Usurare Volanta Logan 1.4 8v MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Iti trebuie volanta de 1.4, ambreiaj cu diametru mai MIC decat cel actual care il ai pe 1.6, adica de 180mm. in loc de 200mm., fiabilitate mai scazuta in timp a ambreiajului de 1.4 fata de cel de 1.6 pe care il acum.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #32
      Originally posted by stolniceanulucian View Post
      Usurare volanta sau schimbare volanta cu una mai usoara

      Am citit in mai multe locuri despre aceasta posibila modificare (usurare volanta) si vreau sa aflu de la cei care au o asemenea modificare sau care au condus o masina cu volanta usurata, cum se simte masina la condus si daca sunt intr-adevar niste avantaje dupa efectuarea modificarii.
      Sunt si avantaje si dezavantaje, depinde cum folosesti masina si pentru ce.
      Avantajul este ca urca mai repede in ture, adica se simte ca este mai sprintena, iar dezavantajul este ca trebuie sa ai un relanti nitel mai mare ca altfel se cam balbaie motorul si totodata toate socurile sunt luate direct de ambielaj (vibrochen, biele, pistoane).
      Daca masina este folosita mai mult goala, adica fara greutate in ea, se merita lucrarea.
      Apare insa o problema, strungari sunt destui care sa usureze o volanta, dar nu prea ai unde sa o echilibrezi.

      Prin `98 faceam astfel de lucrari atat la volanta in uzina Dacia, cat si la vibrochen la uzina de la Brasov, pistoane usurate de SETCAR, si tot acolo le si echilibram, dar acum nu se mai pot face astfel de lucrari in uzine.
      sigpic

      Comment


      • #33
        "Mersi baietii" . mihai: multam , masina e laureate , merg cel putin 4 pers in ea . Concluzia: nu se merita .
        Last edited by iulica097; 28 April 2013, 21:20.

        Comment


        • #34
          ba se merita si nu are nicio treaba cu bataia sau cu ce zice miahi. Daca pui volanta de 1.4 este deja echilibrata si buna de pus, doar sa o cumperi. masina va merge perfect nromal fara a mari relantiul sau mai stiu eu ce.

          Comment


          • #35
            Să nu uităm că volanta este si un acumulator de energie cinetică, pe cursa de destindere a pistoanelor, care uniformizeaza miscarea de rotaţie a motorului; cu cat masa acesteia este mai mare cu atat inertia este si ea mai mare; de aici o parte din dezavantajele unei mase mici. Concluzia si părerile, vă apartin, cum e mai bine.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #36
              Da melcule tie tia convenit ca nu ai dat nici un ban da cu 7mil mai bn ma apuc de evacuare . Iancu are dreptate volanta de 1.6 are "putere mai mare" ca sa zic asa .

              Comment


              • #37
                Originally posted by o8MeLC View Post
                ba se merita si nu are nicio treaba cu bataia sau cu ce zice miahi. Daca pui volanta de 1.4 este deja echilibrata si buna de pus, doar sa o cumperi. masina va merge perfect nromal fara a mari relantiul sau mai stiu eu ce.
                Atentie !!! Am vorbit de volanta usurata (adica strunjita pe partea dinspre motor), nu de cea stock din magazin.

                Volanta are rolul de a scoate pistonul din punctul mort, deci daca ai volanta usurata, motorul are o inertie mai mica si atunci trebuie compensata cu turatia motorului.

                @iulica097 Si eu cred ca in cazul tau nu se merita.

                Originally posted by iulica097 View Post
                Da melcule tie tia convenit ca nu ai dat nici un ban da cu 7mil mai bn ma apuc de evacuare . Iancu are dreptate volanta de 1.6 are "putere mai mare" ca sa zic asa .
                Nu are "putere mai mare", ci este mai grea si are inertie mare. In alta ordine de idei la kit-ul ambreiaj de 1.6 suprafata de contact a pieselor (volanta, disc placa) este mai mare, prin urmare se pierde mai putin din demaraj la plecarile in forta + ca tine mai mult ambreiajul.
                Last edited by MihaiiahiM; 28 April 2013, 21:38. Reason: Automerged Doublepost
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Originally posted by stolniceanulucian View Post
                  Hai cu mai multe informatii. Curaj. Unde sunt 'tunerii', 'reisarii' ?
                  dupa mine cred ca "reisarii" astia despre care zici tu in Romania nu prea exista si daca ar exista cu siguranta nu ar alege un logan pentru modificat.
                  Dacia Logan 1.4MPI (benzina)
                  Opel Astra G 2.0 DTH (diesel)

                  Comment


                  • #39
                    volanta usurata pe bmw 325i

                    salut. bmw-ul e 36 325i 192cp este echipat de fabrica cu o volanta cu masa dubla, foarte greoaie. am montat eu pe masina personala o alta volanta cu masa simpla ce provenea dupa un bmw mai vechi e30 motor 2.5 170cp parca. volanta cu masa simpla este mult mai usoara, si cu toate astea din partea din spate a volantei am taiat la un strungar aproximativ 7mm. fara nici o echilibrare am montat piesa pe masina, folosind placa de presiune a volantei cu masa simpla si discul de ambreaj(fara arculete de preluare socuri) ce provenea de la volanta cu masa bubla. masina merge perfect, se ridica in ture mult mai repede, singurul dezavantaj pe care l-am simtit este frana de motor care nu mai este eficienta...... cine vrea performante pune mana la treaba, se documenteaza si pune in practica....tuningul nu este pt cei de dorm cu cartea sub perna...

                    observ ca pe acest forum nimeni nu incearca nimic nou... totul se limiteaza la povesti care se sfarsesc cu sfaturile unui soarice preocupat de consumul de carburant. in opinia astora de dorm cu carte sub perna, daca asa a facut fabricantu masina asa moare...nu modificam nimik ca poate se stica.....si totusi unii au pe dacie peste 150cp....cum or fi facut??? rugam pe aceia cu fraza la ei sa ne lumineze si pe restu care am iubit doar scoala vietii.
                    Last edited by geaglesmerles; 11 April 2014, 01:59. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Imi da lacrimi postul asta ) , glumesc are perfecta dreptate , dar ideea e ca vorbim despre dacia logan care este o masina low cost de familie si pe care din start lumea nu o vede ca pe o masina sport sau o masina de modificat . Majoritatea cumpara loganul pt ceea ce a fost gandit sa faca nu pentru a-l modifica ... nu am inteles exact ce anume ai taiat matale de la volanta fara sa fie echilibrata .

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google