Consum Ulei Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • djfoxklaudyu
    replied
    Logan 1.2 2010

    Si pe benzina mananca la fel ulei nu are importanta Gpl-ului.. a mea la 189000 manaca in jur de 1,2 litri de ulei la 15000 km...problema este la garnitura de la capacul culbutori si simeringurile de la supape. Multi au schimbat in garantie simeringurile de la supape

    Leave a comment:


  • adalbert1
    replied
    doar motoarele care functioneaza pe G.P.L au aceasta problema de consum ulei !!! cele care functioneaza pe benzina nu am obs lipsa uleiului

    Leave a comment:


  • maravela
    replied
    Gpl din fabrica,altfel pierdeam garantia. De la service a spus ca, atata timp cat nu consuma 1l la 1000Km este bine, ca asa scrie in carte.

    Leave a comment:


  • vdmihai
    replied
    Pai elf zice ca a bagat in ea si degeaba, e ceva ciudat la el, nu cred sa il fi afectat gpl-ul asa repede, la mine a dus mult si bine pana sa rectific chiuloasa, dar tot nu imi scadea nivelul uleiului, si eu il schimbam ca pacala la 20.000.
    Ar fi bine totusi sa treci pe la service, nu prea e "normal".
    Gpl il are din fabrica sau pus de tine?
    Last edited by vdmihai; 3 October 2016, 21:29.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    N-ar trebui sa aibe nici o problema la semeringurile de la supape la asa putini km.

    Eu as schimba marca de ulei, poate e vreo sansa sa nu mai consume.

    Exemplu il am la Focus2 1.6 benzina, la prima revizie (15000 km) i-am recomandat la frate-meu sa bage Mobil1 ESP 5W30, eu fiind incantat cum s-a comportat la 1.4 mpi.
    In 10000 km i-a mancat 1 litru (atat a completat).
    La urmatoarea revizie a bagat ulei Ford Fe 5W30, nu a mai mancat gram. Un ulei hulit de multi pt ca e slab etc, dar pana a vandut masina (120000 km) tot cu de ala a mers.

    Nu stiu...incearca un schimb cu DaciaOil sau Elf sa vezi...

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Ai o problema , posibil celebrele simeringuri de supape mai ales c-ai si gpl.

    Leave a comment:


  • maravela
    replied
    La revizii ,totul de la service.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Ai folosit uleiul lor sau adus de tine, ca poate de aia nu prea te baga in seama? Incearca sa nu completezi ulei dupa 5000 km si vezi cat mai papa din el.

    Leave a comment:


  • maravela
    replied
    Conform topicului, consuma ulei.
    Model 2014 cu GPL si AC
    Totul in regula pana la prima revizie,18000Km ,pus ulei mobil5w30
    Dupa prima revizie , dupa aprox. 5000Km a scazut nivelul pe joja 5 mm.
    La aprox. 28000Km schimbat filtre si pus ulei Elf 5w40,dupa aprox. 5000Km scade din nou uleiul cu 5-6 mm pe joja.
    Revizie la 2 ani,35000Km pus ulei mobil 5w30.
    dupa aprox 5000Km, scade nivelul pe joja cu 5-6 mm.Am completat, la iarna-primavara voi schimba din nou filtrele si uleiul.
    -nu functionez ca taxi
    -unde drumul permite merg si cu 110-120 Km /h
    -sunt multumit de consum,7-8 %GPL, merg cam 5Km pe benzina la drumurile lungi de 100-300 Km si cu 110Km /h. Acum amaproape 42000Km.
    Ma deranjeaza consumul de ulei si aici as dori parerile dumneavoastra.Nu am scurgeri de ulei si nici in filtrul de aer.
    In service nu am nicio sansa-atat cat nu depasesc 1l de ulei la 1000Km ,conform cartii...si totusi sunt taximetristi care afirma ca nu consuma ulei-ce rost ar avea sa minta?
    Ce parere aveti?

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Eu am folosit mereu pe cea de cupru cu striatie , n-am avut probleme cu scurgeri de ulei , totul e sa fie montata corect.

    Leave a comment:


  • COS.T
    replied
    La 1.2 merge si cea din aluminiu,care de fapt ar fi pt. celelalte motorizari si tine multe presari-schimburi.
    Am avut montata in 2011 la primul schimb de ulei(in lipsa de ce originala),dupa ce bineanteles ca pierdea ulei pe la buson cu cea veche.Mecanicul ca sa se scuze de tampenia lor mi-a dat cadou inca o saiba de aluminiu pe care o am si acum in masina.
    Apoi au trecut ca procedura la fiecare schimb de ulei si inlocuirea garniturii de la buson(din cupru )

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Aia de cupru seamana cu garnitura de la baia de ulei la dacia 1300. Si la dacia veche aveam scurgari de ulei similare 1.2 .

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Prima poza , saiba cu "buza" de cauciuc care se foloseste la baie de aluminiu respectiv Logan 1.4 ,1.6 , 1.5.
    Cea dea doua poza e saiba numai pentru D4F cu baie de tabla.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Vorbim de altceva , 1.4/1.6 8v/ mpi , 1.5 dci , au baia de aluminiu , acolo ai saiba cu "buza" din cauciuc la surubul de golire , saiba care se poate utiliza de mai multe ori .
    ..................
    Nu exista asa ceva la 1.4/1.6 mpi (buza de cauciuc), e busonul de golire si acea saiba de cupru.

    Leave a comment:


  • danutz89
    replied
    Nu stiam de 1.2 ca e asa...eu de aia ziceam ca nu am avut probleme...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google