Diagrama Cuplu/putere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Dar este evident ca GPS-ul indica viteza reala, atata vreme cat mergi constant si are semnal. Cine nu crede poate testa prin fata radarului de la politie
    sigpic

    Comment


    • #47
      Originally posted by amigos View Post
      Poti sa repeti si de 1 milion de ori, atat timp cat tu imi spui ca masori viteza cu un aparat destinat altui scop e clar cine e mai incapatant si nu vede adevarul. Repet acea directiva europeana prevede ca vitezometrul nu trebuie sa indice o viteza mai mica decat cea reala si nici sa nu aiba o eroare in plus mai mare de 10% (nota personala - care poate aparea din cauza uzurii anvelopelor sau diferentei de aderenta intre drumuri). Nu are nici o treaba cu siguranta circulatiei sau alte prostii debitate de unii pe aici. Cine are cap sa inteleaga intelege, cine nu...
      Pentru mine subiectul este inchis.
      Viteza aratata de GPS la o viteza constanta este foarte precisa. Personal am doua aparate GPS (unul cu harta iar unul care arata viteza si detector radar). Cel care arata doar viteza are un raspuns bun la accelerari/deccelerari adica scade si creste viteza mai repede dupa viteza reala dar amandoua arata acceasi viteza la o viteza constanta. Din experiente viteza pe bord la Logan este mai mare ca viteza reala. Toti testeaza cu GPS-ul viteza (uitete la Top Gear, la B1 TV la emisiunea dedicata auto si ai sa vezi ca GPS-ul indica viteza reala). La GPS-urile folosite pentru navigatie este intradevar o eroare mai mare la accelerari si deccelerari dar la viteza constanta eroarea este foarte mica (mult mai mica ca eroarea instrumentelor de bord.

      Comment


      • #48
        Va informez ca sunteti offtopic, de multa vreme.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #49
          Scuze de offtopic. In legatura cu cuplul chiar daca e mic la 1.2 nu prea sunt probleme la plecarea dupa loc char daca sunt in masina 5 persoane si bagaje pentru ca se accelereaza putin motorul la plecare (la 1800-2000 ture unde probabil are cuplul mai mare). Nici lipsit de putere nu este motorul. In general se comporta decent dar nu extraordinar (adica nu te lipeste in scaun si nici nu il recomand la depasiri facute in scurt dar pentru un mers 50% oras si restul in afara, cu drumuri care trec adesea prin sate si orase si pentru a avea un consum mixt bun mi se pare ca motor+cutie sunt reglate bine (cuplul si puterea ajung corespunzator la roata).

          Comment


          • #50
            1,2 cat si cutia de viteze cu care este echipat, au fost calculate si testate inainte de a fi scos pe piata, pentru ca sa se obtina un cuplu cat mai mare, ceea ce se vede in diagrame!

            Comment


            • #51
              Cutia de viteze nu obtine cuplu.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #52
                Nu il obtine dar il multiplica mai mult sau mai putin. Asta ca sa facem teoria chibritului stins.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • #53
                  asa e, cutia face f. mult pentru o caroserie si un sistem de rulare pt orice masina

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by cro84 View Post
                    Dupa graficele alea se confirma startul mai prost al loganului 1.2 . La turatia 1500 cuplul la roata e in jur de 350 , pe cand la 1.4 cuplul e 400 . Dupa 2000 ture nu mai e diferenta .
                    Cati ani iti trebuie sa atingi 1500 ture?!!

                    Comment


                    • #55
                      Pe linie dreapta e simplu , dar in curbe la 90 grade cu spatiu mic, inghesuit de obicei intru cu treapta a 2-a la 1500 ture sau chiar mai putin . Acolo se simte . In rest n-am zis nimic ,e ok 1.2-ul .

                      Comment


                      • #56
                        Cat off topic vad in urma :| . Readuc la viata acest topic si vreau sa va spun ca ma chinui de 1 ora sa gasesc o diagrama de cuplu pt 1.6mpi8v , ma ajuta si pe mine cineva va rog ?

                        Comment


                        • #57
                          Grafice cuplu-putere motoare Dacia 2014
                          Attached Files

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google