pierde lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca pierzi pe acolo, indifferent ca doar plange ( adica la picatura sau doar musteste), ar trebui sa dai fuga la ei inapoi si sa le dai in cap cu pompa, garnitura si ce mai ai acolo

    Probabil nu si-au dat interesul, nu au curatat zona bine si cand au pus garnitura noua nu etanseaza......sau nu au strans suruburile in ordinea recomandata si nu etanseaza complet pe garnitura....

    Etansarea nu se face doar din garnitura, 3 lucruri sunt esentiale:

    - suprafetele cat mai curate, atat fizic cat si degresate chimic

    - garniture de calitate, cordon de silicon pus cum trebuie ( exista poza in manual) si nu in exces ( altfel il arunci in circuitul de racier si infunda radiatoare)......nu merge si cu silicon si cu garnitura, daca sunt amandoua e tiganie si cam da cu virgule ( uneori siliconul interactioneaza cu garnitura si curge)

    - ordinea de strangere a suruburilor pompei e ff importanta, mai importanta ca cuplul de strangere


    Cel mai probabil cu pompa pierzi la rece....cand se contracta acolo; in mers si cu motor incins este posibil sa se dilate si sa nu mai curga.....aia la service ar trebui sa o vada la rece, in orice caz ar trebui sa te duci peste ei si sa ii iei la intrebari

    Comment


    • E dubioasa lucratura aia...esti sigur ca au fost bine sterse urmele dupa montaj, sau dupa demontarea celei vechi?
      Garnitura aia asa se vede, nu e nici o problema, e normal.
      F. important: daca pompa de apa e OEM, nu se recomanda (cf. manual) utilizarea nici unui fel de silicon de etansare, ea se aplica ca atare si n-are voie sa scape nimic, etanseaza perfect. Lucru verificat pe masina proprie, nu o data. Ordinea de strangere si cuplul de strangere, din nou, aspecte deosebit de importante.
      Am inteles io gresit sau garnitura aia se misca acum??!

      Originally posted by Hirayama View Post
      ....nu merge si cu silicon si cu garnitura, daca sunt amandoua e tiganie si cam da cu virgule ( uneori siliconul interactioneaza cu garnitura si curge)
      Foarte corect!
      Last edited by Kojak; 22 March 2017, 21:57. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Scurgere antigel logan 2006 1.4 mpi

        Buna ziua din nou, am fost la service cu scurgerea de la pompa de apa, au pus probabil un silicon/mastic negru si nu mai curge pe la pompa de apa, insa dupa vreo 2 saptamani am constatat ca tor curge pe undeva prin aceeasi zona . Am desfacut aparatoarea de la galerie si am constatat ca acum curge pe la conducta de intrare in pompa. Am vazut ca sunt si tutoriale de demontat, inlocuit garnitura, si ma gandesc sa incerc eu. In tutorial nu trebuia demontata galeria pentru surubul cu care e prinsa conducta. Curge tot antigelul, sau doar o parte? Nu as vrea sa mai merg la service deoarece cred ca pierd mai mult timp si bani pentru aceasta operatiune. Nu sunt mecanic , dar nu pare foarte greu.

        Comment


        • E cineva amabil sa-mi spuna cum se posteaza pozele pe forum?
          Multumesc

          Comment


          • On-Topic
            Este nasol daca chiar pierzi antigel pe la acea conducta , vezi sa nu se scurga cumva lichid de la conductele pentru spalare parbriz .

            Daca chiar este de la conducta, incearca sa repozitionezi colierul ce o tine ferm pe corpul pompei.



            Off-topic , na... nimeni nu s-a nascut invatat. Cand postezi un comment , vezi ca este in partea de jos o sectiune : "
            Optiuni Aditionale" , in ea vei gasi un grup : "Ataseaza Fisiere" si un buton :"Gestiunea atasamentelor" - dupa care se apeleaza o forma mica unde poti incarca diverse formate de imagine/captura , ai grija la dimensiunea fisierului !!
            Attached Files
            Last edited by prometheus; 10 October 2017, 19:48.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Go Advance si o sa vezi optiunea sus in meniu.

              Comment


              • Masina in discutiue, un Logan 1.4 benzina. Se pierde in jur de 150-200ml la aproape 100km in oras (la mers afara, se pierd de 10 ori mai putin!). Nu curge pe la pompa, termostat, conducte, radiator sau calorifer. Nu este abur sau miros de antigel in masina. Nu se duce in ulei, nu face bule in borcan. Nu s-a descoperit nici o urma de antigel, dar totusi dispare din borcan. Unde oare ...???
                Last edited by FLONE; 22 January 2018, 00:11.

                Comment


                • Hmm, cantitatea asta este cam jumătate din distanța dintre min și max. Deci pierdere serioasă la 100 km.

                  Comment


                  • Da, dar unde. Si de ce doar in oras dispare asa de mult. Dupa un drum afara de 500km abia s-a observat scaderea in borcan.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google