Consum Ulei Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • einstein1984
    replied
    Tu vinzi ulei? Tine un 2.0 dci 300 000 km cu 5W40 elf si nu tine ragalia asta de benzianr aspirat cu 5W30...

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Exact cum au mai scris si alti colegi pe froum pe constructor nu-l intereseaza sa tina masina muult si bine ci sa tina cat sa -ti expire garantia/Nr de km , motorul nu va crapa in 100k cu orice mizerie de ulei si cu intervale de 20k/an , a trecut de 100k e problema utilizatorului, fabricantul se spala pe maini, el nu va plati reparatia o data ce motorul este iesit din garantie.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by Nicu Boali View Post
    Salutare tuturor. Ieri mi-am primit mașina de la reparat. Pe lângă problema cu simeringurile mai era o problemă cu segmenții în jurul cărora s-a adunat ulei ce s-a pietrificat și nu mai aveam o ungere corespunzătoare. Uleiul folosit de cei de la reprezentanța ar fi fost mai slab calitativ (Texaco) și faptul că schimbul ar fi trebuit făcut la 15000km chiar dacă indicațiile din manual sunt pentru 20000. E bine totuși că am acceptat o segmentare.
    Mulțumesc pentru informații. Ce vâscozitate a avut uleiul folosit in reprezentanta? Pana la urma, e cam mare intervalul de 20000 km, da bine doar la marketing, ca după expirarea garanției ramai cu junghiul.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Eu iti recomand sa ramai pe ELF indiferent unde vei face revizia , numai experimenta tot felul de uleiuri , Elf-ul este suficient pentru acest motor , asa am facut si eu , la fiecare revizie schimbam marca de ulei si vascozitatea nu prea e ok nici asa sa tot schimbi marca uleiului intr-una!
    Eu voi ramane incontinuare pe Elf ,e absolut suficient si ieftin ,nu vreau sa ma complic iar cu tot soiul de uleiuri care mai de care si scumpe si care nu fac mare lucru in plus in motorul asta D4F fata de ce recomanda Renault .
    Oricum Elf 900 SXR 5w-40 are si norma PorscheA40 care am inteles ca e foarte stricta in uleiuri.
    Last edited by prometheus; 24 March 2016, 12:32.

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    Sunt la etapa intrebarilor, comparatiilor. Ma hotarasc cu 3 zile inante de revizie, Daca ma incadrez in cost total aprox 350lei in reprez, ramane sa fac rev in reprez Dacia. Am sa folosesc Elf, suspect de ieftin.
    Last edited by Oti; 24 March 2016, 12:11.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Incepi sa experimentezi cum faceam eu , pana la urma m-am oprit la Elf si cu asta o sa mearga pana cand nu mai poate ! Schimbat la intervalele corecte in functie de stilul de mers sper sa n-am probleme nici la 200k!!
    Last edited by prometheus; 24 March 2016, 12:01.

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    Texaco? Pietrificat? Incep sa o iau razna. De care? Original, revizie in reprezentanta? Sunt curios, poti sa faci o lista cu marcile de ulei bagate in motor pana acum? Eu vreau sa pun Ravenol dupa Elf, o sa fie probleme? Sa fac o curatare inainte?

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Sa înțeleg ca pana la urma toată problema a apărut de la tipul de ulei folosit și ținut prea mult în motor.

    Leave a comment:


  • Nicu Boali
    replied
    Salutare tuturor. Ieri mi-am primit mașina de la reparat. Pe lângă problema cu simeringurile mai era o problemă cu segmenții în jurul cărora s-a adunat ulei ce s-a pietrificat și nu mai aveam o ungere corespunzătoare. Uleiul folosit de cei de la reprezentanța ar fi fost mai slab calitativ (Texaco) și faptul că schimbul ar fi trebuit făcut la 15000km chiar dacă indicațiile din manual sunt pentru 20000. E bine totuși că am acceptat o segmentare.

    Leave a comment:


  • stolniceanulucian
    replied
    Originally posted by Nicu Boali View Post
    Deja chiuloasa e la rectificat şi cu ocazia asta se segmentează şi motorul "că ar fi păcat să nu o facem dacă tot l-am desfăcut" zice mecanicul. Şi m-a asigurat că o să iasă bine.
    Daca nu trebuie segmentare nu o fa. Mecanicul acela incearca sa te imbrobodeasca la niste operatii inutile.
    Au fost foarte multe cazuri cand dupa segmentare motorul a mers mai prost decat inainte.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by micutzu666 View Post
    Are "Master" motoare pe benzina?
    Pe motorina, am gresit.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Sunt curios daca toate D4F-urile au problema asta dupa 100k ??Intrebat in stanga dreapta si aflat ca nici vorba de problema asta , acum daca indivizii au fost sinceri habar n-am.

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    Semiconuri, simeringuri tot aia. ;)
    Surprinzator, nu a aparut ala care le stie pe toate sa spuna ca e vina utilizatorului, a dat cu pila pe acolo si de aia e. Cand va ziceam ce probleme sunt, tipa ca dim gura de sarpe ca sunt rautacios, nu e adevarat ce zic. Sa arat documentele.

    Bime macar ca sunt piese usor de gasit si relativ ieftine si mecanicul s-a prins care e treaba si o rezolvi. Vezi ca reno mai are un obicei prost: angajeaza si ciumpalaci. Roaga mecanicul sa fie atent daca nu au fost segmentii in linie la fante.

    Leave a comment:


  • micutzu666
    replied
    Are "Master" motoare pe benzina?

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Motoarele pe benzina puse pe Renault Master halesc ulei la greu. Cumnatul unei colege pune ulei în motor lunar.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google