Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poate a vrut sa zica 1800 rot/min regim de mers constant...sper.
    Taximetristii mai schimba la 2000 rot/min, cica fac economie la carburant...chiar i-am zis la unu' ''vai ce bine va merge dieselu', nici nu se aude!'' )

    Comment


    • Originally posted by iancucezar View Post
      Tu schimbi in Buc la 1800 rpm vitezele?
      da schimb pentru ca nu ma grabesc asta fac in majoritatea timpului pentru ca ma duc la serviciu si nu mie drag sa ajung repede. In timpul liber mai pe la 2500
      Last edited by RnjiTzU; 7 April 2008, 22:45.

      Comment


      • Mai deci atat imi arata in momentul de fata comp de bord la si nu am mai fost resetat de la ultimul plin din care mai am 2 liniute credeti voi ca as putea scoate un consum mai mic daca schimb la 3000?
        si da intradevar merg cu ea constant la 1800 schimb aproape de 2000.

        Comment


        • Aici nu e vorba de cine se grabeste sau nu, e vorba de regimul de functionare al motorului. la 1800 e foarte subturata. am vazut si eu taximetristi care la fel schimba... treaba lor, ba chiar am vazut ca la vale o scot din viteza pt consum mai mic, ceea ce e o prostie si mai mare!
          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

          Comment


          • Tzu (greu de scris tot): ar fi spre binele motorului + catalizatorului sa schimbi un pic regimu' de turatii (vezi ca toti am spus ca megi subturat): macar la ~2500 rot/min sa o duci inainte de a schimba treapta.

            PS: Huzzy - nu bre, stie ei taximetristii ce face...o scot din viteza ca merg un unghi de alfa si mai e unii care franeste cu doua picioare )

            Comment


            • Nu stiu cum pot schimba unii la 1800 rpm, motoru saracu trage ca la vechea dacie 1310 zici ca mergi cu caruta . Nu prea cred ca ai tu 7,7 in Bucureti cand toti se plang ca au consum mare. Eu schimb tot timpul peste 2800 rpm si merg cu consum de 9,1 in oras , iar seara cand e mai liber ii mai dau si 4-5000 ca de aia ai 75 cai .
              sigpic

              Comment


              • Deci sa inteleg ca la vale nu e bine sa o lasi pe liber sa alunece?

                Comment


                • Poti s-o lasi sa alunece cat merge.
                  Dar cica in frana de motor nu consuma deloc, taie alimentarea.
                  Neesential defapt.

                  Comment


                  • 1. ba e foarte exential, indiferent cat de mare/lunga e valea, orice economie de combustibil e bine venita! Da, consumul este zero la vale; veti observa in viteza in timpul coborasului si o racire a motorului.
                    2. stabilitatea masinii e mult mai mare in viteza decat pe liber. verificati.
                    3. nu exista nici un argument pentru a merge pe liber la vale, cea mai buna solutie e in viteza!
                    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                    Comment


                    • Consum 0, frana de motor care trebuie folosita pentru a nu solicita frana de picior excesiv si nu in ultimul rand siguranta .....cum se zicea mai sus
                      sigpic

                      Comment


                      • Da sigur, te duci la vale cu 180.

                        Consum 0 bagata in viteza, si daca o las pe liber cat are consum? Sa nu-mi spuneti ca e vreo diferenta enorma ca nu va cred.
                        La cat e CX-ul la masina, o mai lasi si-n viteza, nu se mai duce in vale.

                        PS: normal ca o las bagata in viteza la vale, dar prea exagerati cu siguranta si cu stabilitatea, parca sunt la curse.

                        Comment


                        • Daca o lasi pe liber, consumul este de 600 mg la ora. asa este, nu este mult, dar adunat la mai multe vai....
                          incearca sa misti volanul cand mergi la o vale cu 60-70 la ora, scoasa din viteza, sa vezi ce senzatii tari te vor incerca!
                          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                          Comment


                          • Octavian_28 o vale poate sa aiba si curbe caz in care e bine sa o ai in viteza.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • Ha ha ha.
                              Avand in vedere centrul de greutate - care bagata in viteza e clar spre rotile din fata - risti mai mult sa-ti fuga spatele decat scoasa din viteza la un viraj, treaba e sa negociezi bine viteza de deplasare.
                              Asta in teorie, in practica, lasati-o naiba in viteza sa nu zburati de pe drum la o miscare brutala a volanului ) )
                              Nu e treaba de conmsum pana la urma, esti mai in siguranta cu ea in viteza...
                              Dar se poate si scoasa din viteza daca sti ce faci...si ai simt.
                              Deci faceti cum vreti, puteti sa opriti si motorul la vale pt. consum, dar o sa aveti frana una bucata, maxim doua si gata, ales-bules.

                              PS: la vechea Dacia o mai scoteam din viteza.

                              Comment


                              • Man, de ce tot vrei sa fii contra?
                                vezi ca am spus asta si pt consum, si pt stabilitate. la vechea dacie si eu o scoteam din viteza, pt ca la ea era economie de combustibil, nu era pe injectie. iar de stabilitate nu se punea problema, coboram cu 40-50 o vale periculoasa, deci...
                                apropo, aici se mai pune si uzura mai mare a sabotilor de frana cand nu e in viteza, deoarece ii soliciti mai mult, deci nu e nici un argument pt a merge la vale pe liber, absolut nici unul!
                                ca se poate si in viteza... se poate sa cobori si la picior aici se pune problema de consum, siguranta, uzura.
                                si chiar nu inteleg de ce sustii scoaterea in viteza la vale... poate e ceva ce noi nu stim. eu ti-am dat argumente, acum astept si de la tine!
                                deci, sa fim on-topic, pt un consum mai mic de combustibil la 1.4 mpi, cel mai bine la vale e sa o lasati in viteza!
                                Last edited by huzzy1981; 9 April 2008, 15:49.
                                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google