Dacia Logan MCV-2013-pareri,comentarii,sfaturi,etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ca o paranteza, nu trebuie sa fi avizat si superavizat, ca nu e greu sa vezi cum la impact lateral, manechinul din Duster isi lasa creierii la figurat pe stalpul cu care se loveste.

    Eu as difuza la TV non stop teste cu masini, poate ii mai pune pe ganduri pe unii, inclusiv pe cei care vad in Logan, Sandero, Duster niste masini acceptabile ca siguranta.
    Sunt sigur ca producatorii de masini cu punctaj mic la teste, inclusiv Dacia, ar avea ceva de obiectat.
    Last edited by mr.K; 9 January 2015, 09:28.

    Comment


    • Pentru info matale, o masina o poti omologa fara airbag pasager sau lateral, adica organislmul care face normele nu cere criterii biomecanice de protectie care sa nu poata fi atinse fara.
      Acuma ca vine EuroNcap si compara dusterul cu Sklasse care a ales ca pe banii lui sa ofere mai mult decat ce se cere.... aia e. Ia sa faca Euroncap cautare dupa pret, sa vedem cate stele poti cumpara de X mii de euro.
      Ca e si normal ca o masina cu 8 airbaguri e mai sigura decat una cu 4, nu avem nevoie de NCAP pentru asta. Problema e ca ei sustin ca una cu limitator de viteza e mai sigura ca una fara... Sau una cu reminder de centura...
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Reminder-ul de centura e enervant, dar pana la urma poate face 1 din 10 soferi sa o foloseasca, daca inainte nu o faceau. Deci e important.

        Daca nimic din ce face NCAP nu iti place, da-le un mail. Zi-le ca pe forumlogan ne pricepem mai bine ca ei si ca ne-am suparat ca ne-au depunctat masina de suflet.

        Comment


        • Pana una alta, cu 4 airbaguri ca Loganul obtii cam aceleasi rezultate de protectie.
          Nu-mi place Euro Ncap pentru ca masinile se fac ca sa obtina stele acolo, nu ca sa protejeze in viata reala. Benchmarkul este nivelul cerut de ei si masina se face sa obtina aia si nu mai mult.
          pana la EuroNcap exista asa ceva http://udrive.eu/index.php/about-udr...ie-psa-renault ca sa studieze protectia oferita de masina in viata reala.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Pentru lipsa Reminder-ului de centura pentru locurile spate a fost penalizat și Renault Megane, așa că...
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Reminder avea, dar mesajul nu era tradus in toate limbile.... S-a rezolvat de curand si a urcat de la 3 la 4 stele pentru asta.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • La cât a tăiat Ghosn de pe maşini, nici nu mă miră...

                Comment


                • Parerea mea legat de testele astea: de ce credeti ca au ales exact MCV-ul pentru aceste teste si nu un Logan berlina? Pentru MCV-ul este foarte bine vandut in vest. Si daca va uitati la ce se intampla cu cota de piata a Daciei pe pietele vestice (care a crescut extrem de mult in ultimul timp) cred ca va ganditi si voi la acelasi lucru ca si mine. Se incearca o lovitura "sub centura" a Daciei.
                  Nu sariti acum pe mine. Stiu ca nu este masina perfecta, dar la pretul pe care il are si la ce ofera cred ca este OK. Si aceste teste sunt urmarite si luate in considerare de cei care isi cumpara o masina, in special in vest.

                  Repet: este o parere personala.

                  Comment


                  • Pentru ca tot va intrebati de siguranta daciei. Logan mcv 1 contra BMW x3 izbitura frontala. Nu se stie viteza cu care mergea BMWul si nici dacia. Se zice ca ar fi avut amandoua peste 100. BMW a intrat pe contrasens nu se cunosc motivele. In el 2 persoane. Amandoua decedate. In dacie doar soferul. Si el decedat. Culmea cel din dacie a decedat la spital ceilalti doi pe loc. Concluzia e doar una. Nu au contat sistemele de siguranta superioare de la BMW. Si nici stelele.

                    Comment


                    • @citro: Ai rezolvat problema cu pornirea?

                      Comment


                      • Da am rezolvat problema. Evident ca la service Dacia nu i-au dat de cap. Am schimbat bujiile din nou cu ceea ce recomanda producatorul (culmea par a fi produse in USA) si am grija ca inainte de a opri seara sa trec manual pe benzina. Porneste impecabil acum. Oricum se pare ca ideea de a pune bujie dedicata pt gpl e o tampenie. Am citit si la recomandari ale producatorului si el recomanda la gpl schimbarea de buji la 30k km si nu la 40K. Eu cam ma incadram la schimbare. In rest cu exceptia scutului de la toba care vibreaza ingrozitor nu sunt probleme. Eu sunt multumit de masina asta si practic de 6 luni am renuntat la golful tdi ce il am. Il las sa zaca in curte in mod cert mai ales dupa ce am vazut cum se descurca pe zapada loganul.

                        Comment


                        • Originally posted by citro View Post
                          Pentru ca tot va intrebati de siguranta daciei. Logan mcv 1 contra BMW x3 izbitura frontala. Nu se stie viteza cu care mergea BMWul si nici dacia. Se zice ca ar fi avut amandoua peste 100. BMW a intrat pe contrasens nu se cunosc motivele. In el 2 persoane. Amandoua decedate. In dacie doar soferul. Si el decedat. Culmea cel din dacie a decedat la spital ceilalti doi pe loc. Concluzia e doar una. Nu au contat sistemele de siguranta superioare de la BMW. Si nici stelele.
                          Subscriu si eu la cele afirmate mai sus.Aici ,din pacate a intervenit factorul karma,intre cele doua tipuri de masini fiind doar o diferenta de cateva mii de euro,in schimb pierderea este imensa pentru ambele tabere.MARE PACAT!

                          Comment


                          • Pai este logic ca a murit, testele la stele se fac la 60km/h, acu daca voi inmultiti cu 2, si inca cu 2 viteza de impact a fost f mare... Comparati si voi masinile lovite de ceva, dar cu 60 km/h.

                            Comment


                            • Aici ,din pacate a intervenit factorul karma
                              Karma i-a pus pe aia sa calce pedala de acceleratie.

                              Comment


                              • Ambele masini mergeau cu viteza legala. Problema a fost la BMV care a intrat pe contrasens. Din ce am inteles a intrat pentru ca nu ii functiona decat tractiunea spate fara nici un fel de ajutor al sistemelor si cand a franat a derapt fiind umed pe jos. Sistemele de securitate au functionat la ambele masini dar practic amandoua s-au facut praf. Ideea e ca BMV-ul costa aproape cat 3 loganuri ambele masini aveau 4 ani si nu a folosit la nimic ca are mai mare coeficientul la siguranta. Iar defectul aparut am inteles ca era intermitent la BMV si nu ii dadeau de cap.

                                Dar sa revenim la MCV 2.... Lasand la o parte siguranta oferita si faptul ca nu vine in romania cu clima (a trebuit sa ii fac eu automatizare) eu sunt multumit de loganul meu mai ales dupa ce l-am incercat si pe zapada si polei. De fapt masina asta nu prea te mai lasa sa te joci pe zapada. Iti trebuie multa perseverenta ca derapezi controlat cu ea si cum nu ai buton de dezactivare a sistemelor, e clar ca e o masina pt batraiori ca mine si nu pentru pusti de 20 de ani. Pe scurt eu sunt multumit de ce imi ofera la cei 11k euro ce am dat pe ea.
                                Last edited by citro; 12 January 2015, 17:09.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google