Consum Ulei Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus
    replied
    Te inseli amarnic , spre exemplu la D4F am aflat recent ca faza cu scurgerile de ulei si PCV defect sunt de foarte mult timp la masinile Renault inainte sa fi fost puse aceste motorizari pe Logan.

    Nu confunda disparitia emblemei "By Renault" cu locatia actuala a "constructiei" motorului , el se asambleaza sub licenta Renault cu piese aduse din FRanta sau ma rog de unde isi au ei fabricile.
    Daca se turnau aici piesele ca blocul motor , vibrochenul , axul cu came, bieletele , pistoanele , chiulasele , atunci puteai sa spui ca da sunt facute la Pitesti dar cand doar le asamblezi cu piese din alta parte e cu totul alta treaba.
    Last edited by prometheus; 24 April 2016, 00:08.

    Leave a comment:


  • balooo
    replied
    Originally posted by aris86 View Post
    Cred ca problemele apar după un anumit număr de km și mașina iese din garanție. S-a dus fiabilitatea renault.
    A nu se face confuzie: actualele motoare nu mai sunt Renault. Sunt facute la Pitesti. 1,2 sau 0,9 de pe Logan nu sunt facute tot acolo unde sunt facute 1,2 si 0,9 de pe Renault. Schimbarea s-a produs cam pe la jumatatea lui L1 Ph2. Tot atunci a disparut si inscriptionarea "Renault" de pe carcasa filtrului de aer si inscriptia "By Renault" de pe spatele portbagajului.

    A mai avea un motor simplu de 1,6 8v original Renault de pe loganurile 2004-2010 va fi de domeniul SF-ului. Acelea sunt motoarele cu care a castigat Dacia renumele de motor fiabil.
    Last edited by balooo; 23 April 2016, 23:50.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Eu m-am referit strict la valva PCV cu uleiul in carcasa filtrului de aer , de garnitura de la capac se stie de mult ca este cu probleme, pai eu am schimbat garnitura asta la aproape un an de cand achizitionasem masina deci destul de devreme.

    Nu zic ca este neaparat vina utilizatorului, dar cu cat schimbi uleiul/filtrul de ulei mai des cu atat sunt sanse mici sa apara probleme, cu acest blestemat PCV , ca ma enervez si cumpar un capac din dezmembrari , ii anulez mizeria de PCV din fabrica, ii fac o gaura in care atasez un T-eu si imi fac PCV extern si sanatate am rezolvat problema for ever.
    Last edited by prometheus; 23 April 2016, 22:00.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Nu e așa prometheus, deoarece pata de ulei a apărut relativ repede, aproximativ 9 luni de la achiziție, cu ulei de fabrica și mers preponderent extraurban. Calitatea îndoielnică a materialelor asta e cauza, nu utilizatorul, căci din câți cunosc cu L2 1.2, toți au probleme, chiar asa toți mergem în regim defect.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Exagerata , neexagerata fratilor procedati cum vreti voi, eu va zic cum fac eu si inca totul este in regula.

    Leave a comment:


  • COS.T
    replied
    Din 2010 de cand am luat masina am schimbat uleiul si filtrele (de 5 ori)la 1 an sau 1 an si ceva deoarece nr.de km a scazut in ultimii ani.
    In general fac sub 10000km pe an,undeva la 7-8000km,jumatate din acestia fiind facuti prin Bucuresti,filtrul de aer fiind destul de murdar dar nu exagerat.Mai folosesc in interes personal un logan 1.5dci masina de seviciu ,la care ii fac reviziile pana in 10000km (8-9000),dar acestia sunt facuti strict in oras" in conditii severe" cum zice cartea si colegul Prometheus.Ei bine filtru de aer la aceasta e mizerabil iar uleiul arata ca naiba mai ales ca e si diesel.


    Un consum de ulei am si eu intre revizii la ambele masini, nivelul scazand cam cu un x pe joja,deci undeva la 100-200ml/7-8000km, nivelul masurat absolut in acelasi loc si acelesi conditii. Deci nu-i de speriat si aproape neglijabil mai ales ca un consum de ulei e dat si in carte.
    Fiecare cu pasarica lui,nu luati de bun nici cum fac eu.

