Noua Dacia MCV Stepway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Nu cred, azi e prima data când a fcut aa de când o am i am ajuns i în 3000 de turaii de câteva ori, fr sa ma avertizeze în vreun fel. Am sa mai încerc i mâine, sa vad dac numai în a doua i a treia face asa sau la toate (primele 4 de fapt, în ora nu am unde sa ajung în a 5-a cu 3000).
    Dar e curios, am cautat i prin manual, nu am gsit.


    Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

    Comment


    • #92
      Poate stie @torquemada...

      Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

      Comment


      • #93
        Originally posted by mihai_90 View Post
        Sa le folositi sanatosi colegii....dar va rog aveti bun simt si nu ne mai faceti in ciuda cu farurile voatre dublu optice
        Mulumim, Mihai, chiar sa tii ca sunt încântat de faruri. I de faruri mai bine zis..

        Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

        Originally posted by RadrianO View Post
        Multumim, Mihai, chiar sa stii ca sunt încântat de faruri. SI de faruri mai bine zis..
        Vad ca nu pot scrie cu diacritice pe tapatalk..
        Am editat..

        Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
        Last edited by RadrianO; 11th December 2017, 23:29. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #94
          Radriam sa vedem bestia...

          Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

          Comment


          • #95
            Incerc sa atasez 2 foto. Sunt primele, facute dupa ce am incaltat-o de iarna. Intre timp i-am pus folie pe geamurile spate..

            Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

            Comment


            • #96
              Masinuta arata bine. Jantele/capacele sunt foarte urate. Nu se potrivesc. Cel putin din poze. Dar....de gustibus non est disputandum...

              Comment


              • #97
                Salut, Archangel80. Capacele le aveam - mostenire de la vechiul golf - si vor merge iarna asta. Nu imi par cele mai aratoase, intr-adevar, dar nici nu ma deranjeaza.
                In schimb, ce ma deranjeaza e avertizarea aia sonora pe care am "experimentat-o" ieri, la turarea motorului peste 2700 in vitezele 2 si 3 dar care astazi nu s-a mai repetat. Si nu gasesc nicaieri informatii despre asta.. O fi vreo atentionare la accelerare brusca?

                Si as mai avea o nelamurire.. nu chiar importanta dar...
                Cum mama lu' proces verbal vad cat lichid de parbriz mai am?! Nu am decat capacul vasului la vedere. Ce fac, il deschid si bag deshtu' in el?.. Nu de alta, dar presupun ca la livrare masina vine cu lichid de vara.. si cum incepe sa mai dea cate un "sub-zero" noaptea... Incerc sa il consum cat mai repede sa il pot inlocui cu cel de iarna.
                Last edited by RadrianO; 12th December 2017, 16:33. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #98
                  Iti spun eu ce era. Aveai navi pornit si te atentiona ca ai depasit viteza legala.

                  Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

                  Comment


                  • #99
                    )) Sa stii ca asa e.. In seara asta am pornit navigatia si m-a atentionat când am depasit 50km/h.. Dar eram pe navigatie si am avut si vizual avertizarea, pe ecran. Data trecuta era pe player si nu aveam de unde sa vad..
                    Multumesc pentru clarificare.


                    Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

                    Comment


                    • Sincer am patit si eu, dar uite nu mi-am dat seama sa-ti zic... Ramane pornita pe fundal

                      Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Da, Marius, se pare ca ramane in fundal pana cand luam contactul..

                        Acum cu cealalta nelamurire.. Cum putem vedea nivelul lichidului de parbriz? In afara de metoda "bagat degetul/ochiul/un bat" etc )) Eu sunt la prima masina autohtona, la golful meu cel vechi aveam recipientul la vedere, macar vedeam prin el. La MCV (presupun ca si la Loganul berlina si la Sandero e la fel) recipientul e incastrat sub aripa si nu am acces decat la capac.. Cam aiurea sistemul..

                        Comment


                        • Nici macar nu am incercat sa pun. Inca mai am din fabrica si nu prea mi-a stat gandul... Dar mi-a stat la tubulaturile de la aeroterma pt sub scaune si carenajele rotilor spate pe care le-am si comandat zilele astea

                          Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

                          Comment


                          • Eu m-am gandit ca daca a venit cu lichid de vara si ingheata pe conducte... asa ca am dat cat am putut, sa pot combina macar cu din asta de iarna.. )

                            Comment


                            • Asa curat si eu cand ploua, dau cu lichid de parbriz [emoji16]

                              Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

                              Comment


                              • exista niste pompe de mana cu furtun destul de ingust pentru inlocuirea lichidului de "vara" cu cel de "iarna" pentru vreme rece

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google