Probleme Consum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pana la urma nu stiu ce sa intamplat de si-a revenit, iam dat vreo 2-3 zile blana (5000-6000rpm/ cat ma tinut buzunaru de benzina ) ) si acuma in maxim 2 km este in 4 linii, se ridica liniile foarte repede chiar si mers mai economic ( schimb in max 3000rpm)

    Comment


    • #17
      O masina caruia nu ii mai dai in gura se atrofiaza

      Comment


      • #18
        Originally posted by fanrenault View Post
        O masina caruia nu ii mai dai in gura se atrofiaza
        asa se pare

        Comment


        • #19
          Am si eu o problema, am 11L in rezervor si imi arata ca sunt pe rezerva :| E normal asa ceva ?

          Comment


          • #20
            Am avut si eu problema asta de iarna trecuta.
            Am fost la reprezentanta,i-am schimbat termostatul,a inceput sa bage caldura,insa indica tot 2 linii.

            La 2 saptamani am fost iar peste ei,mi-au dat cu un spray la sonda de temperatura,si-a revenit,a mers cam 2-3 saptamani si apoi iar statea mai mereu in 2 linii...ba urca la 4 pentru ceva timp,apoi scadea iar la 2.Destul de enervant.

            Acum 2 zile am fost iar la reprezentanta pornit pe ei.

            Mi-au schimbat sonda de temperatura (m-am uitat in deviz era undeva la 135 lei) si totul este perfect.Imediat dupa ce a montat-o si am pus contactul a indicat corect 4 linii.Merge perfect acum.

            Explicatia mecanicului a fost ca se umple de praf si din cauza asta apar problemele.
            Daca ai garantie nu te costa nimic.

            Comment


            • #21
              Alta telenovela, acuma iarna nu face nici de afurisita 4 linii, am mai iesit seara prin oras si ~35km am avut 2 linii, cum am ajuns acasa in garaj cu ea, pak 4 linii .
              Am luat un termostat klaxcar are si garnitura aia de cauciuc in pachet, saturat fiind de mecanici de 2 lei de pe aici o sa il schimb singur, mai am prin casa ramas niste antigel(am completat anul trecut si a mai ramas vreo 0.8l, ajunge un litru jumate de amestec sau mai trebuie sa iau? o sa pun si galeata ceva sa salvez antigelul prezent.
              Asa macar pana in vara cand va urma sa schimb cate ceva pe la ea.(distributia) + antigel.

              Comment


              • #22
                Tai o sticla de 2,5 litri si o pui sub termostat cand il schimbi ca sa recupezi din antigel.Vei pierde maxim 500 de ml,tot klaxcar am pus si eu in urma cu 3 ani si nu au fost probleme de atunci cu liniutele.

                Comment


                • #23
                  Am pus azi termostatul, desfacut, inlocuit cu cel nou, strans la loc furtunele, am completat lichidul si pornit masina fara capac la lichidul de racire, cat am fost de m-am splatat pe maini si imbracat de o mica plimbare apa se facuse deja la 2 linii in garaj, copilot apa distilata si antigelul am plecat linistit la drum si dupa ~1 kilometru se auze termostatul cum dechide (facusem si 4 linii) se auzea apa aia ca la calorifer, semn ca am aer pe instalatie si se aierisea, capacul la lichidul de racire am plecat cu el usor slabit, revenise nivelul la minim am completat cu antigel la max si dupa inca vreo ~5 kilometrii totul este ok cand am ajuns acasa, am lasat capacul usor slabit este bine? ma gandesc ca poate o mai fi putin aer pe instalatie, acuma baga o caldura de te sperii, iti ia mana foc daca tii in dreptul aeratoarelor pe pozitia maxima si fara filtru polen , deocamdata vad ca sa rezolvat beleaua si sper sa ramana asa.
                  Last edited by florinel92; 9 December 2012, 17:22.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by florinel92 View Post
                    Am pus azi termostatul, desfacut, inlocuit cu cel nou, strans la loc furtunele, am completat lichidul si pornit masina fara capac la lichidul de racire, cat am fost de m-am splatat pe maini si imbracat de o mica plimbare apa se facuse deja la 2 linii in garaj, copilot apa distilata si antigelul am plecat linistit la drum si dupa ~1 kilometru se auze termostatul cum dechide (facusem si 4 linii) se auzea apa aia ca la calorifer, semn ca am aer pe instalatie si se aierisea, capacul la lichidul de racire am plecat cu el usor slabit, revenise nivelul la minim am completat cu antigel la max si dupa inca vreo ~5 kilometrii totul este ok cand am ajuns acasa, am lasat capacul usor slabit este bine? ma gandesc ca poate o mai fi putin aer pe instalatie, acuma baga o caldura de te sperii, iti ia mana foc daca tii in dreptul aeratoarelor pe pozitia maxima si fara filtru polen , deocamdata vad ca sa rezolvat beleaua si sper sa ramana asa.
                    Capacul inchide-l normal instalatia lucreaza sub presiune. Aerisirea se face singura , dupa aceea mai completezi pana la semn cand este motorul rece !

