Probleme De Mentinere A Turatiei La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme De Mentinere A Turatiei La Relanti

    Salut,

    Ieri in trafic mi-a facut masina niste figuri. Dupa ce am mers o vreme prin caldura aia imposibila a inceput sa moara motorul la relanti. De fapt nu murea de fiecare data, dar de cate ori apasam ambreiajul turatia scadea rapid pana aproape de zero, si in cele mai multe cazuri se ridica la loc, dar de vreo 4-5 ori mi-a si murit motorul. Ce am constatat e ca atunci cand turam motorul cu masina oprita nu aparea problema, numai in mers.
    Am tot cautat pe forumuri si mi-am facut o teorie, dar as vrea sa vad ce spuneti si voi.
    Primul lucru la care m-am gandit a fost ca e de la MPP-ul care sustine deschide clapeta de relanti. Am vazut ca sunt destui care au trebuit sa-l curete. Dar nu cred totusi ca e asta problema, pentru ca daca n-ar mai fi functionat cum trebuie ar fi trebuit sa apara problema si cand incercam s-o testez pe loc.
    Ce am inteles eu despre MPP e ca atunci cand ECU detecteaza ca motorul e in relanti ii comanda deschiderea. Deci cumva, in mers, atunci cand apasam abreiajul, nu se dadea comanda. Exista vreun senzor la ambreiaj care transmite la ECU semnalul ca a fost apasata pedala?

    Cand am testat-o pe loc nu mi-a trecut prin cap s-o fac decat scoasa din viteza, fara sa incerc sa o si bag cu ambreiajul apasat. Acum problema a disparut, asa ca nu mai pot face nici un fel de teste.

    Multumesc

  • #2
    aceeasi poveste....

    la fel am patit si eu......scade turatia pana aproape de 0 dupa care creste la loc (s-a oprit si motorul de cateva ori). Am observat ca se intampla cand apas ambreajul sau cand e pe liber....
    Din ce am mai citit pe forum-uri ar fi problema de la senzorul de turatie (mentionez ca am avut probleme si cu pornitul cateodata) pe care l-am curatat, am schimbat bujiile, am schimbat peco (mol cu rompetrol)....
    Problema cu pornitul s-a mai ameliorat (de cand am schimbat bujiile), in schimb asta cu opritul motorului........??????????????
    Laureate 1.4, dec. 2005, 35000 Km..., Iasi
    Sugestii...? (in afara de mersul la service-ul dealerului - bad experiece)

    Comment


    • #3
      si eu am patit la fel cu turatia...ph2 oct 2008...

      scadea aproape de tot...dar motorul nu murea.

      Comment


      • #4
        verificati senzorul de turatie si apoi motorasul pas cu pas. diagnoza, curatat senzor turatie cu benzina, desfacut si curatat mpp, eventual inlocuire. a, mai verificati sa nu traga pe undeva aer fals motorul.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          exact aceeasi problema o am si eu,sa nu maizic cand e rece motorul si aprind si farurile,deloc nu-mi sta,trebuie sa o tin turata iar cu stangul sa si franez.Seba mersi fain de sfat.motorasul pas cu pas a fost verificat si curatat,cica el e de vina,e aproape mort,acum poate sa fie si senzorul.nu stiti nici unul de unde pot cumpara un MPP pt relanti???eu am gasit dar e vreo 3 milioane si ceva.cam scump dupa parerea mea.
          Muzica este acel lucru care defineste personalitatea fiecarei persoane in parte.Music is one of the most important things we live for!!!

          Comment


          • #6
            in afara motorasului pas cu pas....poate ca a i avut apa in benzina.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #7
              senzorul de turatie este...am patit chestia asta de foarte multe ori , plus murit la semafor + nepornit masina cand era motorul cald ... ,mai ales daca exista ceva intarziere la pedala ,adica calci pedala , sta un pic gandeste... si apoi se tureaza.am schimbat senzorul merge perfect
              Last edited by Cristi_Xp; 9 September 2009, 13:59.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                cei de la service mi-au zis ca e motorasul,nu stiu daca s-a verificat senzorul dar voi trece pe la service sa mi se verifice senzorul si vedem ce e de faut,dar am o banuiala ca motorasul e de vina mai ales daca asta mi-au zis cei de la service, dar o verificare mai amanuntita nu strica
                Muzica este acel lucru care defineste personalitatea fiecarei persoane in parte.Music is one of the most important things we live for!!!

                Comment


                • #9
                  motorasul are treaba cu relantiul cand motorul e rece... daca il deconectezi in nici un caz nu iti omoara motorul , ci il tureaza la 1500 rpm...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    uite-l mah si mai zici ca nu stie... corect! la cald n-are treaba mpp-ul.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      in momentul in care pornesc masina prima data in ziua respectiva,indiferent de ora din zi sau noapte chiar si vara,mai ales daca nu a fost pornita 2-3 zile,sta cam 30 de secunde la 1300 de rotatii/min si abia apoi scade la valoarea normala....nu stiu daca este in regula,voi patiti asa?masina are 21.000 km. intreb pentru ca mai am un logan 1.5 dci de la firma si ala nu face asa,cand il pornesc are turatia normala,sub 900 rot...astept parerile voastre.

                      Comment


                      • #12
                        normal e sa se tureze undeva la 1200-1500 si apoi in cateva secunde sa scada treptata pre turatia de ralanti, care in functie de temperatura, sarcina, poate varia intre 750 si -1000rpm.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Seba View Post
                          normal e sa se tureze undeva la 1200-1500 si apoi in cateva secunde sa scada treptata pre turatia de ralanti, care in functie de temperatura, sarcina, poate varia intre 750 si -1000rpm.
                          multumesc frumos pentru raspuns,m.am linistit acum ;)

                          Comment


                          • #14
                            Pe langa curatarea/schimbarea senzorului de turatie, verificarea corpului clapeta, MPP-ului, bujiilor, fiselor, bobinei, injectoarelor, diagnoza, benzina si astea, mai verificati pe dedesubt in dreapta fata, intre proiector si roata daca nu cumva e trosnit (de la vreo bordura, groapa, teren
                            accidentat sau orice) carenajul ala de plastic care aproape ca e lipit de canistra de carbon care e foarte sensibila.
                            De fapt scrie si in carte ca orice mica dereglare a ei duce la relanti instabil, mers neregulat, consum etc...
                            Keyboard error or no keyboard present.
                            Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                            Comment


                            • #15
                              eu zic ca e mpp-ul. daca ar fi senzorul de turatie nici nu ar mai porni la cheie. daca ar fi senzorul de turatie cand scoti mufa de la mpp nu ar trebui sa stea la 1500.
                              la relanti amici mei mecanici clapeta de aer e inchisa, si turatia de 900 de ture e mentinuta de mpp care deschide orificiul in cauza cat sa o tina la 900 de ture.
                              stiti voi ceva, el, mpp-ul, nu lucreaza in accelerari.

                              a daraq mecanica asta......
                              Fuarte Nervos !!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google