Consum Ulei Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum Ulei Logan 1.2 16v

    Salutari tututor.

    Detin doua loganuri ph2, unul 1.5dci, e5, 90cp si celalalt 1.216v, e5, 75cp.Mentionez ca ambele le folosesc in regim taxi.De curand, cel benzinar a inceput sa manance ulei, am trecut de la 5w40 la 10w40 in speranta ca acest consum este cauzat din cauza uzurii, dar, nici vorba, acelasi comportament are si cu uleiul 10w40.In momentul schimbului de ulei, umplu pana la maxim, iar in 3 zile maxim, ajunge la jumatatea nivelului de pe josa, dupa care in decursul a 10.000 de km mai completez restul de 300gr de la cei 4 litri cumparati la schimb si inca 1 litru.Nu exista scurgeri de ulei nicaieri.Daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema si i-a dat de cap, rog sa ma ajute si pe mine.Momentan are 130.000 km, deci nu cred ca ar fi asa uzat incat sa manance uleiul din cauza uzurii.Multumesc anticipat.

  • #2
    Sigur are doar 130 k ?
    Filtru de aer cum il ai ? este plin de ulei ?
    prometheus
    Loganist de 5 stele
    Last edited by prometheus; 5 January 2016, 12:54.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Da, are 130k km sigur. Le am de noi pe ambele. Filtrul de aer are puțin ulei în partea stângă cum e montat, dar nu ca și cum toată cantitatea de ulei completata ar fi acolo.
      Last edited by 77sky; 5 January 2016, 17:14.

      Comment


      • #4
        Sa inceapa sa pape ulei in ritmul asta la numai 130k e ceva dubios ! de pornit poneste usor indiferent de temperatura ? trage masina cand dai talpa ? fum albastru la toba?
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #5
          E benzinar sau are si gpl?
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #6
            Dupa ce ai facut schimbul e normal sa mai scada nivelul....cel putin la mine 1,6 8 v ,cand pun filtrul nu mai pun ulei in el si dupa aceea intra ulei si mai scade nivelul.
            Ulei de care marca pui 10w40 nu este sintetic.inainte puneam 5w30 si nu consuma gram...acum pun 10w40 elf si mai scade de la schimb la schimb...am 140k

            Comment


            • #7
              Originally posted by einstein1984 View Post
              E benzinar sau are si gpl?
              Are si gpl clar, doar e taxi. De cand exista gpl nu cred ca am mai vazut taxi pe benzina.
              Parerea mea e ca poate sa consume ulei din cauza uzurii. Motor mic, mers taximetristic la consum, gpl, gramezi de porniri/opriri...

              Comment


              • #8
                Un test de compresie spune multe.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by prometheus View Post
                  Sa inceapa sa pape ulei in ritmul asta la numai 130k e ceva dubios ! de pornit poneste usor indiferent de temperatura ? trage masina cand dai talpa ? fum albastru la toba?
                  Pornește ușor indiferent de temperatura. Fum albastru nu scoate.Este neagra finala tobei, specific motoarelor 16.

                  Originally posted by Dan Eugen View Post
                  Are si gpl clar, doar e taxi. De cand exista gpl nu cred ca am mai vazut taxi pe benzina.
                  Parerea mea e ca poate sa consume ulei din cauza uzurii. Motor mic, mers taximetristic la consum, gpl, gramezi de porniri/opriri...
                  Este benzina.nu am montat gpl din cauza uzurii care o poate face motorului. Plus, la consumul de 8l/100km nici nu prea ar avea rost sa pui gpl.

                  Originally posted by einstein1984 View Post
                  E benzinar sau are si gpl?
                  Doar benzina.
                  p.sebyy
                  Incepator
                  Last edited by p.sebyy; 5 January 2016, 19:37. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by p.sebyy View Post
                    Pornește ușor indiferent de temperatura. Fum albastru nu scoate.Este neagra finala tobei, specific motoarelor 16.



                    Este benzina.nu am montat gpl din cauza uzurii care o poate face motorului. Plus, la consumul de 8l/100km nici nu prea ar avea rost sa pui gpl.



                    Doar benzina.
                    Referitor la ce am spus eu nu te intereseaza???

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by einstein1984 View Post
                      Un test de compresie spune multe.
                      Faci ce a scris einstein, daca nu ai balta de ulei sub masina iese pe teava.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by VIORE_L View Post
                        Dupa ce ai facut schimbul e normal sa mai scada nivelul....cel putin la mine 1,6 8 v ,cand pun filtrul nu mai pun ulei in el si dupa aceea intra ulei si mai scade nivelul.
                        Ulei de care marca pui 10w40 nu este sintetic.inainte puneam 5w30 si nu consuma gram...acum pun 10w40 elf si mai scade de la schimb la schimb...am 140k
                        Pana sa mănânce am pus mobil super 5w40. După ce am văzut ca începe sa-l mănânce, am încercat 5w30 mobil 1 esp formula, aceeași problema. Când am trecut pe 10w40 am pus liquimoly mos2.

                        Comment


                        • #13
                          Deci fum albastru nu este prezent , dar pe la capac culbutori te-ai uitat ? pe la galeria de evacuare ? eu la inceput la al meu gasisem ulei gramada prelins incepand pe scutul termic pana la planetara dreapta.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #14
                            Ai identificat unde se duce uleiul?

                            A mea are 100.000 si se umezeste langa capacul de la culbutori. Nu curge, doar se umezeste. Deocamdata. Am si spume pe busonul pe unde torni ulei, exact ca la dacia 1300.

                            De 50.000 de km merg pe GPL.

                            Aaa, si la drum intins pe autostrada, unde o tin 10-12 ore la ~ 4000 de ture, scade pe joja juma de cm.

                            Cred ca e normal. Sa ne zici cum stai cu compresia.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              P.sebyy am aceeasi problema ca si tine ,de la 150k a inceput sa pape si nu sa mai oprit.am 265k si ma gandesc sa ii fac motoru ca mam saturat cat ulei am turnat in ea.alta rezolvare nu cred sa existe.luna asta e programat.bafta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google