                    Comment


                    • #25
                      Si eu am avut probleme cu liniutele, rar urca la patru linni temperatura apei. L-am schimbat termostatul, dar nu am observat nici o diferenta. L-au pus pe tester masina, spuneau ca totul este ok, numai senzorul este defect, dar ala nu ma infruelteaza pe mine, sa stau linistit. EU tot doream schimbarea sensorului, si surpriza: nici dupa schimbarea senzorului nu era nici o diferenta la linii. Daca tot m-am apucat de reparat, nu am vrut sa ma las batut, asa ca am cerut iar schimbarea termostatului. Si surpriza: acum totul e ok
                      Singurul lucru ce nu inteleg: la test atunci de ce a aratat ca se deschide si se inchide la valori de temperatura corecte?
                      Dar ma bucur ca am rezolvat treaba.

                      Comment


                      • #26
                        La mine sigur trebuie schimbat termostatul. O sa il schimb cum da caldura. Pe frigul asta am mai patit si eu sa stea in 2 linii in primii 10-15 km si parca a crescut si consumul un pic. Daca dau drumul la ventilatie la maxim scade la 2 linii din 4 si revine dupa aproape 10 min la 4. Nu pot sa zic ca nu baga caldura, dar clar s-a dilit termostatul.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by nagyrobert74 View Post
                          Singurul lucru ce nu inteleg: la test atunci de ce a aratat ca se deschide si se inchide la valori de temperatura corecte?
                          Dar ma bucur ca am rezolvat treaba.
                          termostatul este mecanic nu iti arata ca deschide sau inchide.tu pe diagnoza vezi temperatura.Cel oe deschide 92C si scade undeva la 86 si se inchide.
                          Poti sa mai verifici cand ajunge prima data la peste 90C ,conducta din termostat care duce in radiator sa se incalzeasca.

                          Comment


                          • #28
                            La mine sa dovedit a fi de vina termostatul, inainte facea figuri cu liniutele gen 2-4-2 si dupa schimbare merge brici si nici 70 de km nu se incalzea motorul la maxim, sa rezolvat ma bucur ca nu a fost senzorul ala.

                            Comment


                            • #29
                              La mine e problema ca urca vara sau cand trag mai tare de masina pana la 6 liniute. Am plimbat-o la service de au luat-o toti ..., ma cunosteau oamenii aia ca pe un cal breaz. Au schimbat cablaj, termostat, au reglat/curatat ce au stiut ei mai bine si la un moment dat am renuntat, ca era o lupta cu morile de vant... Acu am gasit solutia, cand urca dau drumul la AC si dupa cateva secunde de la pornirea ventilatoruui coboara la normal. Am renuntat sa incerc sa patrund sfintele taine ale incalzirii/racirii motoarelor...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google