Consum Ulei Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aris86
    replied
    de valva de care spui tu este conectat senzorul pentru debitul de aer. Este pozitionata in partea stanga a admisiei, zona din spate,inspre parbriz. La masina mea -clio 3 1.4 - am avut probleme cu valva- era slabita, nu mai etansa cum trebuie si primea aer fals. In final se oprea motorul. Am fost la un service, mi au schimbat garnitura de la valva si de 3 luni de zile nu mai am probleme
    renault, reno, sandero, logan, clio, megane, laguna, scenic, estate, sedan, bicorp, forum, comunitate, club, discutii


    The clio was running strange recently cutting out at junctions, not idling right and on the open road not driving very smoothly. Also sometimes it failed to ...

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Mai este o treaba destul de nasoala in legatura cu reprezentantele, daca nu se sta langa masina sunt sanse foarte mari ca uleiul nici sa nu se schimbe, dar pe factura DA , in acest caz motorul n-are nici o sansa sa tina multi km.

    La reprezentanta am fost pentru schimb ulei de doua ori si atat , timp in care am stat in permanenta langa masina! dupa care reviziile uzuale le-am realizat personal in regie proprie.
    La mine cel mai mult am tinut un ulei 6980 km , restul nu mai mult de 5-6 mii .
    Rezultatul la ora actuala : foarte bun , nu-mi consuma ulei, n-am filtrul de aer manjit de ulei , furtunurile de recirculare gaze sunt si ele pe interior curate!

    O intretinere as putea spune exagerata cum ar crede unii, insa poate ca pentru acest motor mai ales daca-l folositi preponderent urban, este ceea ce trebuie, ca sa nu aveti probleme pe viitor.

    Leave a comment:


  • LauCalin
    replied
    Nu prea scriu pe acest forum pentru ca nu imi permit. Pasiunea pentru marca asta m-a facut sa-mi fac insa cont si sa urmaresc tot ce e bine si ce rau despre Dacia.
    Referitor la consumul de ulei, in primul rand consumul de ulei este oarecum normal. Problema este insa cantitatea de ulei consumata intr-un interval de km. Permiteti-mi sa-mi spun si eu parerea din postura unuia care are prieteni mecanici si care e pasionat de acest domeniu: nu tineti uleiul mai mult de 10000 de km, chit ca toti constructorii spun sa-l schimbi la 15-20000. Traim intr-o tara bananiera, in care e posibil ca acel ulei sa nu fie chiar atat de bun dpdv calitativ precum s-ar crede. La fel si cu filtrul de ulei. Eu am o masina cu motor de 1100 cmc. Deci si eu, la fel ca voi, avem motoare de turatie. la minse se recomanda schimb la 15000 pentru exploatare severa sau 20000 pentru exploatare normala. Ori tinut cateva sute de km la 3500-4000 rpm in conditiile in care uleiul e slab... si poate si motorul, asta poate duce la crima pentru el. Va spun asta pentru ca tatal meu a patit-o cu un Opel cu motor de 1.3. L-a segmentat, dar era prea tarziu. Adica motorul fusese salvat, dar altele ajunsesera sa fie probleme. Deh, masina de 18 ani si care mai avusese 4 proprietari inaintea lui.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Masina încă este în garanție (noiembrie 2016) plus 2 ani, dacia extenso.

    Leave a comment:


  • COS.T
    replied
    Eu n-am asa ceva,vad ca aveti alta problema,cam aiurea. Masina mai are garantie?