    Leave a comment:


  • Bizo
    replied
    Nici chiar asa prometheus. Un 10.000km/1 an cred ca e suficient pentru mers preponderent urban. Nu ma refer aici la taximetrie cat la deplasare din punctul A in punctul B.
    Chiar o sa ma uit azi la ulei, dar din ce imi amintesc inca arata decent dupa 7000km facuti in oras (Elf 10w40)
    Last edited by Bizo; 23 April 2016, 12:15.

    Leave a comment:


  • cristiboerica
    replied
    Pt. prometheus :
    Este cam exagerata solutia ta si nu cred ca aplicarea ei va elimina consumul de ulei.
    Dupa parerea mea problema este cauzata de calitatea proasta a anumitor componente( garnitura capac culbutori..., valva din capac culbutori.., si lista este deschisa) iar solutia ar fi schimbarea acestora cu altele de buna calitate.
    Ca si la Dacia veche, daca esti norocos nu ai probleme cu uleiul.
    DACIA - Legenda continua.
    Last edited by cristiboerica; 23 April 2016, 12:05.

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    Si constructia capacului cu multe garnituri+functia valvei pcv de a tine periodic presiunea gazelor,vaporilor in capac predispune la umezeala ulei in exteriorul motorului.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Originally posted by aris86 View Post
    Ce înseamnă pentru tine la timp?, mereu dai vina pe utilizator, în loc sa acceptam ca sunt probleme la motor din cauza constructorului.
    Pai iti spun eu ce inseamna : - sa schimbi la timp uleiul inseamna sa fi foarte atent la ce regimuri de exploatare supui motorul !! numai oras sau combinat oras cu drumuri in afara localitatii , daca se merge 80% in oras uleiul ala va fi terminat in maxim 7000 de km , porniri /opriri termina uleiul rapid .

    Motorul este sensibil ,din acesta cauza aveti grija la ce intervale schimbati uleiul si filtrul de ulei in functie de cum il exploatati.

    In carte scrie 20.000 de km/1 an DAR asta in CONDITII IDEALE!!! adica doar mers constant la viteze gen 80-90km/h fara opriri dese, asta a uitat sa scrie in carte.
    Ce mai scrie in carte ? ca uleiul se schimba la 10.000 de km/6 luni in conditii severe; In realitate in conditii severe se schimba la maxim 5000 de km.

    Leave a comment:


  • micutzu666
    replied
    Ce inseamna la timp? 1 an? Daca faci km putini schimbi tot la 1 an?

    Leave a comment:


  • fallax
    replied
    Ca o paranteza, ieri m-am vazut cu un vechi prieten din facultate. 'Mnelui are un clio 3 din 2007, luat de nou, ce are acum 60 000km.Evident, avea ceva pete de ulei in zona capacului colbutori. Nici nu bagase de seama!

    Pentru mine e clar ca D4F e foarte "sensibil" din nastere si ca probabil, indiferent de grija purtata, tot va incepe sa supureze uleioase la un anumit moment. Totusi, nu cred ca-i un capat de tara cu asta.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    In mod cert garnitura de la capac culbutori e coapta + valva pcv posibil sa fie pe sfarsite la cat ulei are pe filtrul de aer , probabil si ulei pus in exces in motor poate fi o cauza a murdaririi filtrului.

    Pe forumul din UK multi au confirmat ca la D4F este o boala comuna cu acest PCV , la foarte multe motoare pica aceasta valva la km relativi putini daca nu se schimba uleiul la timp .
    Ce înseamnă pentru tine la timp?, mereu dai vina pe utilizator, în loc sa acceptam ca sunt probleme la motor din cauza constructorului.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    De curiozitate, cand ai schimbat filtrul de aer cati km avea la activ ?

    Leave a comment:


  • lucilache
    replied
    Am vazut si eu acum ca la 1 an sau 20000km se schimba filtrul de aer. Cand luasem masina in 2010 erau destul de rare Loganurile cu 1.2 si nu prea gaseam informatii si am ramas cu impresia asta, ca trebuie schimbat la 2 ani sau 30000km.
    Ok, multumesc mult de ajutor colegilor care mi-au raspuns.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google