nu stiu ce sa zik cu injectoarele , eu am masina pe firma , logan mcv 1.5 dCi 85 CP , o am din decembrie 2007 (2008 ) sa zic asa , si nu am nici o problema cu motorul , dar a mea a fost foarte omorata in 3 ani are deja 170.000 km , dar eu bag motorina euro 5 doar de la Lukoil , si sunt foarte multumit , si o si turez .... maxim 3500 - 4000 , probleme am doar cu planetara dreapta care zici ca se rupe , in rest nimic , doar ulei schimbat , placute de frane si motorina in rest nimic !

      Comment


      • #48
        Si eu de o luna de zile mi-am achizitionat un mcv diesel din 2007,sunt super multumit de el,are 67.000 de km ,toarce ca o pisica in calduri.In rest sunt foarte incantat de acesta mototizare.

        Comment


        • #49
          felicitari pentru alegere ! cu cat l-ai luat ?
          Last edited by 77sky; 12 August 2011, 23:23.

          Comment


          • #50
            5250 euro,3000 berlina mea si 2250 mcv-ul

            Comment


            • #51
              faza e ca daca o patesti tu normal ca incepi sa injuri si nu mai vrei dci , daca-ti merge bine o lauzi e si chestie de noroc e clar si mai e ceva cel ce a deschis topicul se pare ca a prins modelu ala de 65 cai care din start a fost problematic cu pilitura intre timp se pare ca pilitura nu mai e chiar asa o problema la modelele 70 si 85 cel putin din ce am observat pe forum nu am prea auzit si mai ceva bagati fratilor filtre de motorina originale si schimbati-le la timp daca vreti viata mai lunga la injectoare .
              ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

              Comment


              • #52
                Am avut ocazia sa conduc de 3 ori pe ruta Bucuresti-Galati un MCV dci de 70 de cai...foarte incantat de cum merge, motorul trage ok
                Leduri auto 0764.472.057 sau valyv87@yahoo.com

                Comment


                • #53
                  eu o rup la drum...o las sa se incalzeasca ...si dupa trebuie sa te ti dupa mine...cat merge...probleme minore si schimburi 100000 de km vedem ce o fi....motorina numa de la omv...cea mai scumpa...vedem cat o tine...bafta si km cat mai multi...

                  Comment


                  • #54
                    mcveul noiembrie 2007 ,a plimbat rulote de cand il am in special in ultimii doi ani o rulota de 1300kg,vezi pe threadul loganul si rulota...
                    anul asta am facut 3400 km cu rulota si nimic probleme imi pare rau pentru initiatorul acestui thread,o sa trag in cantinuare de el ,jos palaria pentru mcv 85 caiuti(105 cai )

                    Last edited by petroman; 15 August 2011, 18:12.
                    Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                    Comment


                    • #55
                      vorbe,,vorbe ,cunosc taximetristi care toata ziua se plang de dieseluri dar motorina o iau de la bisnitari ,,nefiltrata ,in fel de fel de recipiente ,calitate ioc.uleiu-l schimba cand apuca-turbina Kaput consuma ulei...nu trage..Si apoi cand cumperi piese ,,TE ORIENTEZI un pic ,,daca ai capul pe umeri ca bisnitarii fraieri asteapta,loganul e prea bun pentru romania,, dovada acest forum,,ca nu le stim folosii, intretine,chiar conduce,vezi stirile de la 5,loganuri cu fundu-n sus,dar pe semn scria 50,,,loganul 100,,,PAI- ne plangem ca-i masina rea

                      Comment


                      • #56
                        am citit de cateva ori postul tau si nu am inteles nimic,oricum daca eram nemultumit de logan fii sigur ca o spuneam fara menajamente,iar daca iti bati joc de intretinerea oricarei masini ....nici una nu va fi buna ,putini taximetristi stiu sa aiba grija de o masina restul doar le exploateaza....de unde pretentiii
                        Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                        Comment


