Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nivelul uleiului este in limite normale. Nu am mai adaugat ulei de la ultimul schimb (iun.2015). O fi benzina de calitate proasta? Eu pun benzina de 95 de la petrom si omv.

    Comment


    • Cineva spunea ca ar fi de la mersul preponderent in oras,dar cred ca.i o prostie..Am observat ca la 1.4 din 2007 teava e ca si noua..
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • Nu-i o prostie deloc , eu fac si multe drumuri in afara localitatii si vad ca-i prieste foarte bine motorului .
        Eu n-am aceasta problema cu toba inegrita la 55k.

        Bujiile de cand n-au mai fost schimbate/verificate ? ca si variatia aceea de turatie la plecarea de pe loc este "alimentata" cumva si de bujii daca nu mai lucreaza in parametrii.
        Last edited by prometheus; 19 May 2016, 17:52.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Voi intreba si la Dacia problema asta cu innegrirea tevii de esapament..
          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

          Comment


          • Am ajuns cu al meu sandel la 65 000 km, in 5 ani. N-am avut nici o problema in acest timp. Tot ce n-am schimbat pana acuma au fost placutele, la ultima revizie mi-au zis ca mai merg 6-7 mii de km, dar o sa le schimb la vara. Bateria originala merge brici .

            Singurul lucru pe care l-am observat e ca in sezonul mai rece, dupa ce ies din parcare, unde este o mica panta si dau sa intru in bulevard, daca o fortez un pic sa fac mai repede dreapta... se aude un mic carait....dar habar n-am de la ce, in rest merge de rupe .

            Alex

            Comment


            • Originally posted by AlexDorin View Post
              Am ajuns cu al meu sandel la 65 000 km, in 5 ani. N-am avut nici o problema in acest timp. Tot ce n-am schimbat pana acuma au fost placutele, la ultima revizie mi-au zis ca mai merg 6-7 mii de km, dar o sa le schimb la vara. Bateria originala merge brici .



              Singurul lucru pe care l-am observat e ca in sezonul mai rece, dupa ce ies din parcare, unde este o mica panta si dau sa intru in bulevard, daca o fortez un pic sa fac mai repede dreapta... se aude un mic carait....dar habar n-am de la ce, in rest merge de rupe .



              Alex


              Sandero 2?

              Comment


              • @FloNick

                Nu, modelul 2011, inainte de cel actual.

                Comment


                • Țeava de evacuare este curata la 35500 km. Sa nu fie si de la bujii, mike-5 știu ca i s-a părut ca i se înnegrise țeava de evacuare. A schimbat bujiile și a spus ca a început să se curețe.

                  Comment


                  • Am sters zilele trecute teava cu un servetel si nu era mult negru. Se pare ca teava s-a innegrit...Eu merg mult prin oras, probabil de acolo e. Bujiile nu le-am schimbat in cei 5 ani deoarece masina porneste bine. Se mai intampla sa nu porneasca de prima data dar mai rar. Probabil le voi schimba la revizia din iunie.
                    Variatiile de turatie la pornirea de pe loc sunt de cand am cumparat-o. Nu mai stiu ce sa mai fac...sunt deranjante

                    Comment


                    • schimba bujiile

                      masina o porni perfect dar asta nu inseamna ca arderile sunt si complete

                      un benzinar, si aspirat, nu e disel sau benzinar pe injectie directa ca sa afume toba. a mea e perfect curata

                      depinde si cum schimbi vitezele, daca mergi mai mult subturat etc

                      scoate-o la un drum mai lung si mergi cu a 3-a si a 4a cativa km in ture mai mari, sau in a 5a pe la 4 mii rpm

                      legat de variatii... o fi o problema de soft sau motorasul pas cu pas dar daca spui ca face asa de noua mai degraba ramane prima ipoteza

                      sau poate e din cauza bobinei?
                      Last edited by cristi....; 21 May 2016, 01:38.

                      Comment


                      • In cazul in care masina e noua schimbam bujiile si bobina?[emoji4]
                        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                        Comment


                        • Originally posted by cristi.... View Post
                          schimba bujiile

                          masina o porni perfect dar asta nu inseamna ca arderile sunt si complete

                          un benzinar, si aspirat, nu e disel sau benzinar pe injectie directa ca sa afume toba. a mea e perfect curata

                          depinde si cum schimbi vitezele, daca mergi mai mult subturat etc

                          scoate-o la un drum mai lung si mergi cu a 3-a si a 4a cativa km in ture mai mari, sau in a 5a pe la 4 mii rpm

                          legat de variatii... o fi o problema de soft sau motorasul pas cu pas dar daca spui ca face asa de noua mai degraba ramane prima ipoteza

                          sau poate e din cauza bobinei?
                          Nu merg subturat. Schimb cam la 3000rpm vitezele. Merg si in afara cu peste 4000 rpm...e bine pt moror sa il mai si turezi, dar toba tot neagra e. Fum nu scoate, uleiul e in limite normale. Probabil e de la mers mult prin oras. Sper sa nu aiba ceva.

                          Comment


                          • Daca nu ai umblat la bujii niciodata,este posibil sa se fi marit distanta intre electrozii bujiei si din aceasta cauza sa-ti afume toba,in special la turatii mari.Posibil bujiile sa nu mai fie in parametri.

                            Comment


                            • Oricum in carte spune clar ca trebuie schimbate la 60.000 de km cum tu ai 59.000 , se cam cer a fi inlocuite.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Problema Cu Pornirea La Prima Cheie, Alte Simptome Decat Cele Obisnuite

                                Salutare,

                                De exact un an am inceput sa intampin ceva probleme la pornirea la prima cheie, dar simptomele sunt diferite de ce am gasit pe site in cadrul altor topicuri.

                                Dupa ce am analizat situatia de-a lungul unui an am observat urmatoarele:
                                -porneste cu turatie foarte joasa, aproape sa moara motorul
                                -cu motorul rece (la temperatura exterioara)
                                -doar la prima cheie (la a doua porneste bine)
                                -daca o las, fara sa accelerez, cateva secunde isi revine turatia
                                -daca accelerez usor isi revine turatia
                                -daca e urat si frig afara, porneste bine!
                                -doar daca e cald si insorit afara apar problemele!
                                -dupa ce isi revine, motorul merge bine in orice conditii

                                Alte observatii:
                                -problemele au aparut cam pe la 50.000 km (acum are 70.000)
                                -am ulei, schimbat bujii si filtru de aer si nu am observat nicio diferenta
                                -pana sa apara problemele, pornea cu o turatie mult mai mare decat acum (iarna peste 1.500 rpm, vara undeva intre 1.200, 1.300)
                                -acum, si cand porneste bine (cand e rece afara), turatie este mai mica decat inainte, undeva la 1.000 rpm, sau cand e foooarte frig, 1.100 rpm
                                -am verificat senzorul de turatie si era curat, si oricum simptomele nu se potrivesc cu un senzor de turatie defect
                                -suspectez ca ar putea fi un senzor de temperatura aer sau lichid racire, dar nu se explica de ce la a doua cheie merge bine

                                La service nu am fost inca pentru ca sunt niste incompetenti si niste indolenti toti si stiu sigur ca ma trimit acasa ptr ca masina n-are nimic sau incep sa schimbe diverse piese fara rezultat.

                                A mai avut cineva asemenea simptome? Cum le-ati rezolvat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google