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Situația din momentul prezent, al treilea furtun înlocuit acu o luna.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Prima data a apărut la 8200 km, la 8 luni de la achiziție. http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1488

    Leave a comment:


  • COS.T
    replied
    Aceasi problema o am si eu cu toate reviziile facute la timp(filtre originale ,ulei dacia,elf-5w30)
    Pata de ulei pe tabla de la galerie care de fapt e de la garnitura si numai in spatele motorului partea cu bobina,si foarte usoare urme de ulei pe garnitura filtrului de aer.
    Partea buna e ca in timp a stationat ,dupa ce am curatat zona intr-un loc,deci nu s-a mai intins.Eu am scris de treaba asta cu ani in urma dar atunci eram putini posesori de 1.2.In garantie am incercat sa o rezolv in 2013 inainte de expirare ,dar m-au trombonit sa o las asa ca nu se va intampla nimic.intradevar pana acum au avut dreptate.
    Multi au uitat inclusiv eu ,ca o parte au fost chemati la scurt timp, parca pentru neconformitati la semiconuri supape care in final ducea parca la consum de ulei ( anumite loturi din 2009-2010).Rasfoiti pe aici ca veti gasi colegi cu problema asta care s-au plans la momentul respectiv( 2010-2011?).Tare ma tem ca unii au problema asta, sau o avem ,si nu ne-a mai chemat nimeni.
    O alta prostie e cu 4l de ulei la revizii care CLAR ca e peste nivelul maxim in conditiile in care ei spun tot CLAR "A NU SE DEPASI NIVELUL MAXIM".Atunci mi-a aparut si pata de ulei in primul an cand din fabrica a venit cu nivelulu depasit,plus inca un an am mers tot asa cu 4l cu forjele de rigoare vara pe autostrada .Acum pun 3.6 l si e la fix .
    Am avut si 1.4MPI 5 ani la care se recomanda 3.3l si daca torni atat nu depaseste nivelul maxim in halul asta cu 4l recomandati la 1.2.

    Leave a comment:


  • cristiboerica
    replied
    Eu am schimbat uleiul de 4 ori la 1 an si aproximativ 10 000 Km .
    Cam la 2 ani de la achizitie a aparut ulei la garnitura capac culbutori si pe garnitura filtru aer. Masina a mers oras si afara cam 50-50.
    Deci, solutia de mai sus nu rezolva problema.

    Leave a comment:


  • fallax
    replied
    Am ușoare îndoieli legate de faptul că reviziile facute la 10mii de km te pot scuti de asemenea neplăceri.Sper, totuși, să mă înșel!

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Pai cred ca n-are ce sa rezolve cu internele motorului , totul e sa schimbi uleiul/filtrul de ulei la timp, ca sa n-ai probleme cu simeringuri de supape sau valva PCV.

    Ce credeti ca englezii sau francezii sau pe unde se mai comercializeaza acest motor , tin cont de conditiile de exploatare ale motorului ? Nu, si se trezesc ca dupa ce au facut reviziile cum zic ei ca scrie in carte(adica pe la 20-30.000 de km), dar folosit in conditii severe fara ca ei sa realizeze acest lucru s-au trezit cu ulei lipsa , simeringuri terminate etc.

    Leave a comment:


  • fallax
    replied
    Din păcate, nu sunt cazuri izolate, ci reprezinta o problema generala pt D4f. Răsfoindind forumul Renault se observă că problema apare si la alte mașini din grup, dotate cu acest motor si asamblate prin alte parti.

    E ciudat că în atâția ani de când se produce minunea asta, Renault nu a rezolvat chestiunea. Nu a putut, sau nu a intenționat să o facă...

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Multi nici n-au vazut cat de mic este filtrul de ulei la D4F !! pai cum sa filtreze ulei acel filtru minuscul 20.000 de km ?! pun pariu ca dupa aprox 10.000 de km filtru e deja colmatat si uleiul va trece nefiltrat prin el .

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    M-am cam cutremurat ce am citit aci...intr-o comunitate restransa sa vad cazurile astea, e clar ca NU e ceva izolat.

    Nu cred insa ca oricusm ai face reviziile tot acolo ajungi. Cred ca 20000 km e mult prea mult intre revizii la motorul asta. Valva aia se blocheaza si semeringurile alea de la supape se duc dracu tocmai din lipsa de lubrefiere corespunzatoare.

    Leave a comment:


  • FloNick
    replied
    Motoarele D4F care echipeaza Clio 4 spre exemplu tot la Pitesti sunt facute.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google