If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
NORMAL ca omologare individuala daca nu ai trecuta in CIV roti pe 15 si sigur nu dai 2000+ de lei pentru asa ceva. Ca exemplu o masina adusa din afara cand mergi la RAR nu dai mai mult de 1000 lei
Se pare ca asta este pretul peste 2000 lei. Daca nu sunt date de producator costa mult si cu testare la RAR Voluntari. Am intins ,,antenele" si am aflat din sursa sigura.
Imi cer scuze AlexandruD. si-mi pare rau pentru tine.
Am fost deja la RAR si au cautat in baza lor de date si nu exista alte cauciucuri sau roti omologate pe Logan Stepway TCe 100 GPL. Nici in COC nu apar alte dimensiuni pentru acest model. Abtibildul de pe usa cu dimensiunile rotilor si presiunea este unul generic, pus pe o gama larga de modele si este doar informativ. Din ce am inteles de la RAR, in COC sunt trecute toate dimensiunile omologate, iar drumul la RAR se justifica daca cumva in COC exista mai multe dimensiuni de roti/cauciucuri si cumva au scapat a fi mentionate in CIV.
Singura varianta ar fi omologarea individuala, insa nu prea imi convine sa dau 2000+ de lei. Atata timp cat Loganul obisnuit cu motorul TCe 100 GPL are omologate si roti de 15, presupun ca la Stepway ori nu trece testul de stabilitate la RAR ori arata prea urat masina cu jante de 15. Nu vad alt motiv pentru care Dacia nu ar fi omologat si roti pe 15 la Logan Stepway. Ori poate au mai salvat cativa banuti?!
NORMAL ca omologare individuala daca nu ai trecuta in CIV roti pe 15 si sigur nu dai 2000+ de lei pentru asa ceva. Ca exemplu o masina adusa din afara cand mergi la RAR nu dai mai mult de 1000 lei
Scuze, am vrut sa va citez pe amandoi, considerand ca raspunsul cu am fost la RAR s-ar potrivi ambelor postari. Nu cred ca am dreptul sa modific postarea, ori nu stiu eu cum.
AlexandruD, vorbește cu torquemada si te lămurește el dacă merg puse cele pe 15 inch de logan 1.
Am fost deja la RAR si au cautat in baza lor de date si nu exista alte cauciucuri sau roti omologate pe Logan Stepway TCe 100 GPL. Nici in COC nu apar alte dimensiuni pentru acest model. Abtibildul de pe usa cu dimensiunile rotilor si presiunea este unul generic, pus pe o gama larga de modele si este doar informativ. Din ce am inteles de la RAR, in COC sunt trecute toate dimensiunile omologate, iar drumul la RAR se justifica daca cumva in COC exista mai multe dimensiuni de roti/cauciucuri si cumva au scapat a fi mentionate in CIV.
Singura varianta ar fi omologarea individuala, insa nu prea imi convine sa dau 2000+ de lei. Atata timp cat Loganul obisnuit cu motorul TCe 100 GPL are omologate si roti de 15, presupun ca la Stepway ori nu trece testul de stabilitate la RAR ori arata prea urat masina cu jante de 15. Nu vad alt motiv pentru care Dacia nu ar fi omologat si roti pe 15 la Logan Stepway. Ori poate au mai salvat cativa banuti?!
Salut!
Am luat si eu un Logan Stepway 1.0 TCe cu GPL si sunt foarte multumit de cum merge. Am putini km cu el, deci nu pot vorbi despre consumul de ulei, dar motorul pare sa fie derivat din 0.9, nu din 1.0 SCe.
Singura nemultumire este legata de cauciucuri si jante. Se pot folosi doar dimensiunile cu care vine masina, adica 195/55/R16. Eu aveam jantele Sinaia de 15 de la Loganul vechi, dar nu sunt omologate pe Logan Stepway.
Le montezi pe masina pe cele de 15, mergi cu ele la RAR si vor fi omologate.
Salut!
Am luat si eu un Logan Stepway 1.0 TCe cu GPL si sunt foarte multumit de cum merge. Am putini km cu el, deci nu pot vorbi despre consumul de ulei, dar motorul pare sa fie derivat din 0.9, nu din 1.0 SCe.
Singura nemultumire este legata de cauciucuri si jante. Se pot folosi doar dimensiunile cu care vine masina, adica 195/55/R16. Eu aveam jantele Sinaia de 15 de la Loganul vechi, dar nu sunt omologate pe Logan Stepway.
Eu stiu de 1,0 sce 73cp avem la serviciu noi cumparate anul acesta, cutii de viteza manuala si nu consuma ulei. Sunt mașini de flota, luate de firma. Merg ok mașinile.
Cutie manuala aleg, dar am auzit vorbe ca si motorul de 1.0 TCe ar manca ulei ca cel de 1.0 fara turbo. Este adevarat? Si ca ar avea probleme (in general), iar cei de la Dacia te pun sa platesti, ca ti-ar face in asa fel incat sa fie vina ta si sa ti-o scoata din garanatie. Cu toate ca eu nu cred ca daca le-ai face reclamatie la protectia consumatorului nu ai castiga. Dar acum astept pareri.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: