1.4 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GOLAN91
    Ma voi chiar va luati dupa ce scriu ) era 125 ce naiba
    Pai nu mai fabula atunci...ca eu nu cred ca postez la baza aici cand scriu...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • dar ce spuneti de o turbina pe motorul de 1.4???...eu am logan 1.4 si mpi si imi place cum merge dar m-am interesat pe un site despre turbinele garrett pt. motoarele pe benzina aspirate si scria pe acolo ca ar creste puterea pana peste 100 de cai, nu mai tin minte unde am vazut anume dar cand gasesc o sa va arat
      ---== LoGaN dRiVeR ==---

      Comment


      • daca-l aduci la 100 cp asta de 1.4 8V il ''storci'' rau, i se scurteaza viata considerabil. Mi-ar place un 85 CP cinstiti. Asta se poate face din remapare, fitru aer si exhaust. Filtru+evacuare cam 2 cp. ma rog, ajunsi la 80-82..e ceva. Din remapare nu ajungi chiar la 80, masurat e undeva pe la 78 real, fara remapare 72-73 cp reali.

        Comment


        • Am vazut azi la Autovit un Logan cu 101.500 km(1,4 mpi ambiance 2005)......yuhuuu deci tine atata ).....poate vedem unul si la 150.000 sa ne creasca increderea

          Comment


          • daca se schimba chiulasa cu una cu 4 supape/cilindru se pot scoate simplu si rapid 100CP din motorasul asta de 1.4

            Comment


            • Si eu care credeam ca am ceva bai...ma bucur sa vad si pe alti colegi ca au ''dus'' masinuta in trepte inferioare la viteze inimaginabile. Eu am mers intr-a 4-a cu 155-160 5500 sau ceva mai mult.
              Referitor la discutiile 1.4 fata de 1.6 sau 1.6 fata de 1.6 16 V, va rog sa fim realisti, toata treaba e de cine se afla la volan, never ever un 1.4 (chiar si remapat cum e al fratelui) nu va ''face'' un 1.6. E o diferenta care nu se simte doar la 0-100/h (aia chiar multi nu o simt) ci la reprize si alte cele. Eu duc tr. 4 foarte sus, daca ar fi altu' ca mine cu 1.6 sa o duca la 5000-5500, m-ar ''face'' fara probleme.

              Comment


              • Tot eu postez...Va intreb, de ce se uita unii soferi asa ciudat cand ii depasesti la 140-150? Ma gandesc ca au o parere nu tocmai buna despre Logan, sau se simt frustrati? Ca au Cielo sau Opel sau ce o fi? Hm...

                Comment


                • Sa-i vezi ce urat se uita daca stai in spatele unuia cu Cielo sau un amarat de Spark de 1,2 sau un Aygo de 1,0 si le dai flashuri pe la 100-120...
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • Bai frate am zis ca mor, spuneti-mi si mie cat e o revizie la 1.4 in alte orase, eu tot laudam Aradu' ca are preturi bune...
                    Ieri a fost frate-meu cu a lui la 60000, 925 de lei...mi se pare mult. Curea, rola, placute, ulei...bujii
                    Rola si cureaua 300 lei, bujiile 12 lei bucata, placutele aproape 120 lei, uleiu cam 19 lei/litru, restu' e manopera...

                    Comment


                    • 800-850 lei mi-a zis ala de la AutoCardo in timisoara pentru revizia de 60 mii,tre sa merg sa o fac si eu pe a mea la 45 mii
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Ha ha...asa i-au spus si la fratelo...sa se pregateasca cu in jur de 8 mil...A avut prezenta de spirit la bancomat sa scoata 10 mil in loc de 9 ...ca se facea de ras. In viitorul indepartat, cand o sa am revizia de 60k , pt mine va fi si ultima la ei...Poate ma vor mai ''prinde'' la 120k.
                        Am uitat un amanunt, i-au schimbat si borcanu' de apa parbriz ca era spart, ca de obicei raspunsul a fost ca ''ie un defect frecvent intalnit la Logan...'', deci ''asa face toate'' si i-au pus ei lichit , care a costat si ala.
                        Last edited by Octavian; 8 November 2007, 10:29.

                        Comment


                        • Acest motor mi se potriveste pefect . Este mai ieftin ca un dci si are cel mai mic consum in oras comparativ ce celelalte motorizari pe benzina . La o viteza de 120 h are un consumul in jur de 8/100 km . Este un consum bun si o viteza suficienta pentru drumurile din Romania si imi ofera o placere mai mare la condus decat un dci.

                          Comment


                          • Sa-mi sara colegii in cap, am scos la un drum (acelasi drum!) Arad-Resita-retur 5,9%, 90-110/h. In oras 60-70(tr 3-4). Altii cica au scos mai putin...cinste lor. Sunt mai mult decat multumit. Am vazut ca se poate...eu....''novicele''

                            Comment


                            • ...cum taie injectia la 6000

                              Comment


                              • Din cate am vazut pe la alte marci auto...in marea majoritate cam tot ce tine de 1.4 8v sunt mai puturoase decat Logan si de obicei si mai grele....cei care se vaita probabil ca aveau alte pretentii fara intentia de a jigni pe cineva!Caroseria este destul de mare (aici este afectata doar aerodinamica si la viteze mari)...dar motorul simte greutatea sper sa se inteleaga!Uitati-va la Octavia cu motor de 1.4 si o sa intelegeti...sau la Golf 5 (exemplele pot continua)!...si apropos de motor subdimensionat, ce ziceti de Polo cu 55 cai la peste o tona?Intradevar motorizarile astea nu prea sunt vazute pe strada...dar ideea e ca exista!La Logan problema nu este motorul ci transmisia!Doar observatii obiective si strict legate de putere vs. greutate!Ma gandesc ca daca vrei o masina sport...iti cumperi masina sport!
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google