Consum Ulei Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus
    replied
    In mod cert garnitura de la capac culbutori e coapta + valva pcv posibil sa fie pe sfarsite la cat ulei are pe filtrul de aer , probabil si ulei pus in exces in motor poate fi o cauza a murdaririi filtrului.

    Pe forumul din UK multi au confirmat ca la D4F este o boala comuna cu acest PCV , la foarte multe motoare pica aceasta valva la km relativi putini daca nu se schimba uleiul la timp .
    Last edited by prometheus; 23 April 2016, 00:22.

    Leave a comment:


  • adaniel69
    replied
    uleiul ala acolo in cantitate asa mare nu e din cauza ca nu ai schimbat filtrul de aer! nu e normal sa completezi cu 1 litru de ulei intre schimburi!!!!! vezi pe unde iti arunca ulei acolo!!!!!

    Leave a comment:


  • Crs. Sandel
    replied
    La 1 an sau 20.000 km se schimba acum. Insa, e bine sa il schimbi chiar mai devreme de 1 an, la 6 luni (daca parcurgi 7-8.000 km in acest timp).

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    La Logan 2, Dacia recomanda schimbul la 1 an sau 20000 km si in reprezentanta am văzut afișe care recomandă să schimbi filtrul la 15000 km.

    Leave a comment:


  • lucilache
    replied
    De 2 ori am schimbat personal filtrul, mi l-au mai schimbat si la reprezentanta. Am citit pe net ca cica la 2 ani sau la 30.000km se schimba filtrul de aer la 1.2. Daca voi stiti altceva ziceti-mi si mie. Deci e ceva normal sa curga ulei pe acolo. O sa curat uleiul de pe motor si o sa urmaresc sa vad exact pe unde apare totusi.

    Leave a comment:


  • FloNick
    replied
    Consum Ulei Logan 1.2 16v

    [QUOTE=lucilache;1712022]"Am un logan din 2010 si am schimbat a 2-a oara filtrul de aer, acum in aprilie 2016, la 54000km."

    Pai sa-mi fie cu iertare tu ai schimbat filtrul de aer de 2 ori in 6 ani.Uleiul cand l-ai schimbat?Anul asta?

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Pai sa apara dupa doar 54.000 de km ???!??!

    Eu inca n-am probleme cu uleiul , carcasa filtrului de aer e curata lacrima , nivelul mereu verificat si este exact cum l-am lasat de cand am schimbat uleiul, adica aproape de maxim si asta la aproape 50.000 de km.

    Cum vad ca-mi apar probleme ca la ceilalti o vand si cu asta basta, nu-mi mai bat capul ca nu se merita , dupa ce ca-i lesinat motorul nici fiabil vad ca nu este.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Ca în poza numărul 4 este și la mine ulei, doar în cantități mult mai mici.

    Cred ca problemele apar după un anumit număr de km și mașina iese din garanție. S-a dus fiabilitatea renault.
    Last edited by aris86; 22 April 2016, 15:57. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • lucilache
    replied
    ulei pe motor la schimb filtru de aer

    Ulei am pus astfel:
    In 2016 ELF 5w30 SXR900
    in 2015 ELF 5w30 SXR900
    in 2014 ELF 5w30 EVOLUTION SXR
    Am ulei in carcasa filtru aer, am pus si niste poze:
    Am pus in 2011 ulei la reprezentanta, era la minimul jojei si l-am schimbat la 1,5ani si era cam mult sub minim cand l-am scos, in rest cam la 1,1 ani.
    Attached Files
    Last edited by lucilache; 22 April 2016, 15:44.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Carcasa filtrului de aer cum e ? manjita cu ulei pe interior ? daca da Valva PCV defecta.
    Daca n-ai ulei in carcasa, atunci sunt sanse foarte mari s-ai probleme cu garnitura de la capac chiulasa.

    Ce tip/marca de ulei folosesti ? si la cat il schimbi ?

    Leave a comment:


  • lucilache
    replied
    Ulei pe motor 1.2 16V la schimb filtru de aer

    Am un logan din 2010 si am schimbat a 2-a oara filtrul de aer, acum in aprilie 2016, la 54000km.
    Am constatat ca motorul e acoperit cu ulei si e posibil sa provina din filtrul de aer. E posibil sa curga pe acolo asa mult sau am alta defectiune. La ultimele schimburi de ulei anuale pun 3 litri dar pana la urmatatoarea mai pun inca 1l ca se consuma.

    Intrebarea era daca asa fac toate motoarele de 1.2 sau ce problema as avea eu.
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 22 April 2016, 17:36.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    La tine a inceput sa manance ulei cred datorita acestui "no-name" Texaco schimbat si la 20k/an.

    Leave a comment:


  • Nicu Boali
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Ce informatie ?
    Cu privire la marca uleiului "Texaco"

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Originally posted by Nicu Boali View Post
    De la el cred că avea informația cu uleiul. .
    Ce informatie ?

    Nu amesteca marcile poate la Opel e alta treaba si oricum in Germania gasim alte drumuri nu se compara cu infrastructura noastra.

    Leave a comment:


  • Nicu Boali
    replied
    Scuzați-mă că nu reușesc să răspund atât de prompt. Nu știu ce vâscozitate avea uleiul. Mecanicul meu are un prieten ce e inginer la reprezentanța. Chiar ieri m-a trimis la el să-mi facă o resoftare sau upgrade la clapeta de accelerație, că doar cei de la reprezentanță au nu știu ce coduri. De la el cred că avea informația cu uleiul. Mai mult decât atât n-am ce spune. Cert este că am fost recent la reprezentanța Opel și am întrebat la ce interval se face revizia. Răspunsul : 15000 sau 1 an. Dar, spunea domnul cu care am vorbit, "în Germania de exemplu, pentru același tip de mașină (un benzinar de 1.4) intervalul e de 30000 sau 2ani." După mine, acum e clar că și Dăciuțele noastre de 1.2 au nevoie de aceeași recomandare. Probabil un motor de 1.2 e mai solicitat decât unul de 1.4, nu?

    Nu s-a vorbit de marca de ulei.
    Last edited by Nicu Boali; 26 March 2016, 22:11. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google