Particularitati Motor D4F-732

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Stiu
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #32
      Originally posted by prometheus View Post
      Dovada suprema ca motorul D4f-732 de pe Logan este doar cu o singura axa cu came.
      Foarte curat pe interior motorul din poze

      Comment


      • #33
        E motorul meu ! da intradevar este foarte curat !!! dar are si doar 16.000 de km !
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #34
          @prometheus: ai schimbat semiconurile de la supape? sau din ce cauza ai dezbracat motorul?

          Comment


          • #35
            Din câte ştiu acum vreo trei ani a fost un OTS la motoarele 1,2 16v 75Cp

            Comment


            • #36
              Motoarele DOHC de obicei utilizeaza un decalor de rotatie a unui ax cu came ( decalare cu +/- citeva grade ) axa admisie fata de axa evacuare, lucru care duce la o mica maririe a puterii motorului . Sint asa numitele motoare VVT-i ( variable valve timing ). Multe firme utilizeaza tehnologia asta, totusi putin fiabila ( a se vedea mot K4M de pe LagunaII, Megane II ) care se defecta acel decalor cam des. La Logan1 motorizarea K4M nu utilizeaza VVT, axele sint fara decalare, de aceea pe Logan K4M are decit 105 cp. Pe Fluence K4M este dat cu 110 cp datorita tehnologiei VVT.
              Chestia asta nu poate fi facuta la 1 singur ax cu came lucru evident pe linga pretul mult mai mic, mai putine piese, culbutori etc.
              Motoarele cu 4 supape / cilindru veritabile sint cu 2 axe cu came, astea cu 1 singur ax sint cam improvizatie.
              Si la H4B de pe L2 se utilizeaza, axul de admisie e actionat printr-un decalor rezultind un alt timing al distributiei functie de diversi factori pe care Reno i-a studiat.
              La H5F de pe Lodgy au decaloare pe ambele axe cu came, si pe admisie si pe evacuare... interesant...
              Last edited by bogdan_cr; 13 July 2014, 16:58.

              Comment


              • #37
                Originally posted by prometheus View Post
                E motorul meu ! da intradevar este foarte curat !!! dar are si doar 16.000 de km !
                si de ce l-ai demontat?
                The Faster the Speed, the Bigger the Mess

                Comment


                • #38
                  Cel mai probabil a schimbat garnitura de la capacul culbutorilor, deoarece da ulei p-acolo problema frecvent intalnita la aceste motoare.

                  Comment


                  • #39
                    Motorul D4f este un motor cu interferenta sau non-interferenta ? am cautat pe net dar nu am gasit vreo informatie privind acest aspect .
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • #40
                      ce vrea sa insemne "interferenta sau non..."?

                      edit: adica daca se strica ceva(supape, pistoane) daca se rupe cureaua de distributie?(asta am gasit pe net)

                      Comment


                      • #41
                        Spre exemplu la motoarele cu interferenta daca se rupe cureaua de distributie in timp ce motorul este pornit nu exista suficient spatiu intre pistoane si valve iar daca sincronizarea nu este perfecta atunci se vor lovii (pistoane cu valve) rezultand fie valve indoite sau pistoane sparte fie ambele .

                        La cele non-interfenta nu conteaza daca se rupe cureaua pentru ca oricum valvele nu se vor lovii de pistoane chiar daca sincronizarea s-a dereglat.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #42
                          eu vad acolo niste role pe culbutori motorul asta se preteaza bine la gpl..

                          Comment


                          • #43
                            De ce ? Frecari mai reduse pentru GPL !?
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #44
                              temperatura mai inalta a ansamblului motor (stiu de termostat, dar ala e pe circuitul de apa) face uleiul de pe langa axa cu scame sa aiba ungere deficitara, si deci uzuri mai mari axa cu came (motorul se leneveste). culbutorii cu role anuleaza aceste efecte.

                              Comment


                              • #45
                                Acele role anuleaza mult din frecarile axei cu came banuiesc .
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google