Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru ca uneori este mai sigur sa termini depasirea cat mai scurt, alteori depasesti in rampa si neavand 200 cp la dispozitie, trebuie sa faci uz de toti cei 75 (sau cati or fi la Logan, dupa caz) din acelasi motiv, sa termini repede tot din motive de siguranta
    Uneori se depaseste asa ca sa-i arati aluia cat de tare este Loganul tau
    Se numeste exploatare in parametri normali pentru un motor pe benzina.
    Lasa gargara cu km si de cati ani ai carnet, posibil sa nu stai bine cu matematicile.
    Last edited by dr_mke; 11 May 2010, 23:58.
    sigpic

    Comment


    • Unii inca sufera cu sindromul turatiilor mari, ce este peste 3000 RPM este mult si strica motorul. La naiba ai 75-105 CP @ 5500 RPM daca schimbi la 3000 in depasire ?
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • Cui nu-i place sa tureze motorul sa-si cumpere diesel. Ala termina tot ce are de spus la 4000 rpm cele mai multe motoare pe benzina abia incep sa se simta bine la turatia respectiva.
        Turatia nu strica motorul, contrar "parerii" tale.
        sigpic

        Comment


        • si revenim la consum ?
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • mai bine ne-ai uimi cu consumuri super, mega, extra ...mici
            si ca sa fiu pe subiect. peste 1000 km parcursi am un consum de 6,3% mixt. preponderent exterior.
            sigpic

            Comment


            • Consum de Bucuresti 8.5% cred ca am avut noroc si am evitat aglomeratia
              In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by autistador View Post
                la un logan 1,4 MPI preferance pe un traseu de 2300 de km condus in toate tipurile posibile circulat si cu 170 dar si cu 90 pe distante destul de mari am obtinut un consum de 5.8 l la suta de km
                acesta este un consum mixt din toate punctele de vedere drum drept , autobanda , munte , ses dar si orase si nu putine
                circulat singur cu 300 de kg greutate
                ..........................
                Da sigur...ti-as da ban direct.

                Comment


                • 10km cu 170, 2200km cu 90. normal ca i-a iesit consum de 6%...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • 267 km, urban, avand o viteza medie de 22.1 km/h. Consumul afisat de CB 8.9.

                    Comment


                    • Cca 800km, consum afisat de CB este de 5.4l/100.

                      Comment


                      • exista cineva in bucuresti sa ma plibe si pe mine cu astfel de masini ? vreau si eu sa vad un astfel de consum si stilul de condus. sa spunem ca merg eu tare in afara de imi iese numai peste 6.5, dar si tatal meu care face recorduri in oras de consum mic face acelasi consum ca mine in extraurban.

                        Comment


                        • Am si eu o intrebare de incepator si pe deasupra si offtopic,dar va rog sa-mi raspundeti totusi:Care este conducta de benzina,care duce la injectoare? Cea numerotata cu 1,iar cea nr 2 returul? Cele doua conducte merg in paralel pana la rezervor...

                          p.s. 2-ul l-am pus aiurea,la celalalt capat a liniei trebuia.Mersi.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Conducta cu numarul 1 aduce benzina de la rezervor la injectoare. Conducta cu numarul 2 vine din rezervor, aduce vaporii de benzina pana la canistra de carbon de sub farul din dreapta (al pasagerului) si de la canistra de carbon duce vaporii de benzina in filtrul de aer (exact segmentul fotografiat de tine). Instalatia de alimentare 1.4 MPI nu are conducta de retur.

                            Comment


                            • Multumesc,m-ai lamurit.Am vazut eu acolo canistra aia,dar habar nu aveam ce se vrea.

                              Comment


                              • Mi se pare ca a crescut consumul fata de ultia resetare,ultima data mi-a iesit 7,7% doar urban,acuma am iesit si in afara si dupa 30 de km am 8,1%.Nu stiu ce sa fie explicatia,termostatul oare ca se incalzeste cam greu?sau pentru ca am parcurs distante scurte si opream motorul,si tot asa?Despre filtre nu pot sa zic nimic pentru canu stiu,luan masina de la Dacia (ocazie) ei au zis ca au facut revizia,schimburile

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google