Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zau asa, e prea exagerata comparatia cu masinile de curse. Mergi linistit pe ce iti recomanda producatorul.
    Daca ai sta sa asculti ideile tuturor, nu ai mai scoate masina din garaj
    Last edited by vdmihai; 28 April 2015, 13:34.
    sigpic
    !

    Comment


    • Pentru chestia cu uleiul nici eu nu sunt convins. Full sintetic am bagat 5w30 adus din Germania. Oricum degeaba bagam aici ce e mai bun in masina ca stam prost cu, combustibilul. Caz concret, experimentat de mine: Romania - benzina Mol, gaz Petrom, Lukoil, mai nou doar Mol( au cumparat un Agip si au pastrat gpl) - viteza maxima 150 Gpl si 160 benzina ; Germania - benzina aia ieftina, gpl dr care am gasit - viteza pe autobahn 175 benzina( imi era frica sa mai dau, dar nici nu cred ca mai mergea, era blana acceleratia), 170 gpl, turatii la ambele 5-6000, surpriza mare pe la 5000 de turatii nu mai se audea asa turat motorul.

      Comment


      • La 5000 rot/minut nu-l mai auzeai din cauza zgomotului produs de aerodinamica foarte proasta a Loganului la viteza respectiva.
        Last edited by prometheus; 28 April 2015, 23:15.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Originally posted by tirtau View Post
          165000 de km si pierde lichidul de racire.......e posibil pe la capacul de la termostat sau un furtun copt.....maine verific.....



          nu gasesc furtunul si nimeni nu stie daca se schimba doar 1 furtun sau toate 4.....
          Rezolvata problema.....cablul de ambreiaj a sarit din suport, a frecat in furtun si l.a rupt....partea proasta e ca toate cele 4 furtune sunt sertizate .....pret 450 de lei original,altfel nu exista......am pus o teava si am prins.o cu corniere.....

          Originally posted by tirtau View Post
          Rezolvata problema.....cablul de ambreiaj a sarit din suport, a frecat in furtun si l.a rupt....partea proasta e ca toate cele 4 furtune sunt sertizate .....pret 450 de lei original,altfel nu exista......am pus o teava si am prins.o cu coliere QUOTE]

          QUOTE=tirtau;1668698]Rezolvata problema.....cablul de ambreiaj a sarit din suport, a frecat in furtun si l.a rupt....partea proasta e ca toate cele 4 furtune sunt sertizate .....pret 450 de lei original,altfel nu exista......am pus o teava si am prins.o cu coliere QUOTE]
          Last edited by tirtau; 6 May 2015, 16:38. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • 68.000 km.
            Absolut nicio problema mecanica.
            Masina are aproape 5 ani.Acum doua zile am schimbat kit-ul de ditributie,cureaua pompei de apa si cureaua servodirectiei.305 lei kit-ul de distributie si 60 de lei cele doua curele.Pe la 35.000 de km se aprindea becul din bord pentru air-bag-ul pasagerului.A fost facuta prin garantie,iar in acest moment nu mai am nicio problema.

            Comment


            • eu am 75000 km...cu gpl de pe la 20000. de cateva luni merge rau la relanti pe benzina (turatie prea joasa), s-a oprit cam de 2x in trafic. pe gpl pana nu apar 4 linii la temp se opreste cum o las la relanti (scoasa pe liber pe drum drept se oprea). Bujiile NGK nu au nici macar 10000 km. Filtrele si uleiul sunt in termen. distributia schimbata la 52000 km. vineri am fost pt reglaj culbutori in repr Dacia de unde am luat-o (Orastie). Dupa ce am luat masina, porneste f greu (dupa o oprite la Deva de 5 ori a trebuit sa dau la cheie ca sa porneasca). La fiecare intersectie unde ramanea la relanti murea motorul -> doar pe benzina, pe gaz nici nu am mai incercat. La prima pornire, dupa remontare, a pornit bine si mergea fara probleme...nu stiu daca era motorul pornit si inainte(cald) sau nu. dupa ce a fost oprita si a mai stat un pic in service acolo, au fost probleme la pornire, si turatie joasa la relanti. Ceva idei, ca luni sau marti ma duc peste baieti.

              Comment


              • Am citit primele mesaje vis a-vis de mirosul de ars in habitaclu dar nu am gasit niciun raspuns care sa ma lamureasca. As dori sa stiu daca a mai intalnit cineva pb asta sau daca este cineva care imi poate sugera o ideie.Mentionez ca in sezonul rece, dupa pornire miroase a ars pana ce motorul se incalzeste...Acelasi lucru se intampla si anul trecut.Nu mi dau seama ce ar putea fi. Astept un raspuns, o parere etc.Multumesc anticipat !!!

                Comment


                • Originally posted by tirtau View Post
                  Rezolvata problema.....cablul de ambreiaj a sarit din suport, a frecat in furtun si l.a rupt....partea proasta e ca toate cele 4 furtune sunt sertizate .....pret 450 de lei original,altfel nu exista......am pus o teava si am prins.o cu corniere.....
                  200700 km ....am pus-o in vanzare ....nicio problema ......ambreiajul nu a picat si nici nu da semne ...un motor foarte bun

                  Comment


                  • De curiozitate iti consuma ulei la acest rulaj ?
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • salutari!57500 km luata de la 7 km in bord de la reprezentanta Constanta Tomis Nord.Pina acum n-am avut nici o problema notabila.Un ventil care a lasat sa se desumfle roata,2 mici puncte de rugina sub chederul de la grila stergatoarelor si in compartimentul motor.Maneta semnalizator-faruri daca ramine pe semnalizare stg-dr si se roteste volanul are un zgomot de frecare plastic pe plastic, dar revine fara probleme.Cred ca s-a rupt ceva la mecanismul de revenire mai demult,tin minte ca am auzit un zgomot odata.Volanul s-a tocit-ca la multe altele-am montat o husa cu jnur.O margine de semnalizare la stg fata nu stiu cum ,am gasit-o crapata-lipit cu picatura si pus coolant la culoarea masinii,zgirieturi de la Max-catelul meu lup de 8 ani care vineaza mite prin curte!In rest,multumesc lui D-zeu,o masina buna care in afara de revizii anuale la 14-15000KM /an nu mi-a facut nici o problema!A,era sa uit,ca la toate ,am avut problema cu pornirea zdruncinata care e jumate' din soft si jumate' din picioru' subsemnatului care e obisnuit cu acceleratii pe cbl!S-a rezolvat cu resoftare in 2012 sau 2013 nu mai stiu.Sper ca si de acum inainte sa fie la fel!Drumuri bune va urez!

                      Comment


                      • Am 59000 km si de ceva timp am observat ca teava de evacuare este neagra. Nu stiu daca e normal. In rest problema cea mai deranjanta e cu pornirea de pe loc care nu stiu cum se poate rezolva. Variaza turatia la pornire de pe loc si zvacneste. Am tot fost la reprezentanta si nu mi-au rez. problema. Mi-au zis ca au facut o resoftare cand am fost acum vreo 2 ani, dar degeaba.

                        Comment


                        • Ok , teava de evacuare neagra , cum stai cu nivelul la ulei ? ori a inceput sa-ti pape si tie ?
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Teava de evacuare am avut.o neagra din primii 5000 km..tot1.2..
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • Pai vad ca-n descrierea profilului ai 1.2 TCE sau vorbesti tot de al nostru 1.2 16v D4F ?
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Si la Tce din ce vad..Dar da,si la 1.2 16v(vandut) era aceiasi buba..
                                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google