Consum 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ivan Marian View Post
    Da..Buna treaba cu motorul asta. Mergi cu 120 constant(pilot automat) si ai consum de 7,1 apoi maresti viteza spre 150 si ai 7 Cred ca e de vina pilotul automat
    Daca prinzi si mergi constant cu 160--180 la ora sigur va fi consum de 6%.

    Stoican,,fara suparare,,dar de unde le scoti?


    Cam cat de minore?
    Sa nu spui ca de ordinul a 100/150 de ml de benzina?

    Ps..data viitoare fiti si voi mai expliciti in cuvinte,,ca intra unul pe aici,citeste si apoi ii da in goarna loganului 0.9 ca ii va consuma mai putin la viteze mai mari.
    Cand o sa conduci un 0.9 ai sa observi toate astea.
    Pana atunci nu ai cum sa intelegi.
    Cand mergi pe pilot automat consumul instant nu o sa arate niciodata consum zero, ca atunci cand o conduci manula si mai ridici piciorul de pe accelerati.
    Si de aici media este mai mica pe manula , si nu e probata pe Logan ci pe masini cu consum mai mare unde diferenta se observa intre automat si manual.
    sigpic

    Comment


    • Bine,bine,,poate nu inteleg eu cum e cu pilotul asta.
      Eu inteleg un consum mai mare la 120 cu pilot automat si unul mai mic tot cu 120 dar pe manual.
      Dar nu inteleg,,cat o fi ala de pilot automat,, consum de 7,1 pe automat la 120, fata de 150 si consum 7 pe manual.
      Totusi,,e o diferenta de 30 de km la viteze foarte mari,nu din astea cu treapta 5 si 60/90 la ora.

      Cam ce consum ai tu la 120 constant,,la 130 si 150? Cat de infim este?
      Te mai intreb odata pt ca am rasfoit pe aici 7 pagini si nu am gasit ceva specificat in sensul asta.

      Comment


      • Am sa fac testul asta pana la Fundulea pe A2 dus pilot automat si intors pe manual si atunci vedem daca se confirma sau nu.
        Am sa respect max legal de 130km/h
        sigpic

        Comment


        • Partea cu pilotul am inteles-o.E posibil sa fie o diferenta de consum INFIMA intre automat si manual la aceiasi viteza.
          Dar Stoican,,ma lamuresti si pe mine in legatura cu ce ai scris mai sus?
          Din ce am observat eu consumul este cam acelas intre 120-150km/h.
          Diferentele sunt minore.
          120 de km/h---?%
          130 de km/h---?%
          140 de km/h---?%
          150 de km/h---?%

          Comment


          • Diferenta este cam de 1l.
            Am facut si drumul pana la Fundulea dar pe intoarcere ma lovit un vand ca abia ti masina pe autostrada.
            Am sa il repet in alta zi .
            Pe dus am pus pilotul la 130km si a scos un consum de 6,8/100km cu o viteza medie de120 km/h si la intoarcere tot cu pilotul am facut consumul si la o viteza medie de 131km/h a avut un consum de 8,2l dar cu tot vantul in fata.
            Cu nu am inteles eu este ca am resetat ceasurile in mers la 150 km/h si el nu arata o viteza medie mai mare de 143km/h.
            Acelas lucru si la130 si nu arata mai mult de 125kh/h viteza medie.
            sigpic

            Comment


            • o lua in calcul acea eroare de afisare a vitezei? zic si eu, nu stiu...

              Comment


              • Si eu cred acelas lucru.
                Dar la dus am fost ajutat de vand iar la intoarcere a fost impotriva mea.
                Asta e .
                Data viitoare poate imi iese.
                sigpic

                Comment


                • Cu cat motorul are cilindreea mai mica,putere mare si este mai "indopat",consumul creste foarte mult atunci cand il fortezi.Se stie ca un motor turbo de X litrii este echivalentul unui motor aspirat de cilindree dubla.
                  Principiul de baza al functionarii motoarelor turbo este simplu: Cu cat introduci mai mult aer in cilindrii,cu atat trebuie sa introduci si mai mult carburant,altfel nu poti obtine putere.
                  Modul ECO este dat de distributia variabila a motorului.Asta este "chichita" principala (alaturata softului)care obtine consum rezonabil.La demaraje si viteze mari se merge pe "maxim".Motoarele V TEC au aceleasi caracteristici: La mers lejer consuma foarte putin,insa daca il fortezi goleste rezervorul rapid !
                  Last edited by Rac; 17 May 2013, 18:24.

                  Comment


                  • nu stiu de unde ai scos faza cu turbo = 2x aspirat

                    Comment


                    • Din specificatiile unor producatori ! Ia vezi ce cilindree are un motor normal aspirat ce scoate 90cp si 135Nm ?Nu cumva 1600 cmc,poate mai mult ? Nu este aproximativ 2 X 900 cmc ?Nu am voie sa dau link-ul,nu facem reclama !

                      Comment


                      • Vin cu un consum... Plecat sambata dimineata la mare si intors luni seara inapoi in Bucuresti (2 ore pe autostrada bara la bara intre Cernavoda si Fetesti). Va dau datele de pe calc de bord: 807.6 km parcursi, 53 l consumati, 6.5 consum mediu, viteza medie 51 km/h. Precizez ca modul eco nu l-am folosit niciodata (o aberatie). Masina are aprox. 3500 km...
                        massimiliano
                        Avansat
                        Last edited by massimiliano; 26 June 2013, 11:51.

                        Comment


                        • Cu cat ai mers pe autostrada?
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • La dus cu 120 - 130, la intors pana la cernavoda cu 130, pe urma pana la fetesti cu 5, si pe urma m-am enervat si am mers cu cat am putut, intre 110 si 180 )

                            Comment


                            • Originally posted by massimiliano View Post
                              Precizez ca modul eco nu l-am folosit niciodata (o aberatie)
                              De ce spui ca modul ECO este o aberatie ?

                              Comment


                              • Nu-i vad rostul. Daca esti pe eco si vrei sa pleci de la semafor trebuie sa apesi mai tare acceleratia si creste consumul. Crede-ma, am stat cu ochii pe consumul instant o zi intreaga pe modul eco si a doua zi cu modul eco decuplat (acelas drum din bucuresti, aceeasi ora, acelas trafic). Nici o diferenta la consum pe eco (poate 0,5% in minus), doar ca masina trage mai prost... parerea mea...
                                massimiliano
                                Avansat
                                Last edited by massimiliano; 26 June 2013, 13:23.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google