Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by micutzu666 View Post
    Da,asa este,a fost ieftin.Consilierul de service spunea ca mi-a acordat toate discounturile posibile..Asa o fi? ) Aaa,filtrul de aer a fost suflat nu inlocuit.Mecanicul a spus ca avea dintii tare buni sobolanul ala. ) Materialul conductei e f rigid!
    Dupa cate am vazut pe factura ta, nu ti s-a acordat nici un discount. Se vede foarte clar pe factura in coloana "Red %"

    Comment


    • Am fost zilele trecute pe la o reprezentanta Dacia in Pitesti si am intrebat de resoftarea calculatorului de injectie la motorul 1.2 16v. Interesant e ca de data asta nu s-au mai facut ca nu au auzit si au confirmat ca se poate face. M-au intrebat daca e in garantie masina. Daca nu este , ar costa 70 ron.

      Chestia care m-a nedumerit e faptul ca nu parea prea incantat de noul soft, a zis doar : " ce obtii in plus ? doar scade putin variatia turatiei la plecarea de pe loc, nimic interesant".

      Dupa parerea celor care au facut operatiunea si dupa ce a trecut ceva timp cu noul soft considerati ca se merita resoftarea ? Nu locuiesc in oras si nu fac multe plecari de pe loc. Se mai schimba si altceva ? ( consum, demaraj,pornire la prima cheie ...orice mica schimbare ).

      Comment


      • si eu sunt curios.
        Fiind aceeasi masina banuiesc ca acest soft e valabil si pe sandero..nu?
        ms,

        Comment


        • Da merge si pe Sandero. Este acelasi motor.

          Comment


          • tin sa precizez ca noul soft ii ia din vlaga la turatii peste 3000!
            e mai placut de condus in oras, dar in afara orasului e mai slab!
            vara scade putin consumul si iarna creste putin consumul!
            cel putin asta am observat la masina mea!

            Comment


            • aha...deci o fix las asa ;)
              cel mai bine pentru toata lumea...nu ma deranjeaza deloc ca smuceste cat'o data!!
              ms,

              Comment


              • sa ma contrazica cineva care a facut resoftarea! dar eu asta am constatat!

                Comment


                • Aceeiasi problema cu zmucitul si tremuratul la vit mici am avut-o si eu.Am fost la dealer cu ea , am facut un drum,au testat-o si mi-au zis ca nu are nici o treaba softul.Au ajuns la concluzia ca e de la carburator. Mi l-au schimbat , pe garantie,si nu mai am probleme.

                  Comment


                  • ce carburator la 16v ?

                    Comment


                    • are carburator dublu corp ?

                      Comment


                      • s-a pus carburator pe 1.2? vreau si eu! nu mai vreau acceleratie electronica!!!
                        )))))))))))))))))
                        auzi, de la carburator.....

                        omul cred ca a vrut sa spuna corp clapeta sau ceva in genul!

                        Comment


                        • carburator =corp clapeta

                          Comment


                          • Ati schimbat softul contra cost?
                            Si ce e tacanitul ala care se aude la relanti si dispare cand calci ambreiajul?
                            Nu se aude tot timpul.
                            sigpic
                            !

                            Comment


                            • Tacanitul provine de la ambreaj. E problema veche de-a loganurilor in general.

                              Cu plecarea de pe loc nu m-am impacat pt ca de la trecerea pe gpl se simte o lipsa mai mare de cuplu cand sunt pe gpl si de aceea ar conta orice imbunatatire.

                              S-ar explica de ce loganul 2 are declarat timpi 0-100 mai mari fata de loganul 1 ph2 cu aproape o secunda : au lenevit-o dupa 3000 rpm. Mai astept unele impresii , sunt convins ca au facut mai multi resoftarea si ar putea sa ne ajute pe ceilalti cu impresii.

                              Singurul motiv pentru care nu fac resoftarea e faptul ca nu e in garantie si ar trebui sa platesc. As plati , dar macar sa stiu ca e mai bine pentru mine cu noul soft. Nu imi face placere sa o simt mai puturoasa dupa 3000 rpm pt ca ajung destul de des peste turatia asta din lipsa de putere a motorului fie pentru ca rulez cu AC pornit, fie pentru ca am incarcatura. In mod normal schimb treapta in 3000 rpm la drum normal , 4500 in accelerare puternica si 2200 la mers batraneste.

                              Comment


                              • Deci nu ar ajuta cu nimic resoftarea :-?, daca e mai puturoasa peste 3000 rpm...pai de abia de acum incolo te mai bazezi pe ea.
                                sigpic
                                !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google