Particularitati Motor D4F-732

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Motoarele alea de mai sus sunt si mai noi decat asta. Si mai scumpe.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #17
      Pentru ca in afara de o greutate mai mare si un pret mai ridicat, nu stiu care ar fi "avantajul" folosirii a doua axuri cu came pe 1.2. Totusi nu este un motor de turatie. Pe ture mici, cred ca se misca mai bine un motor cu 1 axa. Aici, rog sa corecteze cine are informatii sigure.
      Si nu sunt cei de la Renault mai cu mot. Sunt mai multi care au optat pentru 1 axa din pricina costurilor (probabil cel mai important factor).
      Last edited by Pacco; 30 October 2013, 14:47.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Mai e o problema...spre ex...am vazut pe net exact acest tip de motor cu probleme de turatii de relanti , motorul era in punctul sa se opreasca dar in loc sa faca acest lucru vibra foarte puternic si scotea un zgomot ciudat.....unul din cei care au comentat acel clip spunea de curatarea "motorasului pas cu pas", e si aici am impresia ca e o problema.....acest tip de motor nu mai vine cu cablu de acceleratie ...fapt care duce la "disparitia"...acelei piese ? sau cel putin nu mai este atat de accesibila utilizatorului(in termini de demontare - montare) sa o poata curate/schimba ?

        Keeps cutting out when stationary and whilst driving at any speed.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #19
          Nu am inteles prea bine care e intrebarea ta, dar...
          Daca faci referire la 1.2 16v, motorul nu are motoras pas cu pas. Clapeta este motorizata si deschide/inchide si controleaza cantitatea de aer ce intra in admisie (asa facea si motorasul pas cu pas la cele cu clapeta actionata de cablul pedalei de acceleratie).
          Practic trebuie calibrat corpul clapeta, pentru ca nu mai are potentiometru ca sa citeasca pozitia clapetei, si astfel ECU sincronizeaza clapeta in functie de pozitia pedalei.
          Last edited by Pacco; 30 October 2013, 15:11.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Intrebarea era daca mai dispune de motoras pas cu pas....din raspunsul tau reiese ca nu mai are acel motoras....multumesc mult pt lamurire.

            Termostatul la acest motor este ca dimesiune/tip la fel ca la celelalte motorizari mpi ?

            Kit-ul de ambreiaj este unul facut special pt acesta motorizare sau pt versiunile pe benzina sunt comune ca Tip/dimensiune la cele pe benzina , 1.4 , 1.6 , 1.6 16v ?
            Last edited by prometheus; 31 October 2013, 11:46. Reason: Automerged Doublepost
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #21
              are 2 axe cu came

              Comment


              • #22
                Wrong !!!! Are doar o singura axa cu came.
                Attached Files
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #23
                  Distribution Double arbre à cames en tête

                  Comment


                  • #24
                    Pozele spun totul, Prometheus are dreptate:

                    P.S. De ce trebuia dezgropat topicul asta?!
                    Attached Files
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #25
                      ca sa ne lamurim daca si de ce se/nu se pun 2 axe cum e normal. vorbim de 2014

                      Test: Dacia Logan 1.2 16V - Jednostavnost u vožnji Dacia je prije osam godina predstavila prvu generaciju modela Logan, te izazvala dosta bure na automobilskom tržištu. U to mnogo sretnije vrijeme, plasiranje automobila kao što je Logan na tržište bilo je u najmanju ruku rizično, a ni zlobni komentari nisu bili rijetkost. Logan je bio tehnološki siromašan, ali i oskudan sa samom opremom automobila. Jednostavno, automobil se nije uklapao u globalne automobilske trendove. Ipak s vremenom Dacia je pridobijala sve više kupaca, a dolazak svjetske ekonomske krize samo je proširio put uspjeha ovog modela, pa čak i na tržištima gdje je izazivao podsmijeh. Jednostavno vremena su se promijenila, naročito sada kada se gleda svaki Euro/KM prilikom kupovine novog automobila. Od predstavljanja prve generacije Logana prošlo je osam godina, ako izuzmemo sitne kozmetičke promjene na prvoj generaciji, onda s pravom možemo reći da je bilo krajnje vrijeme da Dacia
                      Last edited by costin1960; 1 July 2014, 20:30. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Dovada suprema ca motorul D4f-732 de pe Logan este doar cu o singura axa cu came.
                        Attached Files
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #27
                          Nu e adevarat e Photoshop.
                          2 axe la culbutori = 2 axe cu came ??!
                          Last edited by t0rquemada; 12 July 2014, 14:20.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #28
                            E o singura axa cu came !!!!
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #29
                              desigur. au pus cate 4 supape pe cilindru ca sa faciliteze admisia si evacuarea in ture mari a motorului. de aceea nici nu au scos mai mult de 75 de cai din acest motor. solutie ieftina si pentru fabrica si pentru utilizatori (distributie ieftina_)
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • #30
                                @prometheus Nu te-am contrazis.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google