Motor 1.0 TCe cu GPL din fabrica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • leutzul
    replied
    Originally posted by leutzul View Post

    NORMAL ca omologare individuala daca nu ai trecuta in CIV roti pe 15 si sigur nu dai 2000+ de lei pentru asa ceva. Ca exemplu o masina adusa din afara cand mergi la RAR nu dai mai mult de 1000 lei
    Se pare ca asta este pretul peste 2000 lei. Daca nu sunt date de producator costa mult si cu testare la RAR Voluntari. Am intins ,,antenele" si am aflat din sursa sigura.
    Imi cer scuze AlexandruD. si-mi pare rau pentru tine.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Are dreptate leutzul. Toate cele bune domnilor. ​​​​

    Leave a comment:


  • leutzul
    replied
    Originally posted by AlexandruD View Post


    Am fost deja la RAR si au cautat in baza lor de date si nu exista alte cauciucuri sau roti omologate pe Logan Stepway TCe 100 GPL. Nici in COC nu apar alte dimensiuni pentru acest model. Abtibildul de pe usa cu dimensiunile rotilor si presiunea este unul generic, pus pe o gama larga de modele si este doar informativ. Din ce am inteles de la RAR, in COC sunt trecute toate dimensiunile omologate, iar drumul la RAR se justifica daca cumva in COC exista mai multe dimensiuni de roti/cauciucuri si cumva au scapat a fi mentionate in CIV.
    Singura varianta ar fi omologarea individuala, insa nu prea imi convine sa dau 2000+ de lei. Atata timp cat Loganul obisnuit cu motorul TCe 100 GPL are omologate si roti de 15, presupun ca la Stepway ori nu trece testul de stabilitate la RAR ori arata prea urat masina cu jante de 15. Nu vad alt motiv pentru care Dacia nu ar fi omologat si roti pe 15 la Logan Stepway. Ori poate au mai salvat cativa banuti?!
    NORMAL ca omologare individuala daca nu ai trecuta in CIV roti pe 15 si sigur nu dai 2000+ de lei pentru asa ceva. Ca exemplu o masina adusa din afara cand mergi la RAR nu dai mai mult de 1000 lei

    Leave a comment:


  • AlexandruD
    replied
    Scuze, am vrut sa va citez pe amandoi, considerand ca raspunsul cu am fost la RAR s-ar potrivi ambelor postari. Nu cred ca am dreptul sa modific postarea, ori nu stiu eu cum.
    Last edited by 77sky; 5 August 2020, 16:48.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied

    Originally posted by AlexandruD View Post


    Am fost deja la RAR

    Vezi ca ma citezi aiurea pe mine, fii mai atent!
    Cu leutzul ai treaba, el te trimitea la rar, bine?
    Recitește postul lui.
    Last edited by pistritu; 2 August 2020, 15:23.

    Leave a comment:


  • AlexandruD
    replied
    Originally posted by pistritu View Post
    AlexandruD, vorbește cu torquemada si te lămurește el dacă merg puse cele pe 15 inch de logan 1.

    Am fost deja la RAR si au cautat in baza lor de date si nu exista alte cauciucuri sau roti omologate pe Logan Stepway TCe 100 GPL. Nici in COC nu apar alte dimensiuni pentru acest model. Abtibildul de pe usa cu dimensiunile rotilor si presiunea este unul generic, pus pe o gama larga de modele si este doar informativ. Din ce am inteles de la RAR, in COC sunt trecute toate dimensiunile omologate, iar drumul la RAR se justifica daca cumva in COC exista mai multe dimensiuni de roti/cauciucuri si cumva au scapat a fi mentionate in CIV.
    Singura varianta ar fi omologarea individuala, insa nu prea imi convine sa dau 2000+ de lei. Atata timp cat Loganul obisnuit cu motorul TCe 100 GPL are omologate si roti de 15, presupun ca la Stepway ori nu trece testul de stabilitate la RAR ori arata prea urat masina cu jante de 15. Nu vad alt motiv pentru care Dacia nu ar fi omologat si roti pe 15 la Logan Stepway. Ori poate au mai salvat cativa banuti?!

    Leave a comment:


  • leutzul
    replied
    Originally posted by AlexandruD View Post
    Salut!
    Am luat si eu un Logan Stepway 1.0 TCe cu GPL si sunt foarte multumit de cum merge. Am putini km cu el, deci nu pot vorbi despre consumul de ulei, dar motorul pare sa fie derivat din 0.9, nu din 1.0 SCe.
    Singura nemultumire este legata de cauciucuri si jante. Se pot folosi doar dimensiunile cu care vine masina, adica 195/55/R16. Eu aveam jantele Sinaia de 15 de la Loganul vechi, dar nu sunt omologate pe Logan Stepway.
    Le montezi pe masina pe cele de 15, mergi cu ele la RAR si vor fi omologate.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Uite aici link-ul cerut mai devreme
    renault, reno, sandero, logan, clio, megane, laguna, scenic, estate, sedan, bicorp, forum, comunitate, club, discutii

    Spor la citit.

    Leave a comment:


  • proart.alex14
    replied
    Originally posted by georgstelsib View Post
    Intra pe forumurile surori si ai acolo vreo 35 de pagini sespre modelul care te intereseaza . Ar trebui sa-ti faci o parere .
    ai putea sa imi lasi un mesaj in privat cu link-ul? Multumesc

    Leave a comment:


  • anduvirgil
    replied
    In CIV al masinii gasiti toate informatiile despre ce tip de anvelope puteti utiliza.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    AlexandruD, vorbește cu torquemada si te lămurește el dacă merg puse cele pe 15 inch de logan 1.

    Leave a comment:


  • AlexandruD
    replied
    Salut!
    Am luat si eu un Logan Stepway 1.0 TCe cu GPL si sunt foarte multumit de cum merge. Am putini km cu el, deci nu pot vorbi despre consumul de ulei, dar motorul pare sa fie derivat din 0.9, nu din 1.0 SCe.
    Singura nemultumire este legata de cauciucuri si jante. Se pot folosi doar dimensiunile cu care vine masina, adica 195/55/R16. Eu aveam jantele Sinaia de 15 de la Loganul vechi, dar nu sunt omologate pe Logan Stepway.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Eu stiu de 1,0 sce 73cp avem la serviciu noi cumparate anul acesta, cutii de viteza manuala si nu consuma ulei. Sunt mașini de flota, luate de firma. Merg ok mașinile.

    Leave a comment:


  • georgstelsib
    replied
    Intra pe forumurile surori si ai acolo vreo 35 de pagini sespre modelul care te intereseaza . Ar trebui sa-ti faci o parere .

    Leave a comment:


  • proart.alex14
    replied
    Cutie manuala aleg, dar am auzit vorbe ca si motorul de 1.0 TCe ar manca ulei ca cel de 1.0 fara turbo. Este adevarat? Si ca ar avea probleme (in general), iar cei de la Dacia te pun sa platesti, ca ti-ar face in asa fel incat sa fie vina ta si sa ti-o scoata din garanatie. Cu toate ca eu nu cred ca daca le-ai face reclamatie la protectia consumatorului nu ai castiga. Dar acum astept pareri.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google