Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

    As vrea sa incepem o discutie despre fiabilitatea acestui motor, eventual probleme aparute in decursul a zecilor de mii de km efectuati.
    Are cineva facuti mai mult de 50000 de km cu acest motor?

  • #2
    Eu am 30 500 km. A fost o problema, dimineata nu pornea la prima cheie dar acum o ia din prima si fluctuatiile de turatii cand pleci dupa loc, banuiesc ca este un bug in calculatotul de bord..

    Comment


    • #3
      Felicitari Ady pt km facuti. Eu am 18.000 si nu am avut nici o problema si sper sa nu apara in primii 100.000. Poate este cineva cu mai mult de 50.000 Km si ne spune. Cineva cu GPL pe 1.2?
      Last edited by 77sky; 9 May 2011, 18:16.

      Comment


      • #4
        de ce ati sters posturile?
        erau pareri personale la km. facuti acum!
        in schimb celelalte ineptii in proportie de 80% scrise pe forum le lasati!
        va salut si.............adio!!!!!!!

        Comment


        • #5
          Posturile s-au sters pt ca au fost off-topic.
          Titlul este "cei mai multi km cu 1.2". Asadar, cred ca cine-l citeste poate se gadeste ca 3900-4000/6900 km chiar nu sunt multi, nu?

          Comment


          • #6
            Imi permit (poate nu-mi permite el si-mi sterge postul ) sa completez si eu spusele lui Cezar. In titlu mai scrie de probleme aparute, dar toata lumea posta ca nu are nici o problema pana la 3000 km.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              Nici nu cred ca o sa posteze cineva rezultate de peste 50.000 Km. Motorul este destul de "proaspat" introdus in oferta DACIA ( max. 2 ani ), iar cine il cumpara cred ca isi propune sa foloseasca masina preponderent urban. La >30.000 Km/an e mai convenabil un tractoras.

              Comment


              • #8
                eu am 2100 km, dar am un prieten care are 42000 km si nu a avut nicio problema la motor

                Comment


                • #9
                  Are fratele prietenei un logan 1.2mpi ca masina de firma si el mi-a povestit ca l-au cumparat sub pret de la o persoana fizica fiindca la 6000 sau 7000km (nu mai tin minte exact) i-au picat injectoarele si omul a luat-o razna... Acum masina are 33000km si zice ca in afara de asta nu a avut masina nici o problema! Mentionez ca masina are doar un an. Nu e un fenomen des intalnit la motoarele astea, cine stie primul proprietar cum l-a folosit...
                  Last edited by 77sky; 27 August 2011, 15:07.

                  Comment


                  • #10
                    Posturile off au fost sterse! Turatiile acestui motor isi au alt loc!
                    Va reamintesc subiectul acestui topic: destinat posesorilor acestei motorizari (1.2 16V) care au multi km (nu gen 3kkm 10 kkm) pentru a sublinia problemele aparute.
                    Va rog reveniti la subiect!
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #11
                      Intr-o zi nu a vrut sa porneasca decat dupa 4-5 incercari, in rest nimic(6200km).

                      Comment


                      • #12
                        Va salut,

                        Am si eu rugamintea la colegii de forum sa-mi spuna daca au idee despre problema ce mi-a aparut.
                        In urma zapezilor din ultimele zile am fost nevoit sa o fortzez destul de rau si am frecat-o din ambreiaj foarte tare in apropiere de casa. Aproape de intrarea in curte deodata m-a plesnit un miros foarte ciudat venit pe instalatia de ventilatie. M-am dat jos si intr-adevar mirosea un pic si a ambreiaj, ma asteptam, e normal, dar inauntru era un miros de ars, de plastic ceva, nu-mi dau seama. Probleme nu au aparut, functioneaza perfect.
                        As vrea sa aflu daca a mai patzit cineva asa ceva si de la ce ar putea fi.

                        Comment


                        • #13
                          30.000km nu am inca nci o problema cu exceptia claxonului care functioneaza doar cand vrea.

                          Comment


                          • #14
                            Mirosul este posibil sa fie de la ambreiaj si sa fi fost aspirat de instalatia de ventilatie
                            Ai fost atent, daca instalatia de circulare a aerului a fost data pe circulare interior sau exterior?Cred ca daca era o problema la instalatia electrica trebuia sa persiste si mai datea acel miros.Mai exista si posibilitatea sa se fi incalzit prea mult motorul neavind racire (patinind ) sa dea acel miros in instalatia de climatizare .

                            Comment


                            • #15
                              si eu am avut aceeasi problema . mirosea de undeva din dreptul motorului ( a cabluri arse sau ceva de genul). mirosul a inceput in momentul in care am ambalat-o incercand sa ies din zapada. apoi a trecut si nu a mai mirosit de atunci ( 3 saptamani)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google