Zgomot La Motor, Ciudat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Teoretic poti merge si 20 de ani dar poti inlesni aparitia defectelor la pompa de benzina.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      Practic e clar ca o bulesti/o arzi mult mai repede daca mergi preponderent pe rezerva )

      Comment


      • #18
        Originally posted by vitriol View Post
        Te intreb la fel cum m-au intrebat si pe mine altii, atunci cand m-am urcat prima data in Logan si le ziceam ca motorul are o bataie. Cu ce masini ai mai mers inainte?
        pana acuma am mai mers cu doua audi ambele 80 unu cu motor 1,6 benzina si celalalt 1,9 TDI

        Comment


        • #19
          Mai are cineva acel zumzait ciudat exact la turatia de 2000 rpm? Sub 2000 rpm sau peste 2000 rpm nu se mai aude zgomotul acela, exact cand ajunge in zona 2000 atunci scade timbrul motorului. Am observat ca e mai intens in treapta 1 la 2000 rpm. Se aseamana oarecum cu timbrul motorului de dupa remapare dar parca e un pic altfel (aduce a zgomot de filtru Mann de care am avut inainte).

          Comment


          • #20
            2000? Nu cumva 3000?
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #21
              andreyi la 2000 intra in rezonanta evacuarea. la aceasta te referi? daca da, n-ai ce sa-i faci
              sigpic

              Comment


              • #22
                la mine intra rezonanta la 3000 si ticaiala aia de la tacheti variaza in functie de unde bagi benzina. cum am bagat ulei mobil1 5w40 full sintetic si benzina 98 mergea ceas , cum am bagat putoarea de efix95 ticaie de zici ca e tir...deci simptome apar in functie de cum ai grija de motor

                Comment


                • #23
                  Si la mine intra in fibrilatii, dar exact la 2100, nu la 2000!
                  Deh, polizoru meu e mai sucit...
                  Oricum, e tare enervanta rezonanta asta!Imi da senzatia de o tabla nestransa cum trebuie...
                  Last edited by derbedeu; 6 July 2010, 19:46.
                  Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

                  Comment


                  • #24
                    aceeasi chestie si la mine! am 62 000 km!

                    Comment


                    • #25
                      Masina mea are 25000km si clantane motorul din toate incheieturile. De altfel am si deschis anul trecut un thread pe tema bataii unui piston cand e motorul rece insa nu ma crede nimeni. Bataia se amplifica mereu. La rece bate ceva iar la cald se aud tachetii ceva de groaza. Am fost la garantii, un "mecanic" i-a reglat si de atunci fac mai rau dar imi e frica sa ma mai duc in service. Cand se termina garantia ma duc la un particular sa vad ce e de facut

                      Comment


                      • #26
                        Salut baieti!

                        Am si eu o nelamurire. Masina mea atunci cand e motorul rece scoate un zgomot ciudat (un fel de fasiit destul de pronuntat). Poate sa fie de la cureaua de accesorii? (Acum un am am ramas fara servo si fara alternator pt ca mi s-a desfacut un surub) Alte sugestii mai aveti?

                        PS: Asta nu se intampla decat in perioada rece, vara nu are probleme

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by andreyi View Post
                          Mai are cineva acel zumzait ciudat exact la turatia de 2000 rpm? Sub 2000 rpm sau peste 2000 rpm nu se mai aude zgomotul acela, exact cand ajunge in zona 2000 atunci scade timbrul motorului. Am observat ca e mai intens in treapta 1 la 2000 rpm. Se aseamana oarecum cu timbrul motorului de dupa remapare dar parca e un pic altfel (aduce a zgomot de filtru Mann de care am avut inainte).
                          Se pare ca a disparut zgomotul asta(de mult timp nu stiu exact) insa am altul doar in momentul accelerarii un pic mai puternice(daca merg constant si cu pedala usor apasata nu se aude nimic). Daca merg constant si deodata calc acceleratia dar nu foarte tare(nu subturat, dar in turatie mai joasa cand e linistita masina) se aude ca un fel de mica bataie/zgomot de "muscle car mai la relanti". Tot ma gandesc sa reglez culbutorii avand peste 100.000, dar nu stiu concret sub ce simptome clare m-as duce sa-i reglez pentru ca nu tremura deloc, trage bine, merge ok, doar zgomotul e ciudat. Octaviane, ziceai tu ceva de un tarait, despre asta e vorba sau...
                          Last edited by andreyi; 3 March 2011, 09:57.

                          Comment


                          • #28
                            ma gandesc ca daca sunetu' (rezonanta evacuarii) a aparut dupa ceva timp... este o uzura ceva! inca nu am reusit sa vad unde sau de unde se aude mai exact! este destul de deranjant!

                            Comment


                            • #29
                              Si eu am problema asta la relanti, bataia specifica.. am aproape 4 ani si doar 30.000 km, si pe mine me deranjeaza acel tacait ... si in plus daca misc de volan, posibil de la servo scad turatiile daca nu sunt drepte rotile. am modelul ABS plus. oricum peste vre-o 2 luni ma duc sa imi fac revizia si sa vad ce pot rezolva, pana acuma de vre-un an nu am bagat in seama acest lucru.

                              Comment


                              • #30
                                Si la mine observ ca se manifesta problema cu ticaiala la cald si mai ales la foarte cald vara . Uleiul are 2000 km decand a fost schimbat si motorul bate spre 100000 e normal nu e normal nu's ce sa zic poate devina sunt culbutori !!!?
                                Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google