                        • #57
                          raspuns pentru toti

                          subscriu domne si eu la faza cu loganu e varza...
                          posed si eu un logan mcv diesel. eu nu la-am cumparat nou, am avut destule masini second si le stiu dezavantajele si mai ales avantajele. l-am luat anul trecut de la un propietar, un baiat originar din botosani care cara pizza cu ea in Bucuresti. Masina e octombrie 2007 si avea 52000 de km la bord.Noi bucuresteni cam avem boala pe moldoveni, dar baiatul era de nota 20 si masina era a lui (in leasing), nu era intermediar. Nu mi-a adus masina spalata, era murdara ca de bucuresti, ba avea si ceva zgarieturi superficiale. Motorul nu fusese spalat niciodata, nu arata ca o masina de samsar, asta a fost cel mai important lucru care m-a facut sa o iau.
                          Pretul anu trecut in aprile a fost 5000 euro, versiunea cu 7 locuri, laureat+, adica are abs...(i-am dat lui cam 1500, iar restul 3500 am achitat leasingul)
                          deci nu vorbim de o masina noua, ba chiar de una alergata in Bucale. Cum era masina? In afara de curatenie exterioara nu avea nici cel mai mic zgomot interior sau exterior. Nu bate nimic, fara greieri... Acum masina are 81000 km, ca doar n-am luat-o sa ma uit la ea.
                          probleme cu ea au fost doua si foarte grave.
                          1. la o luna dupa ce am luat-o a inceput sa porneasca greu. M-am dus la Auto marcus (rep. Dacia) si mi s-a comunicat diagnosticul- un injector infundat- si costul reparatiei - 6000 roni !!!!- ca trebuie inlocuite toate etc. Mda, m-a c-am luat rasul, am luat masina, am sunat un prieten!!!, si am ajuns la un service aproape de podul constanta, care repara numai motoare diesel. costul reparatiei a fost 350 roni (s-a reparat injectorul 1, ala care iese greu)
                          2. masina a fost remapata pe un pret modic la un prieten anonim pe modica suma de 150roni (da, ati citit bine, un milion jumate daia vechi). Mici liniute cu dricuțul meu si imi apare pe bord martorul de la temperatura apa. Diagnosticul a fost ca din cauza softului pus s-a fortat un senzor la injectoare care a cedat. Piesa+manopera=250 roni. Au trecut 20000 de km si mai bine de un an.
                          Concluzii. Am luat Logan diesel second si am bagat o groaza de bani in el. Circa 150 euro intr-un an jumate si aproape 30000 de km. Nu va cumparati aceasta masina daca va plac masinile care va lasa in drum, daca aveti capul plin de aere sau daca va beti cafeaua in Dorobanti.
                          ps1. la 60000 de km i-am facut si distributia, dar nu la rep, la un prieten. Cost cu piese originale si manopera in jur de 800roni. Asta intra la intretinerea normala a masinii, nu la bani bagati in masina.
                          PS2. Am fost la Viena acum 2 saptamani cu ea. am stat vreo trei zile. 2500 km consum 6.1 total cu atostrada la 140 si la noi cam la limita legalitatii (viena-bucuresti 12ore luni, de Sfanta Maria)

                          dupa ce ca e ditamai mesaju s-a mai si dublat... L-as modifica dar nu stiu cum...
                          Last edited by 77sky; 4 September 2011, 09:11. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #58
                            "laso ba ca merge asa" cum tie norocul
                            Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                            Comment


                            • #59
                              Fiecare cu norocul lui, iar daca iei o masina la mana a doua este o loterie foarte mare. Nu ai de unde sa stii daca s-a umblat la motor, daca a fost schimbat softul, sau de unde a fost alimentata cu motorina.

                              Eu am 49000km, am schimbat doar consumabile, si bateria, nici o problema in 4 ani jumate, singurul lucru care i l-am facut i-am reglat usa dreapta fatza pe garantie ca nu se inchidea usor.

                              Nimeni nu mai face masini care sa mergi 500 000km fara probleme. Asa pot da si eu exemple cu masini noi noute vw caddy care are o droaie de belele si costa in jur de 17 000Euro, masian ce a fost lansata si in veriunea cu 7 locuri pentru a bate loganul mcv: in 110 000km (inlocuit far dreapta, inlocuit furtun retur combustibil, inlocuit ambele incuietori usi fatza (s-au dus senzorii si nu mai indica nimic pe bord) toate s-au inlocuit pe garantie, probleme directie unde s-a dovedit ca aveam puntea spate nestransa) si mai nou la 110k a crapat cutia nu mai accepta decat treptele 3 si 4, si s-a dovedit a fii si asta defect de fabricatie dar iesise din garantie. O alta problema grava vopseaua inepuse sa se macine iar in dreptui incuietorilor si in partea de jos a usii culisante se umflase vopseaua si deja aparuse rugina. Masina avea 3 ani jumate.
                              Am noul caddy acum 2500km, frana de mana tine doar pe o roata, o parte din placutza de frana de pe fatza a ramas lipita pe disc.
                              Opel astra 2 caravan 1.7cdti, nou nout,in 2007 lipsea surubul de centrare intre cutie si motor (patina discul), iar cheia de desfacut prezonele s-a rupt inainte sa desfac roata.

                              Deci pot spune ca sunt foarte multumit de logan. De obicei folosesc o palnie prin care bag motorina, sa nu mai umplu rezervorul cu tot felul de gunoaie din peco.

                              Comment


                              • #60
                                Marti dimineata un bun prieten de-al meu si-a luat noul ford focus 1.6 benzina(jante,clima bi-zonala,esp etc)superba ce sa mai(o basca de bani).Miercuri dupa un drum de vreo 20 km,cand am oprit iesea fum din rotile fata.Dupa ce am lasat-o sa se raceasca am ridicat-o de rotile din fata,cand ce sa vezi abia puteai sa sucesti de ele,erau blocate.Ii zic eu ca o fi placutele noi si de aceea face asa,dar nici dupa 20 km nu s-au tocit?A sunat la ei la service si i-au zis sa le-o duca acolo ca este o problema.Asa ca si la case mari sunt probleme poate mult mai mari ca la dacia.Toate cele bune.
                                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google