Pe langa traseul si circuitul atasat, referitor la asta citez ceea ce a scris un coleg de forum cu un MCV K90 :
Sau altul tot cu un MCV ph1:
Pentru problema cu scaderea debitului de presiune la stropitorul luneta la mcv la stalpul din stanga spate pe la nivelul ultimei centuri la cele cu 7 locuri ( la cele cu 5 locuri nu are centura e doar gaura),trece instalatia impreuna cu furtunul de la stropitor luneta dar care are o duza de a scarea presiunea si care e de culoare verde ( e bagata ca o inbinare intre cele furtunul din usa si cel din masina ) se da centura jos cu o cheie de 17 si bagati mana si cautati furtunul si acea duza . Acea duza se infunda cu inpuritati din vasul de stropgel sai daca vreti sa cresteti debitul de apa se poate majora un pic cu un ac mai gros decit diametrul gaurii dar nu trebuie marit mult. (cei care sunteti in garantie cel mai bine va prezentati la un service dacia si le cereti sa verifice acea duza sa nu fie infundata) , pentru curata acea duza cel mai usor se sufla cu aer in sensul invers decat circula apa prin ea.
… desfac fata de usa si constat o balta de lichid albastru urmaresc sursa si constat ca furtunul care stropeste luneta e spart in dreptul burdufului prin care trece instalatia electrica . geniile de la dacia au pus un manson din pvc care sa protejeze furtunul dar tragedia e ca iarna se intareste si rupe furtunul . Am inlocuit bucata rupta cu un furtun cu insertie textila 10/5mm si cu doua coliere de benzina si functioneaza ca in prima zI …
Comment