Originally posted by Seba
View Post
Sunt atatea localitati unde se poate merge cu 70 desi e 50 restrictie total aiurea.
Am trecut prin cateva localitati mai aglomerate sa zic asa unde restrictia este de 70/h...

Ideea e ca nimeni nu se oboseste sa faca o analiza unde si cum trebuie puse restrictiile de viteza pe minunatele noastre drumuri.
Asta consider eu prostie - sa te incorzi afara - si de aici multe accidente extraurbane, in localitate daca mai este si radar merg ca c...tii cu 35-40/h nici macar nu tin un 50/h si afara sunt zmei, 140-160/h si risca de multe ori si viata celorlalti colegi de trafic.
E mult mai mare riscul extraurban la vitezele astea decat in localitati uitate de lume ( caini, oameni, copii, atata timp cat esti atent la trafic si nu la butonul de la mp3, tre sa fii cretin sa nu-i vezi la viteza asta).
Desigur ca sunt localitati unde vezi si tu ca mai mult de 50-60 nu are rost, drum ingust, virajat, casele aproape de drum, etc)
PS: vezi ca mai nou (pe traseul nostru) stau cu radaru si in afara localitatii la intrarea in Birta (la Contim acolo) i-a luat permisu vinerea asta la un Loganist (1.4 desigur!
ma depasise mai devreme, mai avea si statie si degeaba ) 148 km/h...
















. Oricum unde au facut drum bun si au latit au cam inceput sa puna 70 limita prin localitate ex traseul Tg-jiu-Rovinari-Filiasi-Craiova dar inca sunt destul de multe drumuri bune cu limite de 50 puse aiurea.
, in rest prefer un 80 in localitate si 100-120 in exterior cu medii de viteza de 75-80 km/h si consum sub 6.
adevarul ca pe drum liber, daca nu esti luat prin surprindere, 80 e o viteza la care poti evita un dezastru. mie mi-au sarit destui in fata, sau au cazut beti de pe bicicleta, cat sa ma abtin se trec de 60 in localitati. tre'sa fie mare minune sa merg 65...

Comment