Consum Ulei Logan 1.2 16v
Collapse
X
-
Ce an de fabricatie ? da au fost niste loturi care au avut aceste probleme cu semiconurile de la supape.Eu in locul tau nu acceptam sa faca si segmentare la numai 120k sau cat aveai , pentru ca in nici un caz segmentii noi n-au calitatea celor pusi initial de fabrica.Last edited by prometheus; 9 March 2016, 14:47.
Leave a comment:
-
Am primit un răspuns telegrafic cu privire la maşina mea. Problema a fost, din câte am înţeles de la mecanic, nişte garnituri (sau simeringuri) mâncate de la supape. Deja chiuloasa e la rectificat şi cu ocazia asta se segmentează şi motorul "că ar fi păcat să nu o facem dacă tot l-am desfăcut" zice mecanicul. Şi m-a asigurat că o să iasă bine. Vă mulţumesc tuturor pentru comentarii. Nu ştiu dacă chestia asta cu consumul de ulei e o problemă generală la acest tip de motor, ci mai degrabă cred că suntem câţiva care întâmplător am avut o defecţiune prematură a motorului.
Leave a comment:
-
Da ai dreptate e senzor de presiune ulei ,cel de nivel este prezent doar pe gama Renault Clio/Symbol/Twingo nu si pe Logan/Sandero.
Leave a comment:
-
nu cred ca 1.2-ul are senzor de nivel al uleiului! are doar de presiune ulei!
Leave a comment:
-
Pai in prima faza mecanicul sa faca un test de compresie , ai probleme si cu acel senzor din moment ce ai avut doar 1 litru de ulei si martorul nu s-a aprins.
Leave a comment:
-
Săptămâna viitoare sunt programat cu maşina la mecanic. Cel mai probabil va avea parte de o segmentare după spusele mecanicului. Revin cu detalii după ce se desface motorul. Până atunci, ştie cineva să spună dacă e normal să nu se aprindă un led la bord care să mă atenţioneze că nivelul uleiului e foarte scăzut (sub un litru în cazul meu)? Sau e şi asta o defecţiune a maşinii mele? De exemplu, când am cumpărat maşina am întrebat după câteva zile de ce "martorul luminos pentru centura de siguranţă" nu funcţionează că doar e Laureate. Mi s-a spus că doar maşinile care merg la export au această opţiune. Sper să nu fie acelaşi lucru valabil şi pentru presiunea de ulei.
Leave a comment:
-
Asa este,motorul 1.2 16v inca de la euro3 halea ceva ulei. Preponderent dupa 100.000km. Dupa 4000km sa ramai fara ulei insa e o anomalie. Ori il pierde,ori il arde.
Leave a comment:
-
Da, elf 5w40. Este culoare maro. Important este ca nu este negru sa fie ars.
Leave a comment:
-
Uleiul este în limite normale, după al doilea schimb de ulei și la fel și culoarea bună după 5500 km.Attached Files
Leave a comment:
-
Originally posted by Nicu Boali View PostAm deschis capacul de la ulei cu motorul pornit și am ținut palma deasupra. Se simte destul de tare compresia cilindrilor probabil. Dacă astup cu mâna gaura, motorul sună puțin diferit, însă nu-mi dau seama când merge mai "rotund", înainte sau după ce pun mâna.
Leave a comment:
-
Am deschis capacul de la ulei cu motorul pornit și am ținut palma deasupra. Se simte destul de tare compresia cilindrilor probabil. Dacă astup cu mâna gaura, motorul sună puțin diferit, însă nu-mi dau seama când merge mai "rotund", înainte sau după ce pun mâna. Nu sunt un specialist, așa că am sunat repede mecanicul crezând că am depistat un nou simptom care să indice problema de fond cu uleiul. Dar m-am dezumflat repede când mi-a spus că la toate motoarele pe benzină se simte la fel. Am verificat de curiozitate trei mașini ce mi-au fost la îndemână: un Logan de 1.4 (200.000km), unul de 1.6 (250.000) și o Skoda Fabia 1.0 (4.000km). La Loganul de 1.4 se simţea aproape la fel de tare ca la a mea, la cel de 1.6 foarte puțin iar la Skoda aproape deloc.
Nu scoate fum deloc.
Leave a comment:
-
Îți dai seama ca ma interesează și pe mine ca utilizator de D4F, dar e cam ciudat, cum apar astfel de utilizatori cu probleme de ulei.
Leave a comment:
-
Mai ingluma, mai in serios, la revizii ar trebui stat langa masina. Eu tot timpul stau langa ea, baietii ma stiu de cand aveam vechiul logan, masina nu intra in service fara mine. Am cam 125.000 cu ea, nivelul uleiului nu scade intre schimburi.
In afara de pierdutul uleiului mai are vreun simptom?Fum ceva?
Leave a comment:
Leave a comment: