Garnitura De Chiuloasa Arsa, Ba Nu, Chiuloasa Fisurata.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    eu nu ma pricep la motor, habar nu am ce sa desfac, tocmai de asta toate reviziile leam facut la acelasi mecanic , de la dacia service, am fost si sunt foarte multumit. nu e nici un semn, de ulei, de apa, sa curga, sa piarda, in borcan nivelul este la fel, doar cand se incalzeste creste. In ulei nu este apa, uleiul este curat, mai am 2000 de km si trebuie sa il schimb, deci nu se vede nimic. Tot ce a costatat este ca se face presiune pe furtu, deci, garnitura ciupita sau chiuloasa fisurata...nu isi da seama pana nu desface. Am zis ca sunt dupa masa cu o decizie, investesc bani in masina cu riscul de a perfora iara peste 1-3-6 luni? sa vand masina?? de asta am intebat daca cineva a mai patit, ce presupune reparatie, cat tine, ce riscuri?

    Comment


    • #32
      Nu te ambala inutil din cate imi spui tu n-ai nici o garnitura arsa sau chiulasa ciupita , mai bine fa-i un schimb de antigel , dar inainte de operatiune spala instalatie bine cu apa (eu prefer apa distilata) foarte posibil sa ai niste depuneri prin radiator.

      Schimba si termostatul.

      Antigelul sa fie original Dacia Glaceol RX tip D .
      Last edited by prometheus; 16 March 2015, 11:52.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #33
        o sa vedem diseara, miiine, si apoi revin cu un feedback. nu ma asteptam, am avut grija de masina asta....ma si dus peste tot..foarte foarte multumit. Dar, sa bag atatia bani peste noapte imi este foarte greu..mecanicul zice ca nu are rost sa schimbam termostatul deoarece decupleaza, am caldura, si furtul e cald...+ furtunele incep sa se intareasa deci e presiune pe ele...oricum eu habar nu am, dar am incredere in ce zice, el se ocupade masina de 4 ani!
        multumesc inca o data...

        am vorbit cu mecanicul, saptamana viitoare,luni, ma programat, acum este foarte ocupat, da jos chiuloasa, o trimite la verificat, schimba garnitura, si avand in vedere ca am 110 mii km, si au trecut 4 ani de la ultima schimbare a distributiei, trebuie sa schimbata si aceasta...
        miine ma suna sa imi spuna costurile aproximative...
        Last edited by catalintal; 16 March 2015, 19:51. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #34
          salutare domnilor, revin cu noutati, chiuloasa a avut o gaura, a fost rectificata, iar acum merge brici. Mwcanicul zicea ca a mai patit la motoarele disesel euro3, sa fie chiuloasa aurita, fisurata etc. deoarece e facuta dintrun material mai putin rezistent.

          Comment


          • #35
            Bine ca ai rezolvat.
            Intrebare am la tine, cam cat te-a costat? Eu am un dci de 85cai si imi scade nivelul de antigel (scoate fum alb) si toti mecanicii la care am fost n-au gasit vreo pierdere, ci au indicat garnitura de chiuloasa. Unul dintre ei mi-a zis ca imi cere 700 lei pe manopera + cat o mai fi la rectificat (1-200 lei). Cum vi se pare?

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google