1.4 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.4 mpi

    Tip motor - K7J 710

    Cilindree (cm3) - 1390
    Alezaj x cursă (mm) - 79,5 x 70
    Număr de cilindri - 4
    Raport volumetric - 9,5:1
    Număr total de supape - 8
    Norme de depoluare - Euro 4
    Putere maximă (Kw/CP) - 55 (75)
    Regim putere maximă (tr/min) - 5500
    Cuplu maxim*CEE (nm) - 112
    Regim cuplu maxim (tr/min) - 3000
    Tip injecţie - multipunct

    Carburant - benzină fără plumb
    Ciclu complet (l/100km) - 6,9
    Ciclu urban (l/100km) - 9,4
    Ciclu extra-urban (l/100km) - 5,5

    Viteza maximă (km/h) - 162
    0-1000 m cu start de pe loc (s) - 34,9
    0 la 100 km/h (s) - 13

  • #2
    Cum vi se pare motorul acesta,din punct de vedere al puterii... comparativ cu cel de 1.6
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      pai hai sa zic io, ca am ocazia sa le conduc pe amandoua (1.4 de la serviciu cateodata )

      in oras diferenta e foooarte mica(as putea sa zic ca tinde spre 0) sau cel putin asa mi se pare . diferenta reala dintre ele e in reprize in afara localitatii , in depasiri, acolo se vad caii in plus ai lui 1.6
      numar secundele

      Comment


      • #4
        pentru oras este bun 1.4 deoarece are un consum mai mic fata de 1.6 si chiar 0.8 de la matiz este excelent. cum ai spui si tu, mariuns_n, la drum lung se vede diferenta de putere, dar nu si de consum!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Marius_N
          in oras diferenta e foooarte mica(as putea sa zic ca tinde spre 0) sau cel putin asa mi se pare
          Da mai ,si la plecarile de pe loc din intersectii?
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Diferenta se vede oriunde.Dar daca ai un stil linistit de condus, este clar ca in oras nu simti diferenta. ;)

            Comment


            • #7
              bre voi ma jigniti cu stilu ala linistit de condus! )

              chiar nu conduc linistit . ia puneti voi mana si testati un 1.4 ca toti pe aici vad ca avem 1.6 , si o sa vedeti ca in la 0-60(70) cat ii dati maxim in oras diferenta e extrem de mica! dupa 70 incepe sa se simta.....

              hai incercati sa va rog sa reveniti cu impresii
              numar secundele

              Comment


              • #8
                E clar ca diferentele nu sant atat de mari... uitati-va la cifrele cu demarajul pana la 100 km/h si 1000 m cu start de pe loc. Iar in oras nici nu faci acesti parametri. Iar diferenta este de doar 13 cp, ceea ce nu e un capat de tara. Poate se simte mai bine cu masina incarcata.

                Comment


                • #9
                  pe langa timpul 0-100km/h care il dau toti furnizorii de automobile, ar trebui sa-l dea si pe cel de la 0 la 50km/h. pentru oras este mult mai important.
                  1.4 are 55kw (74.8cp) si 1.6 are 64kw (87.04cp). diferenta este de 9kw adica 12.24cp, asta ca sa fie datele mai fixe :P
                  vreti sa spuneti ca matizul nu se descurca bine in oras?
                  eu am facut scoala pe matiz si am idee cum merge.

                  Comment


                  • #10
                    Pentru aia cu 1.4 sa facem o liniutza,ca sa vedeti cate masini in spate ramane in secunda aia
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      Da, dar sa iti scoti ce ai pe ea. :d

                      Comment


                      • #12
                        Da ma,stock...uneori o fractiune de secunda,diferenta aia la plecarea de pe loc poate sa fie diferenta intre te-ai scos sau nu.
                        Pe 1.4 ar merge fain un resoft...s-ar ajunge undeva la puterea de pe 1.6 MPI
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Parerea mea este ca o masina merge cel mai bine la setarile din fabrica. Cred ca resoftarile ii influenteaza fiabilitatea pe termen lung. Daca ei calculeaza parametrii intr-un anume fel la proiectare, iau in calcul sigur mult mai multe aspecte.

                          Comment


                          • #14
                            @Cristi: am un cunoscut cu 1.4 care cu chip,evacuare,admisie directa si alta axa cu came abia a ajuns la 89-90 cp. Insa masina aia mananca 1.6 -uri stock pe paine ......
                            numar secundele

                            Comment


                            • #15
                              tuningul la benzina (ma refer la obd) nu este chiar asa semnificativ ca la motorina. dar daca vrei sa faci performanta, umblii camumea la motor, la camera de ardere si altele...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google