Cutie De 1.2 16v Pe Motor 1.4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    L e berlina , F e papuc si K e van -break.
    Last edited by madi; 24 November 2011, 00:10.

    Comment


    • #62
      @ 08melc ai JH1. bun

      tu vrei 1234 scurte si a 5 a sa ramana neschimbata. teoretic este simplu

      iti trebuie diferential de JR5 165 si grup de pinioane de treapta 5 de JH3 053 sau 054. treapta 5 la 053 este un pic mai lunga. un dinte in plus

      astfel scurtezi raportul final al tuturor treptelor iar pe cel al tr 5 il lungesti din pinioane. o sa i 1234 scurt si 5 normal

      atentie doar grupul de pe JR5 165 este grupul de Cupa 14/69 adica 4.92 demultiplicare

      tu ce JR5 ai ? vezi ca JR5 ul implica comenzi pe cablu si ambreiaj hidraulic deci nu prea merge pusa in locul cutiei JH3. trebuie desfacute ambele cutii si umblat la interne

      Comment


      • #63
        Atentie la planetare , sunt diferite , fiecare diferential cu planetarele lui.

        Comment


        • #64
          asa este. din cate am inteles Logan Cup are planetare de VAN, de pe cutia respectiva

          pinioanele si diferentialele se potrivesc fara probleme

          Comment


          • #65
            Deci sa inteleg ca daca pun grupul de van trebuie sa schimb si planetare aferente de van. Offff.

            Comment


            • #66
              daca difera da. iti dau un nr de telefon pe pm. suni si vorbesti

              diferential

              cand iei un viraj strans roata din interior se invarte mai incet ca cea din exterior. diferentialul este cel care permite acest lucru.
              in acelasi timp preia rotatia din arborele cutiei de viteze o mai demultiplica inca odata si o transimte planetarelor.

              in video de mai sus inchipuie ti ca pinionul mic ramane la fel dar coroana mare dintata o maresti. ii mai adaugi 10 dinti. nu i asa ca pinionul mic o sa invarta mai usor dar mai incet ? adica viteza coroanei va fi mai mica dupa marire chiar daca pinionul mic are aceiasi turatie.
              asta face grupul scurt penalizeaza viteza maxima in detrimentul cuplului implicit al acceleratiei
              Last edited by alessandro; 24 November 2011, 00:39.

              Comment


              • #67
                @ 08MeLC Citeste aici http://www.loganclub.ro/forum/showpo...9&postcount=56
                L= berlina ; K = van ; F = papuc
                K7j = 1.4 ; K7M = 1.6 ; K4M = 1.6 16V ; K9K diesel

                Comment


                • #68
                  da am vazut.

                  deci papuc benzinar 1.4 / 1.6 au grupul scurt

                  cutia de 1.2 o stii ?

                  Comment


                  • #69
                    Nu am habar de asa ceva ,nici nu am cautat pe net. Ei parca pe configurator dau un JH1 dar ai vazut ca pot sa difere in functie de indicii de la urma .Difera oricum carcasa ambreiej .

                    Comment


                    • #70
                      pai uite te la cutiile JR5 165. vezi pe ce sunt puse si dupa uite te la specificatiile cutiei

                      la jr5 165 la punte (grup) scrie 14/69 adica 4.92 :1 pinionul mic invarte de 4.92 ori iar coroana abia se invarte o data. cu cat cifra e mai mare cuplul creste. mai mare de 4.92 pe logan eu nu am gasit

                      Comment


                      • #71
                        Stiu asta, inteles demultiplicarile, dar nu ma pot pronunta asupra cutiei de 1.2 .Am vazut ca ei folosesc indicele JH3 dar ce urmeaza e o necunoscuta pentru mine , e posibil sa fie doar grupul modificat , dar nu cred ca e cel de papuc (165)cred ca e cel de van (151).

                        Comment


                        • #72
                          daca un coleg cu 1.2 ne spune o viteza o turatie si o treapta ... calculam. la cat de turat este s ar putea sa fie de 165

                          Comment


                          • #73
                            CUTIA DE VITEZE - tehnica mecanica document online, dezbatere in articol scris

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google