If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eu cred totusi ca un tractor ca al meu ar duce si rulota, mai ales daca ii fac un stage2. normal ca nu i-ar fi prea usor si logic ca ar creste consumul. dar cum spunea si "nepotu" mai conteaza si cuplul.
La carat conteaza doar cuplul, la orice benzinar aspirat e destul de naspa sa cari in permanenta greutate mare, ori storci si ultima picatura de putere din el ori mergi ca un melc amputat.
In caz ca nu stiati, cu rulota nu se depaseste 80 km/h, asa zice Legea, deci pe parte de aerodinamica nu sunt probleme asa mari nici macar pentru un motor de 1.2 care are tot 75 de cai (teoretici si mai turati, ce-i drept) precum ala de 1.4.
Offtopic: Cuplul e foarte important, dar in sensul sa fie lat si plat pe grafic, ceea ce la diesel nu e cazul. Avantajul e boost-ul din turbina, la tractor.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Si poti sa mergi in regim de limitare de fiecare data cand ai greutate ? Dar greutate = bagaje full + 1000 kg rulota, nu 4 persoane si 3 geamantane. Nu mai vorbim de ambreiaj care pica mult mai repede. Pleaca din bucuresti pana in Targu Mures cu rulota si masina full asa cum spui, schimba in limitare si zi-mi ce senzatie ai cand ai ajuns acolo. Probabil n-o sa-ti mai trebuiasca rulota, indiferent ce motorizare otto ai avea pe logan.
Mie mi se pare submotorizat grav 1.4 cand ai pasageri + bagaje, daca mai dai si drumul la AC e gata. Sa mai legi si ceva de el(in mod regulat nu din an in pasti) e deja bataie de joc. Nu sunt motoare facute pentru asa ceva.
Pana la urma poti pune remorca/rulota si dupa Lastun . ............Ca se mai intampla din an in pasti sa mai legi o remorcuta de ele, asta e partea 2-a dar ca sa-ti iei 1.2 stiind ca mergi frecvent cu remorca e prostie curata.
..................................
Pai asta era si ideea, ai prins-o.
Daca trebuie din an in pasti ce naiba faci, o tragi dupa tine si gata.
N-am spus niciunde ca se descurca onorabil sau alte tampenii, dar o tragi da-o drac.
Si nu vorbeam de rulota (chiar si gratis s-o primesc, n-as merge in concediu cu ea trasa de benzinar 75 cp) ci de o remorca de 200-400 kg.
Am spus ca la aprox 380 kg pe a mea a fost gata treaba, adio depasiri (o faci asa lansat daca ai sansa).
Astea mici cel mai bine merg goale, sau maxim cu soferul...
De ce va mirati atat? Eu personal am tras cu o motorizare de 2.5 o platforma cu o masina pe ea si aveam momente cand imi ziceam ce draq are ca nu trage cum trebuie... depinde ce ne dorim si ce anume asteptam de la masina in aceea clipa. Cu toate ca am carlig inca nu am mers cu rulota sau remorca cu ea doar cu stativul de biciclete (3 la numar + bagaje + 5 persoane) si nu m-am simtit in inferioritate legat de motorizarea pe care o detin.
Daca simtiti nevoia de cai si cuplu atunci nu uitati cat ati platit pentru aceea masina
motorizarile 1.4mpi si 1.2 16v sunt gandite pt greutati normale, pana la 5 pers si posibilitatea de a pune portbagaj deasupra. Daca trebuie pt tractare, sunt motorizari mai mari 1.6 16v sau 1.5 dci. Eu cred ca si cu remorca se descurca bine, deoarece nu trebuie sa se depaseasca 80/h. Problema e daca trebuie sa urci cu remorca...acolo e nasol.
motorizarile 1.4mpi si 1.2 16v sunt gandite pt greutati normale, pana la 5 pers si posibilitatea de a pune portbagaj deasupra. ...................................
Nu prea, defapt nu din pc meu de vedere.
1.4 si 1.2 au fost si sunt (1.2 ca asta a mai ramas la 75 cp) pt trafic preponderent urban, cu sarcina mica, adica 1-2 pers.
Unde sa pui la 75 cp benzina aspirat 4 pers in masina extraurban....? Adica ai unde, dar te misti in reluare la orice manevra faci, dar mai sa pui si portbagaj sus...nu mai spun daca vrei un pic si de racoare in conditiile astea, ai terminat-o complet, mai mult decat complet.
E lesinata si asa pe caldurile asta cu AC-ul pornit, merge zici ca are rotile in smoala topita.
Nicicare n-au fost gandite sa tragi rulote, remorci, pluguri, etc.
Pt 3-4 pers si portabagaj suplimentar se preteaza 1.6 16V de la benzinare si dci 85-90 cp de la dizal (ala de 70 cp e si el mort cu 5 pers si AC-ul pornit).
Ganditi-va ca Loganu e in clasa Fiesta, Polo, Fabia etc, nu Golf, Focus, Megane etc....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment