In mod cert garnitura de la capac culbutori e coapta + valva pcv posibil sa fie pe sfarsite la cat ulei are pe filtrul de aer , probabil si ulei pus in exces in motor poate fi o cauza a murdaririi filtrului.
Pe forumul din UK multi au confirmat ca la D4F este o boala comuna cu acest PCV , la foarte multe motoare pica aceasta valva la km relativi putini daca nu se schimba uleiul la timp .
Consum Ulei Logan 1.2 16v
Collapse
X
-
uleiul ala acolo in cantitate asa mare nu e din cauza ca nu ai schimbat filtrul de aer! nu e normal sa completezi cu 1 litru de ulei intre schimburi!!!!! vezi pe unde iti arunca ulei acolo!!!!!
Leave a comment:
-
La 1 an sau 20.000 km se schimba acum. Insa, e bine sa il schimbi chiar mai devreme de 1 an, la 6 luni (daca parcurgi 7-8.000 km in acest timp).
Leave a comment:
-
La Logan 2, Dacia recomanda schimbul la 1 an sau 20000 km si in reprezentanta am văzut afișe care recomandă să schimbi filtrul la 15000 km.
Leave a comment:
-
De 2 ori am schimbat personal filtrul, mi l-au mai schimbat si la reprezentanta. Am citit pe net ca cica la 2 ani sau la 30.000km se schimba filtrul de aer la 1.2. Daca voi stiti altceva ziceti-mi si mie. Deci e ceva normal sa curga ulei pe acolo. O sa curat uleiul de pe motor si o sa urmaresc sa vad exact pe unde apare totusi.
Leave a comment:
-
Consum Ulei Logan 1.2 16v
[QUOTE=lucilache;1712022]"Am un logan din 2010 si am schimbat a 2-a oara filtrul de aer, acum in aprilie 2016, la 54000km."
Pai sa-mi fie cu iertare tu ai schimbat filtrul de aer de 2 ori in 6 ani.Uleiul cand l-ai schimbat?Anul asta?
Leave a comment:
-
Pai sa apara dupa doar 54.000 de km ???!??!
Eu inca n-am probleme cu uleiul , carcasa filtrului de aer e curata lacrima , nivelul mereu verificat si este exact cum l-am lasat de cand am schimbat uleiul, adica aproape de maxim si asta la aproape 50.000 de km.
Cum vad ca-mi apar probleme ca la ceilalti o vand si cu asta basta, nu-mi mai bat capul ca nu se merita , dupa ce ca-i lesinat motorul nici fiabil vad ca nu este.
Leave a comment:
-
ulei pe motor la schimb filtru de aer
Ulei am pus astfel:
In 2016 ELF 5w30 SXR900
in 2015 ELF 5w30 SXR900
in 2014 ELF 5w30 EVOLUTION SXR
Am ulei in carcasa filtru aer, am pus si niste poze:
Am pus in 2011 ulei la reprezentanta, era la minimul jojei si l-am schimbat la 1,5ani si era cam mult sub minim cand l-am scos, in rest cam la 1,1 ani.Last edited by lucilache; 22 April 2016, 15:44.
Leave a comment:
-
Carcasa filtrului de aer cum e ? manjita cu ulei pe interior ? daca da Valva PCV defecta.
Daca n-ai ulei in carcasa, atunci sunt sanse foarte mari s-ai probleme cu garnitura de la capac chiulasa.
Ce tip/marca de ulei folosesti ? si la cat il schimbi ?
Leave a comment:
-
Ulei pe motor 1.2 16V la schimb filtru de aer
Am un logan din 2010 si am schimbat a 2-a oara filtrul de aer, acum in aprilie 2016, la 54000km.
Am constatat ca motorul e acoperit cu ulei si e posibil sa provina din filtrul de aer. E posibil sa curga pe acolo asa mult sau am alta defectiune. La ultimele schimburi de ulei anuale pun 3 litri dar pana la urmatatoarea mai pun inca 1l ca se consuma.
Intrebarea era daca asa fac toate motoarele de 1.2 sau ce problema as avea eu.Last edited by 77sky; 22 April 2016, 17:36.
Leave a comment:
-
La tine a inceput sa manance ulei cred datorita acestui "no-name" Texaco schimbat si la 20k/an.
Leave a comment:
-
Originally posted by prometheus View PostCe informatie ?
Leave a comment:
-
Originally posted by Nicu Boali View PostDe la el cred că avea informația cu uleiul. .
Nu amesteca marcile poate la Opel e alta treaba si oricum in Germania gasim alte drumuri nu se compara cu infrastructura noastra.
Leave a comment:
-
Scuzați-mă că nu reușesc să răspund atât de prompt. Nu știu ce vâscozitate avea uleiul. Mecanicul meu are un prieten ce e inginer la reprezentanța. Chiar ieri m-a trimis la el să-mi facă o resoftare sau upgrade la clapeta de accelerație, că doar cei de la reprezentanță au nu știu ce coduri. De la el cred că avea informația cu uleiul. Mai mult decât atât n-am ce spune. Cert este că am fost recent la reprezentanța Opel și am întrebat la ce interval se face revizia. Răspunsul : 15000 sau 1 an. Dar, spunea domnul cu care am vorbit, "în Germania de exemplu, pentru același tip de mașină (un benzinar de 1.4) intervalul e de 30000 sau 2ani." După mine, acum e clar că și Dăciuțele noastre de 1.2 au nevoie de aceeași recomandare. Probabil un motor de 1.2 e mai solicitat decât unul de 1.4, nu?
Nu s-a vorbit de marca de ulei.
Leave a comment:
Leave a comment: