Ce ulei mai folositi la D4F? Eu am masina asta de cateva luni, a venit din DE cu 5w30,Aral,am schimbat cu Elf 900sxr 5w30,in 5tkm a consumat 500ml, nimic de speriat avand in vedere ca 3500 km sunt facuti in Bucuresti iar restul afara destul de in forta.
As merge in continuare pe 5w30, e clar mult mai calitativ decat alte cifre chiar daca ar consuma un litru intre schimburi, nu e problema. Insa ce marca? Va rog scrieti doar cei care folositi altceva, teorie cunoastem toti. Mulțumesc
Consum Ulei Logan 1.2 16v
Collapse
X
-
1,2 de pe logan,la taxiuri consuma ulei din ce stiu.Nu cunosc masina ta.
Leave a comment:
-
Poti fara probleme ! vara se preteaza mai bine un xw-40 fata de un xw-30, ca tot vin caldurile.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Salutare, eu am motorul de 1.2 16v,54 kw euro 6, kilometraj 3500 km, pot sa pun 5w40 sau merg in continuare cu 5w30?
Leave a comment:
-
5w-40, perfect mai ales vara, iarna tind spre un 5w-30, sa fie A3/B4 cu API SN si aprobari (nu recomandari !! atentie) : BMW Longlife-01(daca are aceasta norma este un veritabil full SAPS) , MB-229.5 , Porsche A40 , Renault RN0700/RN0710 sau RN17, schimbat la cel mult 7000 km, indiferent de regimul facut, te va tine acest motor minim 200.000 de km lejer ! pana acum am facut 157.000 km cu el si inca merge bine, contrar la tot ce auzisem de la diversi, cum ca este un motor prost, ca se strica pana in 80000 de km, vrajeli ! si chiar l-am exploatat !
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by prometheus View PostMai este o treaba destul de nasoala in legatura cu reprezentantele, daca nu se sta langa masina sunt sanse foarte mari ca uleiul nici sa nu se schimbe, dar pe factura DA , in acest caz motorul n-are nici o sansa sa tina multi km.
La reprezentanta am fost pentru schimb ulei de doua ori si atat , timp in care am stat in permanenta langa masina! dupa care reviziile uzuale le-am realizat personal in regie proprie.
La mine cel mai mult am tinut un ulei 6980 km , restul nu mai mult de 5-6 mii .
Rezultatul la ora actuala : foarte bun , nu-mi consuma ulei, n-am filtrul de aer manjit de ulei , furtunurile de recirculare gaze sunt si ele pe interior curate!
O intretinere as putea spune exagerata cum ar crede unii, insa poate ca pentru acest motor mai ales daca-l folositi preponderent urban, este ceea ce trebuie, ca sa nu aveti probleme pe viitor.
Leave a comment:
-
- Likes 2
Leave a comment:
-
Originally posted by Klimm View PostSalut,
Am cumpărat second un Logan II/2015 cu GPL din fabrică, 1.2 16V, 125000Km(Așa reiese din documentele de service și ceva chitanțe/factură) adus din Germania La schimbul de ulei care a urmat cumpărării am constatat că-mi supurează ulei (ELF 5W30)la o garnitură (chiulasă?) aflată sub galeria de fum. Am constata și ceva pierdere de ulei(2-3mm la aprox 200km) dar încă nu-mi dau seama cât ar fi/1000Km. Am mai constatat că la coborâri frâna de motor nu prea funcționează în sensul că permite creșterea vitezei( în treapta III)
Sunt doar șofer deci nu prea știu de unde să o apuc.
La un test de compresie ce valori ar trebui să obțin la acest motor?
Aș face testul pentru a vedea dacă motorul mai poate trăi așa sau...la un service(nu Dacia) mi-au oferit schimbarea garniturii plus rectificare chiulasă plus ceva rectificări scaune și schimbări de componente+chit de distribuție la 2800 de Lei.
Leave a comment:
-
Salut,
Am cumpărat second un Logan II/2015 cu GPL din fabrică, 1.2 16V, 125000Km(Așa reiese din documentele de service și ceva chitanțe/factură) adus din Germania La schimbul de ulei care a urmat cumpărării am constatat că-mi supurează ulei (ELF 5W30)la o garnitură (chiulasă?) aflată sub galeria de fum. Am constata și ceva pierdere de ulei(2-3mm la aprox 200km) dar încă nu-mi dau seama cât ar fi/1000Km. Am mai constatat că la coborâri frâna de motor nu prea funcționează în sensul că permite creșterea vitezei( în treapta III)
Sunt doar șofer deci nu prea știu de unde să o apuc.
La un test de compresie ce valori ar trebui să obțin la acest motor?
Aș face testul pentru a vedea dacă motorul mai poate trăi așa sau...la un service(nu Dacia) mi-au oferit schimbarea garniturii plus rectificare chiulasă plus ceva rectificări scaune și schimbări de componente+chit de distribuție la 2800 de Lei.
- Likes 1
Leave a comment:
-
sandero 1.2 din 2010 130000 km schimb uleiul la 10000 km si de la schimb la schimb nu consuma ulei nici macar 100g ulei 5w40 motul
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ce mai e nou in ceea ce priveste consumul de ulei la motoarele 1,2?Intreb pentru ca vreau sa cumpar un logan 2016 cu motor 1,2 fara GPL,km putini,pana in 100tkm,euro 6.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: